Retrocompatibilidade[Backward compatibility]

Discus and support Retrocompatibilidade[Backward compatibility] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde Comprei um jogo de xbox 360, pela market, so que nao consigo baixar no xbox one Jogo e o remember me [Translation - Good afternoon I... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ALEX AVELIM, Aug 14, 2020.

1. ALEX AVELIM
    ALEX AVELIM Guest

Boa tarde

Comprei um jogo de xbox 360, pela market, so que nao consigo baixar no xbox one

Jogo e o remember me

[Translation - Good afternoon

I bought an xbox 360 game, through the market, but I can't download it on xbox one

Game and remember me]

:)

ALEX AVELIM, Aug 14, 2020
  2. omarex14 Win User

Halo reach

Pero se supone que te dan halo reach de retrocompatibilidad

Translation:

But it's supposed to give you halo reach of backward compatibility
  3. ricardo lopes amorim Win User

Nao meu amigo

Eu comprei o game so que mao aparece para fazer o download no video game

Eu tenho atualmente o xbox one e o jogo e do xbox 360 midia digital mas nao baixa
    bom dia alex, o teu jogo nao aparece na xbox one porque actualmente esse jogo nao e retrocompativel e por isso nao o podes neste momento joga lo na xbox one. talvez no futuro venha a ser possivel.
  4. mccopa Win User

Hello ALEX AVELIM,

Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue with installing a Xbox 360 backwards compatible game. To troubleshoot this, please try performing a

power-cycle
    .

Please let us know how this goes.
    I think I've the same issue too... I was looking in the forum for something similar that is happening on my XBOX One S

My issue is referred to a Purchase of a game called Toy Story 3 "retro compatible xbox360", that I bought from my 7 yo kid. So, after purchasing, downloading from the console Store is not working...

Some kind of 0x803f8001 issue is reported

Any clou?

Total disappointment
  5. ALEX AVELIM Win User

Nao meu amigo

Eu comprei o game so que mao aparece para fazer o download no video game

Eu tenho atualmente o xbox one e o jogo e do xbox 360 midia digital mas nao baixa
  6. ngocphi Win User

Boa tarde

Comprei um jogo de xbox 360, pela market, so que nao consigo baixar no xbox one

Jogo e o remember me

[Translation - Good afternoon

I bought an xbox 360 game, through the market, but I can't download it on xbox one

Game and remember me]
    Not all 360 games are backwards compatible on the xbox one

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility is the current list which wont be updated till x serries is released
Thema:

Loading...
  1. Retrocompatibilidade[Backward compatibility] - Similar Threads - Retrocompatibilidade Backward compatibility

2. Retrocompatibilidad

in XBoX Games and Apps
    Retrocompatibilidad: I would lo love x box to add dragon ball z HD collection to x box new gen✌️ 628dd877-3c21-4aa3-ad44-545d7cf6968b
  3. Retrocompatibilidad de xbox 360 a series s

in XBoX Games and Apps
    Retrocompatibilidad de xbox 360 a series s: hola, actualmente tengo la xbox 360 pero tengo la posibilidad de cambiarla a una serie s. Estoy al tanto que no tiene lectora de cd pero ¿los juegos que descargue digital mente en la 360 puedo...
  4. Retrocompatibilidad con anteriores mandos en Xbox Series S/X[Backward compatibility with...

in XBoX on Consoles
    Retrocompatibilidad con anteriores mandos en Xbox Series S/X[Backward compatibility with...: Por ejemplo: Rock band 1/2/3 o guitar hero 1/2/3/4/5/6 etc requieren mandos que no están en la xbox one o en la xbox series. La xbox series podrá ejecutar el juego, pero se podrá jugar con las...
  5. Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos con disparos y con modo...: [Title Translation-Please add backward compatibility with more video games with old shots and campaign mode.] Otro de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one es...
  6. Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos basados en películas y series...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan retrocompatibilidad con más videojuegos basados en películas y series...: Uno de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one es que no es retrocompatible con videojuegos basados en películas y series animadas como los videojuegos de la...
  7. Por favor que añadan en un futuro retrocompatibilidad con más videojuegos basados en...

in XBoX Games and Apps
    Por favor que añadan en un futuro retrocompatibilidad con más videojuegos basados en...: Uno de los problemas que yo he notado de la retrocompatibilidad de la xbox one que no es retrocompatible con videojuegos basados en películas y series animadas como los videojuegos de la trilogía...
  8. Retrocompatibilidad [Translate] Backward compatibility

in XBoX Games and Apps
    Retrocompatibilidad [Translate] Backward compatibility: Hola buenas señores de xbox les queria decir tengo un problemita tengo mi xbox one s de 1tb y el dia de ahora quise jugar el juego dead space 3 de xbox 360 en mi xbox one s pero no me lo lee y...
  9. retrocompatibilidad

in XBoX Games and Apps
    retrocompatibilidad: Qué juego de xbox original o 360 te gustaría que volviera como retrocompatible o como remake? [What original or 360 xbox game would you like to come back as retrocompatible or as a remake?]...
  10. Problema con retrocompatibilidad[Problem with backward compatibility]

in XBoX Games and Apps
    Problema con retrocompatibilidad[Problem with backward compatibility]: Tengo un problema con la retrocompatibilidad xbox 360 a xbox one En algunos juegos del xbox 360, el formato físico se compone de 2 discos Tengo uno de estos juegos pero el xbox one no reconoce...