saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy...

Discus and support saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy... in XBoX on Consoles to solve the problem; good morning, I would like to know if you can still buy games online on the xbox 360 console abeff27b-616d-4c62-9ad3-c374461d75e2 Discussion in 'XBoX on Consoles' started by EAMP0992, Jul 4, 2019.

1. EAMP0992
    EAMP0992 Guest

saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy...

good morning, I would like to know if you can still buy games online on the xbox 360 console

:)

EAMP0992, Jul 4, 2019
  2. {Parity} Win User

saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy games on the xbox 360]

Yes you can still purchase 360 games using the console.
  3. XBF Amber M Win User

saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy games on the xbox 360]

Hi
    EAMP0992
    ,

Thanks for reaching out! Regarding making purchases of games for your Xbox 360 via the console itself, the option is still available as is the 360 Marketplace as our Ambassador has stated.

Should you have any difficulty in making the purchases, I recommend our support article entitled Troubleshoot Xbox
    360 Marketplace purchasing
    to help resolve any problems.

I hope this information helps out! Let us know the results!
  4. LUIS2801 Win User

Marble Blast Ultra Problem

¿Porque no puedo comprar marble Blast ultra? No aparece en el bazar y si le doy desbloquear juego completo en el demo me dice que cuesta 98765898788888779 microsoft points ¿Como puedo tener el juego?
  5. CanduMax Win User

Qué pasa si compro en otra región de Microsoft Store? (What happens if I buy in another region of Microsoft Store?)

Gracias, pero mi duda no es esa, solo quiero saber si es posible comprar en Microsoft Store de otras regiones para comprar juegos más baratos

Translate-Thanks, but my question is not that, I just want to know if it is possible to buy in Microsoft Store in other regions to buy cheaper games
  6. YulianaMontealegre Win User

Resident evil 0 si spegne la console [Translation-Resident evil 0 turns off the console]

Si puedes arreglar el problema avisame lo que hiciste, ya que también estoy en las mismas. Es aburridor comprar un juego defectuoso.

[Translation - If you can fix the problem let me know what you did, since I'm also in them. It is boring to buy a defective game.]
Thema:

Loading...
  1. saber si aun puedo comprar juegos en el xbox 360 [Translation - know if I can still buy... - Similar Threads - saber aun puedo

2. Alguien que me ayude a saber por qué cuando conecto mi mouse al Xbox el control y el...

in XboX Insiders
    Alguien que me ayude a saber por qué cuando conecto mi mouse al Xbox el control y el...: Yo al momento de conectar mi mouse ( attack shark x11 ) mi control y mi teclado que estaban conectados por cable usb al Xbox se apagan aun que estén conectados, y cuando ya desconecto el mouse ya...
  3. Error E100 me podrían ayudar a saber que hacer

in XboX Insiders
    Error E100 me podrían ayudar a saber que hacer: Buenas días tardes o noche quería preguntar si alguien sabe algo sobre el erro e100 en xbox series s ya que me paso muchos dicen que es el SSD pero nose todavía si cambiarlo ya que me surge la...
  4. Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x - Hello...

in XBoX on Consoles
    Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x - Hello...: Hola Microsoft quería saber si estos juegos son compatibles con Xbox series x : Godzilla destroy all monsters melee, Godzilla save the earth, Spiderman The movie game (2002), Spiderman 2 (2004),...
  5. : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...

in XboX Networking Hardware
    : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order...: : Meu pedido está atrasado, gostaria de saber a previsão de entrega![Translation-My order is late, I would like to know the delivery forecast!] Hi CaioPereira4, Thanks for reaching out to the...
  6. Czy wyjdzie beat saber?[Will beat saber come out?]

in XBoX on Consoles
    Czy wyjdzie beat saber?[Will beat saber come out?]: Mam pytanie czy wyjdzie kiedyś beat saber na kinecta? [Translation - I have a question, will beat saber on kinecta ever come out?] 41ca0103-ff0c-43aa-99a3-df91059a0f1e
  7. eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...

in XBoX Games and Apps
    eu estou produzindo o meu jogo the thunder e queria saber como faço pra apresentar a ideia...: bem esta lingua é portugues brasil ... eu sou o criador de uma franquia nova e queria torna-la exclusiva da microsoft em games, além de que queria ser o diretor geral do projeto do game , estou...
  8. Eu queria saber o que quer dizer o código de status: 0x00000199 , por favor [I was...

in XBoX Accessibility
    Eu queria saber o que quer dizer o código de status: 0x00000199 , por favor [I was...: Alguem me ajudaaaa? [Translation-Someone help me?] 2d3c26f5-b949-489d-85f1-67bc8c95b71d
  9. Quisiera saber la ubicación donde se instalan los juegos descargados de Gamepass desde la...

in XBoX on Windows
    Quisiera saber la ubicación donde se instalan los juegos descargados de Gamepass desde la...: [Title Translation - I would like to know the location where the downloaded Gamepass games are installed from the beta application for PC] La cosa es que tenia instalados los juegos en el disco...
  10. Me gustaría saber [I'd like to know]

in XBoX on Consoles
    Me gustaría saber [I'd like to know]: Hola , tengo una duda ya que mi xbox la uso 15 horas diarias. Nunca presenta fallo sienpre va bien . Ya hace un año que la compre y mi temor es si le estoy haciendo algun daño por el exceso de...