Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

Discus and support Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance] in XBoX on Consoles to solve the problem; Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EDERFERNANDES1, Oct 10, 2020.

  1. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]


    Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me falaram que eu tinha que adicionar um cartão aí eu conseguiria
    utilizar o saldo pois bem adicionei um cartão e foi debitado do cartão e não mexeu no saldo e tbm tentei fazer a compra de um jogo e tbm nao apareceu nenhuma opção pra eu utilizar meu saldo.

    Gostaria de saber o porquê?

    [Translation-Hello, I would like to know why I can't use the output from my Microsoft account because I put 40.00 in order to subscribe to xbox live but I couldn't put this balance as a payment method, they told me I had to add a card so I could
    use the balance because well I added a card and was debited from the card and did not change the balance and I also tried to buy a game and also there was no option for me to use my balance.


    I would like to know why?]

    :)
     
    EDERFERNANDES1, Oct 10, 2020
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

    Hi Fellow gamer,

    Thanks for reaching out to the forums. We see you have an issue using account balance. If you uncheck the auto renewal then it shouldn't ask for a credit/debit card. Also if the account balance is not enough to cover the cost of the subscription, it will
    also ask for a credit/debit card to cover the rest.

    Hope this helps.

    Brad
  3. Smwutches Win User

    ea access

    O saldo da conta da Microsoft não pode ser usado para assinaturas de terceiros. Você precisaria usar um cartão de crédito ou Paypal.

    Translation: [The Microsoft account balance cannot be used for third-party subscriptions. You would need to use a credit card or Paypal.]
  4. Njal the Blue Win User

    Não consigo assinar o GamePass no Xbox. O que faço?[I can't sign gameparse on Xbox. What do I do?]

    Como você está tentando pagar por isso? Não é possível usar o saldo da conta Microsoft/Xbox para pagar por serviços de assinatura.

    [Translation - How are you trying to pay for this? You cannot use the Microsoft/Xbox account balance to pay for subscription services.]
  5. AngelObullets Win User

    Blz galera será que podem tirar uma dúvida? [Mod Translation - guys can you ask a question?]

    Hi there

    You might have an outstanding balance that might stop the gift card so you will have to pay the outstanding balance and such. You can do so on your Microsoft account page, In the subscriptions tab. After that out standing balance is paid you can redeem your
    gift card

    Translation for OP.

    Oi

    Você pode ter um saldo devedor que pode parar o cartão de presente, então você terá que pagar o saldo devedor e tal. Você pode fazê-lo na página da sua conta da Microsoft, na guia assinaturas. Depois que o saldo é pago, você pode resgatar seu cartão de presente..
  6. XBF Brad A Win User

    Saldo na conta da Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

    Hi Bruno,

    Thanks for reaching the forums. We understand you have a question on moving account balance. Unfortunately, Microsoft account balance is unable to be transferred or exchanged. Once it is on an account it stays to that account. You can try purchasing items
    and gifting to an account you wanted it on.

    Thanks,

    Brad
Thema:

Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

Loading...
  1. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance] - Similar Threads - Saldo minha conta

  2. My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...

    in XBoX Accessibility
    My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a game he is...: My Micro soft account are given me two different saldo and when I tried to buy a gme he is [img] allowing me to do this dd123dbf-383c-459b-aa55-0a2781cbe07e
  3. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

    in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  4. i cant use my microsoft saldo?

    in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  5. i cant use my microsoft saldo?

    in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  6. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

    in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  7. Pagamento saldo scaduto

    in XBoX on Consoles
    Pagamento saldo scaduto: I made a microsoft top up and i have a balance of 20 Euros but to Renew xbox live gold it makes me use an empty credit card ee7254ae-f728-4292-8c8b-28fcdd328d85
  8. No he recibido el saldo canjeado por los puntos de Rewards [I have not received the balance...

    in XBoX Sales and Promo
    No he recibido el saldo canjeado por los puntos de Rewards [I have not received the balance...: He tenido problemas para aprovechar algunas de las ofertas que ha estado ofreciendo la store, pero al querer aprovecharlas canjeando mis puntos por saldo, no he podido pues hoy en la madrugada...
  9. Comprar xbox series x con saldo de gift card[Translation-Buy xbox series x with gift card...

    in XBoX Sales and Promo
    Comprar xbox series x con saldo de gift card[Translation-Buy xbox series x with gift card...: Buenos días. He reservado una xbox series x con metodo de pago con tarjeta de credito. Quisiera saber si podría pagar esa consola con un pago mixto de tarjeta y saldo rellenado con gift cards. Si...
  10. Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso?...

    in XBoX on Consoles
    Como eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta? e da pra fazer isso?...: eu queria saber se eu posso comprar a xbox live gold com o saldo da minha conta e n com gift card ou com cartão de credito [Translate by Mod] I was wondering if I can buy the Xbox Live Gold...