Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with...

Discus and support Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hola buenas tardes, tengo un ligero problema. Hace unos momentos intentaba renovar mi suscripción de gamepass con el saldo de microsoft. Y al momento... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Jmg4lol, Mar 25, 2020.

1. Jmg4lol
    Jmg4lol Guest

Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with...

Hola buenas tardes, tengo un ligero problema.

Hace unos momentos intentaba renovar mi suscripción de gamepass con el saldo de microsoft.

Y al momento de acceder a configuración y suscripciones le di click en pagar ahora, y el problema es que me da dos opciones que es tarjeta de credito o paypal, (el problema es que no dispongo de una actualmente y los pagos los hago con el saldo de microsoft)
    y no me da la opción de saldo de microsoft.

¿Qué hago?

Agradecería su respuesta

[Mod Translation - Hello good afternoon, I have a slight problem.

A few moments ago I was trying to renew my gamepass subscription with Microsoft balance.

And at the time of accessing settings and subscriptions I clicked on pay now, and the problem is that it gives me two options: credit card or paypal, (the problem is that I do not have one currently and I make payments with the microsoft balance) and
    it doesn't give me the microsoft balance option.

What I do?

I'll appreciate your answer]

:)

Jmg4lol, Mar 25, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with Microsoft balance only]

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are experiencing difficulties with being able to pay a past due balance on your account using the funds in your Microsoft account.

I would recommend
    removing all payment instruments
    from your account before reattempting this. Once this is done, I would encourage your to use the steps provided in

this
    article to assist you paying this past due balance:

1. Find your past-due subscription on the Services & subscriptions page. The amount past due will be shown in red.
    2. Select Pay now, and then follow the instructions to pay the balance due.
    3. To update your payment option, go to account.microsoft.com.
    4. If you don’t have enough funds to cover the past-due balance, you will be asked to use a credit card to cover the remaining amount. If you don’t want to use your credit card, you will need to purchase a new gift card to cover the whole past-due balance.
      (You will still be required to provide a credit card as a backup payment option.)

Additionally, keep in mind that if this does not work, as per the article that covers

Troubleshoot gift card and code issues
    "Codes can’t be activated or used if your Microsoft account is suspended or has a balance due. You must resolve all account suspensions and unpaid balances before
    you can use the code."

I hope this is of some use to you.
  3. gabsosa Win User

Saldo de cuenta requiere atención [Translation-Account balance requires attention]

Hola tengo un problema al pagar el saldo vencido de una cuenta de gamepass con un saldo un saldo $300 de la cuenta microsoft, pues al momento de realizar mi pago no aparece la opción de usar el monto de mi cuenta y solo aparece la opción de PayPal o de tarjeta
    de crédito ???

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[Translation-Hello I have a problem paying the overdue balance of a GamePass account with a balance a balance $300 of the Microsoft account, because at the time of making my payment does not appear the option to use the amount of my account and only
    appears the option of PayPal or credit card???]
  4. SrGreasy Win User

¿Hay alguna manera de renovar una suscripción vencida sin necesidad de PayPal o tarjeta de crédito? (Is there a way to renew an expired subscription without the need for PayPal or credit card?)

Hola buenas , ya he contactado con el soporte y ya me han ayudado , al parecer ellos puedo renovar la suscripción con el saldo desde su sistema , de cualquier forma , gracias por tomarse el tiempo de responder a mi pregunta!

[Translate by Mod]

Hello good , I have already contacted the support and have already helped me , apparently they can renew the subscription with the balance from your system, anyway, thank you for taking the time to answer my question!
  5. SkullFace DG Win User

No puedo comprar xbox live [I can't buy Xbox Live]

hola, lamento lo que te ocurre. Quisiera hacerte una pregunta, de casualidad no tendrás un saldo pendiente con Microsoft? Es decir, un saldo vencido de deuda de algún pago que no haz acompletado? Eso puede afectar al momento de querer renovar o comprar la
    membresia

[Translation - Hi, I'm sorry about what's happening to you. I would ask you a question, by any chance you will not have an outstanding balance with Microsoft? That is, an overdue balance of debt of a payment that you do not make complete? That may
    affect the moment you want to renew or buy the membership]
  6. DanMen334 Win User

Una duda de pago [A doubt of payment]

la autorenovacion evita que el servicio se llegue a vencer no importa el método de pago (tarjeta de saldo, de gamepass, gold, tarjeta de crédito, débito o paypal), te recomiendo no activarlo ya que varios dejan de jugar y el servicio se sigue cobrando, si
    quieres usar tarjetas de prepago de gold o gamepass igual te pedirá un método de pago secundario, solo como requisito ya que puedes desactivar la renovación automática, puedes usar tarjeta de débito, crédito o cuenta de paypal, como forma de pago de respaldo,
    no importa si estas no tienen saldo. Y puedes pasar todo el tiempo pagando con tarjetas de prepago.

