Saldo Xbox [Mod translation-Xbox balance]
Discus and support Saldo Xbox [Mod translation-Xbox balance] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Ho riscattato un codice da 10 euro per acquistare Tomb Raider Rise (costa 8,99 euro), solo che quando vado a comprare il gioco il credito è di 2,12... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by AntonioPonticelli, Jan 9, 2020.
Thema:
Saldo Xbox [Mod translation-Xbox balance]
Loading...
-
Saldo Xbox [Mod translation-Xbox balance] - Similar Threads - Saldo Mod translation
-
Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?
in XboX InsidersTem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card... -
Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?
in XboX InsidersTem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card... -
My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...
in XBoX AccessibilityMy Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e -
How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...
in XBoX Games and AppsHow do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent... -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
i cant use my microsoft saldo?
in XBoX Accessibilityi cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8 -
Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with...
in XBoX AccessibilityRenovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with...: Hola buenas tardes, tengo un ligero problema. Hace unos momentos intentaba renovar mi suscripción de gamepass con el saldo de microsoft. Y al momento de acceder a configuración y suscripciones... -
Saldo Não Atualizando [Mod translation-Balance Not Updating]
in XBoX Sales and PromoSaldo Não Atualizando [Mod translation-Balance Not Updating]: Boa tarde, hoje fiz a compra e utilização de 4 cartoes de 200 reais para comprar alguns jogos para meu Xbox, chequei a página de saldo e consta os 812,27 reais que comprei, mas quando vou em... -
Quiero pagar mi Game Pass con mi saldo de Microsoft (Mod Translation:I want to pay my Game...
in XBoX AccessibilityQuiero pagar mi Game Pass con mi saldo de Microsoft (Mod Translation:I want to pay my Game...: Cuando quiero renovar mi Game Pass no puedo pagar con saldo de mi cuenta Microsoft y me dice que tiene que ser con tarjeta de credito (Mod Translation) When I want to renew my Game Pass I can...