Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance]

Discus and support Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde. Queria perguntar como faco para usar o saldo da conta microsoft para comprar os jogos na nova microsoft store do xbox one/Xbox series pois... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Gutierre Silva Paz, Sep 25, 2020.

1. Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance]

Boa tarde. Queria perguntar como faco para usar o saldo da conta microsoft para comprar os jogos na nova microsoft store do xbox one/Xbox series pois nao estou conseguindo usar ele sendo que acabei de resgatar

[translation-Good afternoon. I wanted to ask how Do I use the microsoft account balance to buy the games in the new microsoft store xbox one / Xbox series because I'm not able to use it being that I just redeem]

:)

Gutierre Silva Paz, Sep 25, 2020
  2. TimberedOlaf Win User

Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store)

Hey Nestor,

In the order history I cannot find anything about the payment.

Because he wanted to do some in-game shopping, he had to increase his balance. So he followed the link and paid through iDeal.
  3. TimberedOlaf Win User

Problem solved. It takes about 5 days.
  4. XBF Nestor S Win User

Hey Olaf!

Thanks for bringing this inquiry to us! Just to be sure bud, the currency transfer is automatic. Go ahead and check the Microsoft account payment and billing (order
    history
    ) section to make sure the payment went through and keep us posted!
  5. AngelObullets Win User

Blz galera será que podem tirar uma dúvida? [Mod Translation - guys can you ask a question?]

Hi there

You might have an outstanding balance that might stop the gift card so you will have to pay the outstanding balance and such. You can do so on your Microsoft account page, In the subscriptions tab. After that out standing balance is paid you can redeem your
    gift card

Translation for OP.

Oi

Você pode ter um saldo devedor que pode parar o cartão de presente, então você terá que pagar o saldo devedor e tal. Você pode fazê-lo na página da sua conta da Microsoft, na guia assinaturas. Depois que o saldo é pago, você pode resgatar seu cartão de presente..
  6. Smwutches Win User

ea access

O saldo da conta da Microsoft não pode ser usado para assinaturas de terceiros. Você precisaria usar um cartão de crédito ou Paypal.

Translation: [The Microsoft account balance cannot be used for third-party subscriptions. You would need to use a credit card or Paypal.]
Thema:

Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance]

Loading...
  1. Saldo da Microsoft Store [Microsoft Store Balance] - Similar Threads - Saldo Microsoft Store

2. How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...

in XBoX Games and Apps
    How do I use the balance of my Microsoft account? / Como utilizo el saldo de mi cuenta de...: Hello, I would like to know how to use the balance I have in my Microsoft account, first it tells me that I have $35 and below I have another amount $3.63 and I can only use the one below, I spent...
  3. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  4. i cant use my microsoft saldo?

in XBoX Accessibility
    i cant use my microsoft saldo?: why cant i used my microsoft saldo i bought a 15 euro microsoft card but i cant use my saldo pls help me 24485278-100b-4fec-8dc0-8fe739f280d8
  5. ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...

in XBoX Sales and Promo
    ¿Cómo pago un servicio suscripción vencida con el saldo de la cuenta Microsoft? How do I...: Buen día, lo que pasa es que quiero renovar mi suscripción de Fortnite Crew con lo que tengo en la cuenta, ya llevo tres meses haiendo esto, el problema radica es que se me venció la suscripción...
  6. Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]

in XBoX on Consoles
    Saldo da minha conta Microsoft[Translation-Microsoft account balance]: Olá, gostaria de saber porque não consigo usar o saída da minha conta Microsoft pois coloquei 40,00 pra poder assinar o xbox live mas nao conseguia colocar esse saldo como forma de pagamento, me...
  7. O meu saldo da Microsoft só aparece 50 reais na compra de um jogo, sendo que eu tenho mais

in XBoX Accessibility
    O meu saldo da Microsoft só aparece 50 reais na compra de um jogo, sendo que eu tenho mais: Boa tarde, estou com um problema... O meu saldo da conta Microsoft é de 280 reais, porém quando vou comprar um jogo(fifa21 pelo xbox one) aparece que o meu saldo é de somente 50 reais, e diz para...
  8. No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...

in XBoX Sales and Promo
    No puedo pagar mi suscripción suspendida con mi saldo Microsoft[I can't pay for my...: Hola a todos ¿me podrian resolver un problema? Mi problema es que tenia activada la renovacion automatica de gamepass y no se pago por que no tenia saldo pero hoy ya compre otra tarjeta de...
  9. He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con...

in XBoX Sales and Promo
    He perdido saldo de microsoft store por una compra declinada con tarjeta de credito, con...: *Title Translation: I Have lost Microsoft Store balance for a declined purchase with credit card, with whom I contact?* Hoy por la mañana intente comprar un titulo de xbox one por la app de xbox...
  10. Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store)

in XBoX Sales and Promo
    Saldo zichtbaar in de microsoft store (Balance visible in the Microsoft Store): Hoe lang duurt het voordat saldo dat is toegevoegd via iDeal, zichtbaar wordt in de Microsoft Store. Mijn zoon heeft op 30-9 via iDeal saldo toegevoegd. Het bedrag is ook direct afgeschreven. Tot...