Saldo lost

Discus and support Saldo lost in XBoX on Consoles to solve the problem; Hi i uploaded 20euros to my account. I had to change my la'guage and region because xbox asked for new adres and after startup the 20 euro is gone... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by gleddigeDanny, Nov 26, 2016.

1. Saldo lost

Hi i uploaded 20euros to my account. I had to change my la'guage and region because xbox asked for new adres and after startup the 20 euro is gone from my account. Someone had the same problem.

:)

gleddigeDanny, Nov 26, 2016
  2. xbox live gold saldo of microsoft

can i pay xbox live whit saldo from my microsoft acount

HeadyGoldfish74, Nov 26, 2016
  3. {Parity}
    {Parity} Guest
    Saldo microsoft

You will need to contact support directly to check out what is going on with your account. Contact Us | Xbox Support

Good Luck.

{Parity}, Nov 26, 2016
  4. ngocphi
    ngocphi Guest

Saldo lost

that's is because currency has always been region locked even during the ms points dayd

The region migration tool does mention that currency doesn't transfer

When buying currency it's best to buy from your actual region and use the correct account region

ngocphi, Nov 26, 2016
  5. Tnx but Thit i lose the 20euros or is there a possibility that i get it back?

gleddigeDanny, Oct 31, 2018
  6. ngocphi Win User

Saldo lost

that's is because currency has always been region locked even during the ms points dayd

The region migration tool does mention that currency doesn't transfer

When buying currency it's best to buy from your actual region and use the correct account region
  7. gleddigeDanny Win User

Saldo lost

Tnx but Thit i lose the 20euros or is there a possibility that i get it back?
  8. {Parity} Win User

Saldo microsoft

9. BAGHEEERAA Win User

No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

El saldo pendiente no lo puedes pagar con el saldo de tu cuenta =/ únicamente puedes saldarlo usando tarjeta de crédito o debito amigo

[Translation - The outstanding balance you can not pay with the balance of your account =/You can only repay using credit card or debit friend]
  10. Dageto Kraft Win User

Problema para comprar Gamepass con saldo Microsoft. [Translation-Problem to buy Gamepass with Microsoft balance.]

hola

a mi me paso eso alguna vez, te pide que ingreses una tarjeta para tener otro metodo de pago por si no te alcanza con tu saldo de microsoft

al meter la tarjeta ya te dejara hacer compras con tu saldo de microsoft
Thema:

Saldo lost

Loading...
  1. Saldo lost - Similar Threads - Saldo lost

2. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  3. Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?

in XboX Insiders
    Tem como usar o saldo é o cartão ao msm tempo pra comprar um jogo no xbox?: eu queria comprar um jogo que custa R$19,20, tenho de saldo na conta microsoft R$17,40, teria como eu completar esses R$ 2,00 que falta, com o cartão de débito? ou tenho que comprar um gift card...
  4. My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...

in XBoX Accessibility
    My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e
  5. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  6. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  7. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  8. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  9. Pagamento saldo scaduto

in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  10. Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance]

in XBoX Sales and Promo
    Perdí saldo de mi cuenta de Xbox one[Translation-I lost my Xbox one account balance]: pues yo iba a comprar pavos en fortnite y me faltaban como 50 pesos para comprar la oferta, pero pues iba a pagar lo que me faltaba con una tarjeta de debito y no me dejaba y pues al final no...