Remover contraseña de codigo parental

Discus and support Remover contraseña de codigo parental in XBoX on Consoles to solve the problem; 1.Hola buen dia, solo una pregunta si alguien podria decirme que puedo quitar la contraseña de control parental y tengo una xbox 360, tengo una xbox... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by oGorrionziio, May 11, 2018.

1. oGorrionziio
    oGorrionziio Guest

1.Hola buen dia, solo una pregunta si alguien podria decirme que puedo quitar la contraseña de control parental y tengo una xbox 360, tengo una xbox Una y ahi no necesito nada pero ahora que es la que quiero volver a usar mi 360 me pide la clave
    y no el recuerdo. ¿Es posible removerla o cambiarla ? Gracias y saludos .

:)

oGorrionziio, May 11, 2018
  2. MaxiWeyXD
    MaxiWeyXD Guest
    como quitar el control parental de la xbox 360 [How to remove parental control from xbox 360]

Hola he olvidado cual es la contraseña de mi control parental de mi consola. quisiera quitarlo sin mayor problema

[Translation]

Hello, I have forgotten the password of my parental control of my console. I would like to remove it without major problem

MaxiWeyXD, May 11, 2018
  3. Olvide la contraseña del control parental de mi perfil

olvide mi contraseña de control parental que hago

OvercomeDruid04, May 11, 2018
  4. gds1972
    gds1972 Guest

gds1972, May 11, 2018
  5. gds1972 Win User

6. mike020590 Win User

My Profile cant be downloaded error 801540B7

mi error de codigo es 8015D002 resulta que al entrar a mi perfil dice que mi cuenta o mi contraseña son incorrectos y el codigo buenos restableci mi consola por defecto de fabrica no funciono elimine el cache 3 veces e intente descargar mi perfil y nada
    el mismo error y solo me falta descargar de otra consola mi perfil pero resulta que no se a donde jejeje solo me falta ese proceso
  7. {Parity} Win User

quitar contraseña parental[Remove parental password]

Is it a 360 or an xbox one? If a 360 check out this link. https://support.xbox.com/en-US/xbox-360/security/forgotten-parental-controls-pass-code
  8. XxCarlosxX K45 Win User

Cambiar a mayor de edad (Perfil)

He tratado de cambiar varias veces esa configuración, desde la consola y desde la página de xbox, pero para todo me pide la contraseña de la cuenta de mis padres. Incluso trate de quitarme de la familia desde la configuración de familia en el xbox, pero
    cuando escribo la contraseña me dice que no es válida (la contraseña no se a cambiado), entonces no se como hacerle para que ya no pida la contraseña D:
  9. AngelGuadarrama Win User

Minecraft PE

En el momento de querer acceder a algun wervidor cono por ejemplo mineplex me dice que tengo que iniciar sesion , despues inicio sesion y ke dice que un error ha ocurrido pero no dice ningun codigo de error solo dice que ha ocurrido un error intenta mas
    tarde o en xbox.com ,ya he intentado durante mas de dos semanas

He cambiado la contraseña de mi cuenta Microsoft

Y nada no se soluciona aiudaaaa plis(ᗒᗩᗕ)
Thema:

Loading...
  1. Remover contraseña de codigo parental - Similar Threads - Remover contraseña codigo

2. Share option removed on xbox for user-generated posts. Seeking fix or the truth.

in XBoX Rewards & Social
    Share option removed on xbox for user-generated posts. Seeking fix or the truth.: Xbox quietly removed the ability to share user-created posts — no warning, no changelog, no fix. My entire friends list lost the feature overnight. Support says ‘just save it instead’ like that...
  3. Games being completely removed from my account. Gone from purchase history and library...

in XBoX Games and Apps
    Games being completely removed from my account. Gone from purchase history and library...: Two games totalling over $100 CAD just completely disappeared off my console, when I tried to play them, they didn't register and asked if I owned it. (I have had these games since I made the...
  4. How do I stop being charged for XBOX PC gamepass subscription? It wont let me remove my...

in XBoX on Consoles
    How do I stop being charged for XBOX PC gamepass subscription? It wont let me remove my...: How do I stop being charged for XBOX PC gamepass subscription? It wont let me remove my current card without adding another one, but I dont want to keep being charged....
  5. How do I remove a parent account without having its email

in XBoX Accessibility
    How do I remove a parent account without having its email: I made an account for testing games without messing up my mains stats but it has a parent account that I made but lost the email and password to please help 1473f23f-a86a-4af2-9df6-88dc582dabbc
  6. My account strike (1) will the strike be removed from my total of strikes after 6 months?...

in XBoX Accessibility
    My account strike (1) will the strike be removed from my total of strikes after 6 months?...: Will my warmings reset back to 0/8 after a few months yes or no??? a7cfa612-4715-4992-9fe6-e924bf12a88f
  7. i need help removing a 10 minute mail that i put in instead of my main email

in XBoX Accessibility
    i need help removing a 10 minute mail that i put in instead of my main email: the email is *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** i need it to be removed please 7fdef3e9-b48a-41d5-8574-9bb843aae90b
  8. Getting Network Protocol Error when trying to join (removed) server

in XBoX Games and Apps
    Getting Network Protocol Error when trying to join (removed) server: Before this happened, I could play without any issue. I tried reinstall mods and resource packs already. (removed) 4ef6b960-ea30-455d-9418-6a7c5bf4f1e8
  9. Deleting Minecraft Worlds Purchased on Marketplace, not just the data, removing it from...

in XBoX Games and Apps
    Deleting Minecraft Worlds Purchased on Marketplace, not just the data, removing it from...: Hi, My daughter says it takes too long to scroll her worlds and wants to get rid of some. Not just the data, she wants worlds to be taken off of her list she has to scroll through. Is there a way...
  10. can't remotely remove account from xbox

in XBoX Accessibility
    can't remotely remove account from xbox: I once logged in into one of my friend's Xbox, and after a while, removed remotely the account from it. In the "devices" section it doesn't show his Xbox, yet he still has access to my account....