Saldo -[Translation - Balance]

Discus and support Saldo -[Translation - Balance] in XBoX on Consoles to solve the problem; Puedo utilizar el saldo de mi cuenta -[Translation - I can use my account balance] f7fa62e0-2a6b-42fe-b042-cef7cd71cd91 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by luis carlosrojas prieto, Dec 11, 2019.

1. Saldo -[Translation - Balance]

Puedo utilizar el saldo de mi cuenta

-[Translation - I can use my account balance]

:)

luis carlosrojas prieto, Dec 11, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello luis,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to ensure that we provide the correct solution. Are you attempting to complete the purchase on a Windows 10 computer, mobile device, Xbox One or Xbox 360? What is the item that
    you are attempting to purchase with the currency on your account? Does an error message or error code appear when you attempt to complete the purchase? Be sure to let us know the results!
  3. BAGHEEERAA Win User

No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

El saldo pendiente no lo puedes pagar con el saldo de tu cuenta =/ únicamente puedes saldarlo usando tarjeta de crédito o debito amigo

[Translation - The outstanding balance you can not pay with the balance of your account =/You can only repay using credit card or debit friend]
  4. Alpha Soulneed Win User

Game pass promoción (Game pass promotion)

Hola, si es posible pagar con saldo microsfot. Saludos!

[Translation - Hello, if it is possible to pay with Microsoft balance. Best regards!]
  5. AntonioMartínez7 Win User

canjear tarjeta xbox[canjear xbox card]

el saldo si aparece y esta completo, pero no al momento de comprar no me toma ese saldo si no que me pide añadir otro medio de pago

[Translation - the balance appears and is complete, but at the time of purchase it does not take me this balance itself as it asks me to change another payment method]
  6. MAHRCELINE Win User

Live gold bloqueado por falta de pago [Translation - Live gold blocked for non-payment]

Necesitas una tarjeta sin importar que tengas saldo.

:3

Translation:

You need a card regardless of your balance.

:3
Thema:

Loading...
  1. Saldo -[Translation - Balance] - Similar Threads - Saldo Translation Balance

2. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...

in XBoX Accessibility
    My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e
  5. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  6. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  7. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  8. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  9. Pagamento saldo scaduto

in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  10. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...