Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

Discus and support Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by stoffe2969, May 23, 2020.

  1. stoffe2969
    stoffe2969 Guest

    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]


    Hej någon mer som inte kan sända från forza4 på mixer får upp ett fel meddelande "detta spel tillåter inte sändning" ja sänder varje kväll och aldrig haft problem förr

    Hi someone more who can not send from forza4 on mixer gets an error message "this game does not allow transmission" yes broadcasts every night and never had problems before

    :)
     
    stoffe2969, May 23, 2020
    #1
  2. stoffe2969 Win User

    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

    hey i solved the error did some wrong searches test send on another game o then back to forza 4 you work it again
  3. stoffe2969 Win User

    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

    noticed this morning that they were the same on forza4 the same error message comes up so you can send a few mins from another game and then back to their killer game strangely thinks yes and yes have been in contact with mixer oxo if anyone has or had
    the same problem you can always write it
  4. XBF Brad A Win User

    Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

    Hello Stoffe,

    Thanks for reaching out to the forums. We understand you are having issues broadcasting. There may be parts of the game where you are unable to stream due to copyright issues. Here is the guide for streaming on

    Mixer from Xbox one
    . Also, may want to reach out to Mixer about the error you are getting.

    Thanks,

    Brad
  5. AridLizard Win User

    Jogadores do Forza Horizon 4 (Forza Horizon 4 Players)

    Você também pode ter um olhar sobre Mixer para as pessoas streaming Forza Horizon 4 para encontrar muitas outras pessoas que jogam.

    you can also have a look on Mixer for people streaming Forza Horizon 4 to find lots of other people who play.

    Translation:

    You can also have a look at Forza Horizon 4 Mixer for people streaming to find many other people playing.

    you can also have a look on Mixer for people streaming Forza Horizon 4 to find lots of other people who play.
  6. BakyOsijekHr Win User

    Which Multiplayer games are still active on Xbox PC.

    Forza games. The best games in racing history. Horizon 4 is even one of the most popular on the mixer. So, my friend, go Forza!
Thema:

Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4]

Loading...
  1. Sändning på mixer från forza 4[Translation-Shipment on mixer from forza 4] - Similar Threads - Sändning på mixer

  2. Xbox 360 er låst på "Remember your password"[Translation-Xbox 360 is locked on "Remember...

    in XBoX Accessibility
    Xbox 360 er låst på "Remember your password"[Translation-Xbox 360 is locked on "Remember...: Min Xbox 360 er låst på skærmen "remember your password". Der står godt nok at jeg logger på Xbox Live, men ellers sker der ikke mere. Hvad skyldes dette? Jeg har prøvet formattere min harddisk....
  3. Endre gamertag på playstation4 -[Translation - Change the gamertag playstation 4]

    in XBoX Games and Apps
    Endre gamertag på playstation4 -[Translation - Change the gamertag playstation 4]: Hvordan endrer jeg gamertagen på ps -[Translation - How do I change the gamertag on ps] 5458a6a6-e341-4df6-995b-28e7a480e80f
  4. Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]

    in XBoX on Consoles
    Flera spelare på en konsol - dela skärm[Translation-Multiplayer on a console-share screen]: Hej, Jag vill spela Forza Horizon 6 på min konsol xbox one x. Hur gör man för att två inloggade spelare ska kunna spela samtidigt mot varandra? Skärmen skall med andra ord delas av två spelare...
  5. Skillnad på Xbox konsoler [Translate] Difference on Xbox Consoles

    in XBoX on Consoles
    Skillnad på Xbox konsoler [Translate] Difference on Xbox Consoles: Hej Jag har funderingar på att inom kort kanske skaffa en Xbox men har sett på Nätet att det finns ett flertal modeller. Vad är t ex skillnaden mellan Xbox One X och Xbox One S? [Translate by...
  6. xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...

    in XBoX on Consoles
    xbox live funkar bara på en profil på min ena konsol [Translation-xbox live only works on a...: Hej! Vi har skaffat en ytterligare en spelkonsol till vår sommarstuga. Problemet är att när vi är i sommarstugan funkar xbox-live och gamepass bara på en av våra profiler. På vår konsol hemma...
  7. Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]

    in XBoX Games and Apps
    Fel språK på spel [Mod Translated - Wrong Language on games]: Jag köpte nyligen Fade to Silence och när jag startade spelet så var den på tyska för mej och jag fattar inte ett ord tyska och det går inte att ändra språk i spelet [Mod Translated - I recently...
  8. microsoft store/xbox på pc[microsoft store / xbox on pc]

    in XBoX on Windows
    microsoft store/xbox på pc[microsoft store / xbox on pc]: Tjena, har en fråga om varför jag ej får logga in på båda xbox eller microsoft store, kan logga in på google crome men inte på själva datan rakt av, händer inget när man trycker på logga in, och...
  9. jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...

    in XBoX on Windows
    jeg prøver å logge inn på pc til xbox, ikke mobil. klarer ikke å finne enthet, selv om xbo...: Title Translation: (I'm trying to log on to PC to xbox, not mobile. unable to find entity, even if xbo comes up ,, tv is not no problem, stream from pc to xbox games) jeg prøver å logge inn på...
  10. avspärrad på live [Translated] Unwrapped on Live

    in XBoX Games and Apps
    avspärrad på live [Translated] Unwrapped on Live: dom på xbox verkar inte glada på det man skriver om spel..får endast gilla, men skriva får man inte alls. det tar dom som ngt väldigt oseriöst. svordommar mm gillar dom inte..skriver man ngt som...