Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass...

Discus and support Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola, ayer se me vencio la suscripcion de xbox game pass ultimate, pero hoy me resto los 208.99 pesos a mi saldo pero me sigue apareciendo que la... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by lArthurChief, Mar 23, 2020.

1. lArthurChief
    lArthurChief Guest

Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass...

Hola, ayer se me vencio la suscripcion de xbox game pass ultimate, pero hoy me resto los 208.99 pesos a mi saldo pero me sigue apareciendo que la suscripcion esta vencida. ¿que puedo hacer? porque el soporte tecnico de xbox no
    esta disponible

-[Translation - Hello, yesterday I missed the subscription of xbox game pass ultimate, but today I rest the 208.99 pesos to my balance but I still appear that the subscription is overdue. What can I do? because xbox technical support is not available]

:)

lArthurChief, Mar 23, 2020
  2. lArthurChief Win User

Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass ultimate subscription]

1. Hola, gracias agente de microsoft, ya se solucionó el problema, me ayudo una persona de soporte tecnico , muchas gracias Equipo de Microsoft,

-[Translation - Hello, thank you microsoft agent, the problem has already been fixed, I help myself a technical support person, thank you microsoft team,]
  3. XBF Leo G Win User

Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass ultimate subscription]

Hello lArthurChief,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure that we provide the correct solution. We need to make sure that the transaction was completed, and the subscription is active. Do you see the transaction for the
    subscription appear as completed on
    your account's order history
    ? Does the Xbox Game Pass Ultimate
    subscription appear active
    on the Microsoft website? Are you using an Xbox One or a Windows 10 computer? Be sure to let us know the results lArthurChief!
  4. XBF Leo G Win User

Hey
    lArthurChief,

Thank
    you for letting us know that the issue has been fixed. We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you require any help with any other issues, please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance. If anyone needs assistance
    with this issue or any other issues, we suggest creating a new thread.

Thank you
    again and have a great day
    lArthurChief!
  5. Aryam1286 Win User

No me deja canjear una tarjeta de regalo[It does not let me exchange a gift card]

No, osea el game pass se vencio y yo quiero poner la tarjeta de regalo pa pagar el game pass, pero no me pone el saldo en mi cuenta.

[Translation - No, I mean the game pass expired and I want to put the gift card to pay the game pass, but it does not put the balance in my account.]
  6. JUANCHO3432W9cs Win User

Suscripcion 1 año y 3 meses y caduca el 14 de diciembre 2020 [Subscription 1 year and 3 months and expires on December 14, 2020.]

¿Qué suscripción canjeaste? Si ya tienes gold y canjeas un código de game pass ultimate la gold pasa a convertirse a ultimate, pero menos tiempo, te dejo la tabla de conversión https://answers.microsoft.com/en-us...nversion/f122efb3-29b4-4456-b2b9-5164e6019146

[Translation-What subscription did you redeem? If you already have gold and redeem a ultimate game pass code the gold becomes ultimate, but less time, I leave you the conversion table ]

Thema:

Loading...
  1. Saldo en suscripción Xbox game pass ultimate -[Translation - Balance in Xbox game pass... - Similar Threads - Saldo suscripción game

2. My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...

in XBoX Accessibility
    My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e
  3. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  4. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  5. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  6. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  7. Pagamento saldo scaduto

in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  8. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...
  9. No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...: Hola a todos ¿me podrian resolver un problema? Mi problema es que tenia activada la renovacion automatica de gamepass y no se pago por que no tenia saldo pero hoy ya compre otra tarjeta de...
  10. ¿Porque mi suscripción vencida no se reanuda si ya añadí 200 pesos a mi saldo de cuenta...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Porque mi suscripción vencida no se reanuda si ya añadí 200 pesos a mi saldo de cuenta...: Hace como una semana se me vencio la suscripción de xbox game pass ultimate y el dia de hoy compre una tarjeta de regalo de $200 y ya tenía agregado anteriormente $20 y la verdad no se porque no...