Rewards não contabilizou uma pré compra na minha conta no Xbox One e fiquei sem receber os ...
Discus and support Rewards não contabilizou uma pré compra na minha conta no Xbox One e fiquei sem receber os ... in XBoX Accessibility to solve the problem; Comprei o jogo Battlefront 2 no mês de maio de 2017 na sua pré venda, mas assim que o jogo foi lançado (14/11/2017) o mesmo até agora no dia 06/12/2017... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by SkyHullez, Dec 6, 2017.
Thema:
Rewards não contabilizou uma pré compra na minha conta no Xbox One e fiquei sem receber os ...
Loading...
-
Rewards não contabilizou uma pré compra na minha conta no Xbox One e fiquei sem receber os ... - Similar Threads - Rewards não contabilizou
-
NO OPTION TO CHANGE REWARD
in XBoX AccessibilityNO OPTION TO CHANGE REWARD: Im stuck on auto donate to UNICEF USA (im in uk) and cannot cancel, stop auto donate or change goal either on the console or browser. Ive followed guides and read up on FaQ and still unable to... -
Microsoft rewards not working
in XBoX Games and AppsMicrosoft rewards not working: Whenever I open Microsoft rewards on my xbox one it shows "oops something went wrong" I've tried restarting the device and I'm on a stable network connection, please let me know what I can do... -
Xbox Rewards app says I need to add a phone number.
in XBoX AccessibilityXbox Rewards app says I need to add a phone number.: Hi, I'm having an issue with the Xbox Rewards app and my account. I tried logging in with my phone number like I saw other posts suggested to see if my number was associated with an account... -
my microsoft rewards app not working and i deleted and i factory reset console and the app...
in XBoX Games and Appsmy microsoft rewards app not working and i deleted and i factory reset console and the app...: microsoft rewards app not working 2cba94a7-2d5e-42e8-b3f3-c15e90e7d288 -
How many "give cards" can I redeem using my reward points?
in XBoX on WindowsHow many "give cards" can I redeem using my reward points?: Hi, quick question but how many "give cards" can I redeem using my reward points? I have a lot and would like to know I can redeem for multiple cards in the day? Is there a limit for the100... -
Xbox rewards Spotify premium three months free, code error.
in XBoX on WindowsXbox rewards Spotify premium three months free, code error.: Xbox rewards offered me Spotify premium for three months free, It asked me to type in a code, I did and after I tried to press the redeem Button it says Something like “unexpected error try... -
Microsoft rewards not sent.
in XBoX AccessibilityMicrosoft rewards not sent.: I spent my Microsoft rewards points on a $50 gift card, but my gift card balance remains at $0.40. I never got a reciept in the email either. Worse, I can’t spend my remaining points on anything,... -
Is there steam gift cards or microsoft gift cards in microsoft rewards
in XBoX Games and AppsIs there steam gift cards or microsoft gift cards in microsoft rewards: I like playing games but lot of good ones needed to be bought so i was wondering if microsoft rewards going to add steam gift cards or microsoft gift cards because i want to buy games like... -
Não consigo me cadastrar no xbox live reward
in XBoX Rewards & SocialNão consigo me cadastrar no xbox live reward: Boa noite. Gostaria de saber como é que eu faço para me cadastrar no xbox live reward. Já tentei várias vezes, desde o momento que eu comprei o xbox live em novembro. Já segui todas as etapas e...