[Translation-Self-renewal prevents the service from being won no matter the payment method (balance card, gamepass, gold, credit card, debit or paypal), I recommend not to activate it as several stop playing and the service is still charged, if you
    want to use cards gold prepaid or gamepass will still ask you for a secondary payment method, only as a requirement since you can turn off auto-renewal, you can use debit card, credit card or paypal account, as a backup payment method, no matter if they don't
    have a balance. And you can spend all your time paying with prepaid cards]
Thema:

Loading...
  1. Renovar Gamepass unicamente con saldo de microsoft [Mod Translation - Renew Gamepass with... - Similar Threads - Renovar Gamepass unicamente

2. Não consigo nem renovar nem upgrade[I can neither renew nor upgrade]

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo nem renovar nem upgrade[I can neither renew nor upgrade]: Cancelei a Game live gold a mais ou menos um mês, e não renovei a game pass, então apareceu o ultimate, desde o mês passado venho tentando fazer o upgrade pro Game Pass Ultimate e está sendo uma...
  3. Renovar suscripción de xbox game pass[Translation-Renew xbox game pass subscription]

in XBoX on Consoles
    Renovar suscripción de xbox game pass[Translation-Renew xbox game pass subscription]: Saludos, recientemente se me vencio mi suscripción de xbox game pass y al momento de tratar de renovarla me sale que use otro metodo de pago ya que mi direccion de facturación y mi ubicion...
  4. Error al renovar mi suscripcion gold

in XBoX Accessibility
    Error al renovar mi suscripcion gold: [img] alguien sabe que puedo hacer ahora? Me pide que eliga una opcion para pagar lo restante pero con mi saldo de la cuenta microsoft es mas que suficiente cb7b36a4-30ab-4461-ac0c-47681fe35b0f
  5. Minha assinatura Ultimate expirou 2 dias depois de renovar

in XBoX on Consoles
    Minha assinatura Ultimate expirou 2 dias depois de renovar: No começo de fevereiro dia 8 renovei manualmente minha assinatura xbox gamepass ultimate (Gamepass e live) e dois dias depois ela foi "cancelada" no dia 10, não foi nenhuma ação de alguém aqui de...
  6. no puedo renovar mi subscripcion a xbox beta pc

in XBoX on Windows
    no puedo renovar mi subscripcion a xbox beta pc: region need to match. Try a different way to payOr change your Microsoft Store region. The region where your payment method was issued and your Microsoft Store region need to match....
  7. Renovar o reactivar cuenta cancela [Translate] Renew or reactivate account cancels

in XBoX Accessibility
    Renovar o reactivar cuenta cancela [Translate] Renew or reactivate account cancels: Buenas tardes, me gustaria saber si tengo opcion de reactivar cuenta de xbox live gold en mi consola xbox360, gracias. [Translate by Mod] Good afternoon, I would like to know if I have a choice...
  8. ¿Hay alguna manera de renovar una suscripción vencida sin necesidad de PayPal o tarjeta de...

in XBoX on Consoles
    ¿Hay alguna manera de renovar una suscripción vencida sin necesidad de PayPal o tarjeta de...: Pues eso , he comprado una tarjeta de regalo de 200 pesos mxn para poder renovar mi suscripción , pero me acabo de enterar de que no puedo hacerlo y que la unica opción es pagar con tarjeta y no...
  9. Renovar licencias [Translation - Renew Licenses]

in XBoX on Consoles
    Renovar licencias [Translation - Renew Licenses]: Hola, hace poco me robaron mi cuenta, ya la pude recuperar pero me percate de que ya no tenia más oportunidades de pasar licencias a mis amigos, quería ver si me pueden renovar las licencias...
  10. No puedo renovar mi suscrpcion

in XBoX on Consoles
    No puedo renovar mi suscrpcion: Trate de renovar mi suscripcion con una tarjeta prepagada de 12 meses, introduci el codigo el dia 30 de Septiembre del 2017, y me salia un error diciendo que habia fallos de parte de microsoft,...