Saldo microsoft

Discus and support Saldo microsoft in XBoX on Consoles to solve the problem; Hey, 2 or 3 months ago i had 7,77(less o more) dollars in my microsoft account to buy a game in Sale, after a week i didnt have this money in my... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Smoovino, Jul 27, 2018.

1. Smoovino
    Smoovino Guest

Saldo microsoft

Hey, 2 or 3 months ago i had 7,77(less o more) dollars in my microsoft account to buy a game in Sale, after a week i didnt have this money in my balance, today were good games in sale and i cant buy anything because my money disappeared, i checked my purchase
    history and had nothing rare, i dont know what happend, this is a really serious theme.

:)

Smoovino, Jul 27, 2018
  2. xbox live gold saldo of microsoft

can i pay xbox live whit saldo from my microsoft acount

HeadyGoldfish74, Jul 27, 2018
  3. ea access

tento renovar meu ea access com saldo da conta Microsoft e não consigo

Translation: [I try to renew my EA access with Microsoft account balance and I can't]

paulofeerreira, Jul 27, 2018
  4. {Parity}
    {Parity} Guest

Saldo microsoft

You will need to contact support directly to check out what is going on with your account. Contact Us | Xbox Support

Good Luck.

{Parity}, Jul 28, 2018
  5. {Parity} Win User

Saldo microsoft

6. Dageto Kraft Win User

Problema para comprar Gamepass con saldo Microsoft. [Translation-Problem to buy Gamepass with Microsoft balance.]

hola

a mi me paso eso alguna vez, te pide que ingreses una tarjeta para tener otro metodo de pago por si no te alcanza con tu saldo de microsoft

al meter la tarjeta ya te dejara hacer compras con tu saldo de microsoft
  7. Alpha Soulneed Win User

Game pass promoción (Game pass promotion)

Hola, si es posible pagar con saldo microsfot. Saludos!

[Translation - Hello, if it is possible to pay with Microsoft balance. Best regards!]
  8. Jose mARIAaRREDONDO Win User

Reportar un problema

Buenas tardes nesesito ayda no me permite pagar game pass con saldo de cuenta microsoft me aparece que la cuenta esta bloqueada
  9. YosVaz Win User

Saldo vencido [Translation-Overdue balance]

Quiero pagar el saldo vencido con el dinero de la cuenta Microsoft, pero no puedo realizarlo, solo me da la opción de pago por tarjeta de crédito o débito, quiero saber si se puede hacer con el saldo disponible de Microsoft

[Translation-I want to pay the overdue balance with the Microsoft account money, but I can't do it, just give me the option of payment by credit or debit card, I want to know if it can be done with the available balance from Microsoft]
Thema:

Saldo microsoft

Loading...
  1. Saldo microsoft - Similar Threads - Saldo microsoft

2. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  3. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  4. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  5. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  6. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...
  7. Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance]

in XBoX Games and Apps
    Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance]: Boa tarde. Queria perguntar como faco para usar o saldo da conta microsoft para comprar os jogos na nova microsoft store do xbox one/Xbox series pois nao estou conseguindo usar ele sendo que...
  8. O meu saldo da Microsoft só aparece 50 reais na compra de um jogo, sendo que eu tenho mais

in XBoX Accessibility
    O meu saldo da Microsoft só aparece 50 reais na compra de um jogo, sendo que eu tenho mais: Boa tarde, estou com um problema... O meu saldo da conta Microsoft é de 280 reais, porém quando vou comprar um jogo(fifa21 pelo xbox one) aparece que o meu saldo é de somente 50 reais, e diz para...
  9. No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...: Hola a todos ¿me podrian resolver un problema? Mi problema es que tenia activada la renovacion automatica de gamepass y no se pago por que no tenia saldo pero hoy ya compre otra tarjeta de...
  10. Como puedo pasar o regalar dinero de mi saldo de microsoft? [CHow can I pass or give away...

in XBoX on Consoles
    Como puedo pasar o regalar dinero de mi saldo de microsoft? [CHow can I pass or give away...: Quiero pasar dinero de mi saldo de xbox a la de mi hermano para pagar una suscripcion pero no se como quiero pasar una cantidad de 200 o 300 me pueden ayudar? [translation-I want to pass money...