Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store)
Discus and support Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store) in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hoe lang duurt het voordat saldo dat is toegevoegd via iDeal, zichtbaar wordt in de Microsoft Store. Mijn zoon heeft op 30-9 via iDeal saldo... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by TimberedOlaf, Oct 3, 2018.
Thema:
Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store)
Loading...
-
Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store) - Similar Threads - Saldo zichtbaar microsoft
-
Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?
in XboX InsidersTem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card... -
Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?
in XboX InsidersTem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card... -
My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...
in XBoX AccessibilityMy Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e -
How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...
in XBoX Games and AppsHow do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent... -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...
in XBoX Sales and Promo¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción... -
Pagamento saldo scaduto
in XBoX on ConsolesPagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85 -
Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]
in XBoX on ConsolesSaldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...