Resgatar meu codigo de 12 meses

Discus and support Resgatar meu codigo de 12 meses in XBoX on Consoles to solve the problem; I'm having a problem with my live card code 12 months since signed up my code on my email and I'm not consiguindo download a profile with this my email... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MarcosGame52, Oct 31, 2016.

1. MarcosGame52
    MarcosGame52 Guest

I'm having a problem with my live card code 12 months since signed up my code on my email and I'm not consiguindo download a profile with this my email on my xbox 360.Perguntando my colleagues told me that I have to create an email with @outlook or @live,
    and made the card registration in an email from @hotmail, I would like me to redeem this code and put it in my email for me to have access to my 12 months was paid. This and Codico my 12 month card

YRYQN-KQ386-Q327M-7R4V8-W433W

registering this code on my email: *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. ***

:)

MarcosGame52, Oct 31, 2016
  2. Erro 8C150009

LeticiaBarbosa3, Oct 31, 2016
  3. Erro 8C150009

Comprei um cartão Live Gold de 12 meses para meu Xbox 360. Quando fui em resgatar código de 25 dígitos, o código leu tranquilo, mas logo após aparece uma mensagem de erro com o código: 8C150009. Onde esse erro não existe no catálogo da Microsoft.

[Edit - translation] - I bought a 12-month Live Gold card for my Xbox 360. When I went in to redeem 25-digit code, the code read quietly, but soon after an error message with the code: 8C150009 appears.
    Where this error does not exist in the Microsoft catalog.

VorticoseHat5, Oct 31, 2016
  4. buga1313 Win User

FIFA 16 EAaccess promo code

olá gostaria de resgatar meu codigo promocional do eaaccess

[Translation-

Hi I would like to redeem
    my promotional code
    eaaccess]
  5. LeticiaBarbosa3 Win User

Erro 8C150009

Comprei um cartão Live Gold de 12 meses para meu Xbox 360. Quando fui em resgatar código de 25 dígitos, o código leu tranquilo, mas logo após aparece uma mensagem de erro com o código: 8C150009. Onde esse erro não existe no catálogo da Microsoft.
  6. xXZeLdAlInKxXMg Win User

Getting Error Code 8C150009 on Console

A MI ME DA ESE CODIGO DE ESTADO 8C150009 CUANDO TRATO DE CANJEAR MI MEMBRESIA GOLD DE 12 MESES ¿ POR QUE?
  7. cgarzon Win User

gift card

porque no puedo introducir el codigo de membresia con tarjeta de prepago por 12 meses? alguien puede orientarme que pasa?
  8. SatanicoDrCadillac Win User

Como recuperar suscripción gold[Translation-How to recover gold subscription]

Hola German!

La suscripcion que compraste fue un codigo de 12 meses o compraste los 12 meses en la store de la consola?

Si canjeaste un codigo de 25 caracteres de una gift card tu suscripcion seguira hasta que teminen tus 12 meses.

Si no aqui puedes renovar la suscripcion

https://support.xbox.com/help/subscriptions-billing/manage-subscriptions/turn-on-recurring-billing

[Translation-Hello German!

The subscription you purchased was a 12-month code or did you purchase the 12 months from the console store?

If you redeemed a 25-character code from a gift card, your subscription will continue until your 12 months are completed.

If not here you can renew your subscription

https://support.xbox.com/help/subscriptions-billing/manage-subscriptions/turn-on-recurring-billing]
Thema:

Loading...
  1. Resgatar meu codigo de 12 meses - Similar Threads - Resgatar meu codigo

2. Comprei, dois crift Card e não estou conseguindo resgatar nenhum, alguem ai me ajude. o...

in XBoX Accessibility
    Comprei, dois crift Card e não estou conseguindo resgatar nenhum, alguem ai me ajude. o...: [Title Translation-I bought two crift cards and I'm not able to redeem any, help me out there. XBOX does not respond does not answer, and no one gave me information.] Estou com dificuldades em...
  3. nao consigo resgatar o cartao presente solicitado[Translation-I can't redeem the requested...

in XBoX on Consoles
    nao consigo resgatar o cartao presente solicitado[Translation-I can't redeem the requested...: como resgato um cartao presente pois faz 3 semanas que eu pedi e ate agora nao chegou [Translation-how to redeem a gift card because it was 3 weeks ago that I asked for and until now it hasn't...
  4. Não consigo resgatar licença de Nitro

in XBoX Games and Apps
    Não consigo resgatar licença de Nitro: Não consigo resgatar a licença de nitro de 3 meses grátis do Xbox Game Pass Ultimate,e só só ta aparecendo a dlc de Overcoocked. [img] dcdfe72e-a253-4649-8b32-1afe2c5ad832
  5. Nao consigo resgatar o meu premio de conquista diaria no Microsoft rewards[I cannot redeem...

in XBoX Games and Apps
    Nao consigo resgatar o meu premio de conquista diaria no Microsoft rewards[I cannot redeem...: Nao consigo resgatar o premio de 50 pontos da conquista diaria [Translation - I can't redeem the 50-point prize for daily achievement] 63e76360-e4f0-4d72-83f4-c50afa229a67
  6. Não consigo resgatar meu código Live Gold de xbox 360[I can't redeem my Xbox 360 Live Gold...

in XBoX on Consoles
    Não consigo resgatar meu código Live Gold de xbox 360[I can't redeem my Xbox 360 Live Gold...: Olá, Comprei um cartão-presente que dá 3 meses de Xbox Live Gold, mas quando vou regatá-lo no meu Xbox 360, aparece uma mensagem dizendo que o código não é válido. Já coloquei várias vezes e deu...
  7. Não consigo resgatar meu código Live Gold de xbox 360[Translation-I can't redeem my Live...

in XBoX on Consoles
    Não consigo resgatar meu código Live Gold de xbox 360[Translation-I can't redeem my Live...: Não consigo resgatar meu código Live Gold[Translation-I can't redeem my Live Gold code] Olá, Comprei um cartão-presente que dá 3 meses de Xbox Live Gold, mas quando vou regatá-lo no meu Xbox...
  8. Não consigo resgatar meu código Live Gold[Translation-I can't redeem my Live Gold code]

in XBoX on Consoles
    Não consigo resgatar meu código Live Gold[Translation-I can't redeem my Live Gold code]: Olá, Comprei um cartão-presente que dá 3 meses de Xbox Live Gold, mas quando vou regatá-lo no meu Xbox 360, aparece uma mensagem dizendo que o código não é válido. Já coloquei várias vezes e deu...
  9. Pq nao consigo resgatar meu código -[Translation - Why can't I redeem my code]

in XBoX on Consoles
    Pq nao consigo resgatar meu código -[Translation - Why can't I redeem my code]: não consigo resgatar meu código -[Translation - I can't redeem my code] e0db6d22-c5db-4675-b8f1-0b80a0826431
  10. Não consigo resgatar o meu cartão presente Live Gold. Informação de que a um problema na ...

in XBoX on Consoles
    Não consigo resgatar o meu cartão presente Live Gold. Informação de que a um problema na ...: Não consigo resgatar o código do meu cartão presente Live Gold. Informação de que a um problema na minha contam. Código de erro: XBOS-3013 6db12995-692c-404c-8f09-6da4891bbec0 2017/03/24 -...