Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes]

Discus and support Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Recebi esse email hoje pedido para entrar nesse fórum! Boa Noite! De acordo com o protocolo, com relação ao resgate de seus códigos antres de... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Marcilio007, Jan 3, 2017.

  1. Marcilio007
    Marcilio007 Guest

    Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes]


    Recebi esse email hoje pedido para entrar nesse fórum!

    Boa Noite!

    De acordo com o protocolo, com relação ao resgate de seus códigos antres de qualquer ação peço que entre no seguinte forum: Epa! Isso não deveria ter acontecido.

    Esse site é um fórum de onde poderá solicitar uma revisão para os códigos que recebeu, informando gamertag, email e o código do gears of wars, que irá receber uma resposta.

    Atenciosamente,

    Equipe de suporte xbox

    [Translation]

    I received this email today request to enter this forum!

    Good evening!

    According to the protocol, regarding the redemption of your codes before any action I ask you to enter the following forum: Uh oh... that shouldn't have happened. 6402-4C6A-B958-69D89563EFC1 / xbox_one_support

    This site is a forum from which you can request a review of the codes you have received, reporting gamertag, email, and the gears of wars code, which will receive a response.

    Regards,

    Xbox Support Team

    :)
     
    Marcilio007, Jan 3, 2017
    #1
  2. CODIGOS DE ROUPAS AVATAR

    galera repito, cuidado ao pegar esses códigos, precisa ser de uma fonte confiável.
     
    Liber8 LeonyDuz, Jan 3, 2017
    #2
  3. Italo Aguiar
    Italo Aguiar Guest
    Problema para logar na Xbox Games [Translation - Problem to login on Xbox Games]

    Olá EduardoYZ,

    No momento existe um alerta nas páginas de suporte do Microsoft Xbox sobre uma instabilidade na rede do Xbox Live. Esta instabilidade pode afetar a compra de itens, resgate de códigos e downloads. Aparentemente, esta instabilidade também pode estar relacionada
    ao seu problema.

    Para saber mais sobre o status da rede do Xbox Live acesse:

    Xbox Live Service Status | Xbox Live Service Outage

    Resta esperar até que esta instabilidade seja resolvida para ver se seu problema também se resolve.

    Espero ter ajudado.

    (Translation - Hello Eduardoyz,

    There is currently an alert on Microsoft Xbox support pages about Xbox Live Network instability. This instability can affect the purchase of items, redemption of codes and downloads. Apparently, this instability may also be related to your problem.

    To learn more about Xbox Live network status, go to:

    Https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status


    It remains to wait until this instability is resolved to see if your problem is also solved.

    I hope I helped.)
     
    Italo Aguiar, Jan 3, 2017
    #3
  4. Marcilio007
    Marcilio007 Guest

    Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes]

    Como devo proceder sobre essa questão?

    [Translation]

    How should I proceed on this issue?
     
    Marcilio007, Jan 3, 2017
    #4
  5. Miss Bijoux
    Miss Bijoux Guest
    Hey Marcillo -

    Could you specify what exactly the issue is? Are you having an issue redeeming codes? We need to know more specifically what the issue is before we're able to assist so please update us. Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes] :)
     
    Miss Bijoux, Jan 4, 2017
    #5
  6. Marcilio007
    Marcilio007 Guest
    No inicio de 2016 comprei o console XBOX ONE bundle - GAME GEARS OF WAR (código de 25 dígitos) no site da SUBMARINO como número da NOTA FISCAL Nº 2486713 na data de 22/04/2016. Quando o console chegou em minha casa, liguei o console fiz atualização, em seguida
    fui instalar o jogo, mas quando coloquei o código apareceu a mensagem dizendo que esse código já foi usado. Algum dias depois entrei em contato com SUPORTE da Microsoft onde abriram um PROTOCOLO nº 1338081822 falando que mandariam as minhas informações do
    PROBLEMA para o setor responsável, passaram 8 meses e nada foi resolvido. Entrei em contato com o SUPORTE outras vezes e só obtia mais informações sobre o problema, um dos atendente me falou que verificaram o código e descobriu que o código foi usado em 2015,
    mas como foi usado em 2015, sendo que comprei o console em 2016? Gostaria de uma solução.

    Tenho um grande respeito e admiração Microsoft.

    [Translation:

    In early 2016 I bought the console XBOX ONE bundle - GAME GEARS OF WAR (25 digit code) on the SUBMARINO website as a number of FISCAL NO. 2486713 as of 04/22/2016. When the console arrived in my house, I turned on the console and made the update, then I
    installed the game, but when I put the code appeared the message saying that this code has already been used. Some days later I contacted Microsoft SUPPORT where they opened a PROTOCOL # 1338081822 saying they would send my information from the PROBLEM to
    the responsible sector, it was 8 months and nothing was resolved. I contacted the SUPPORT other times and just got more information about the problem, one of the clerk told me they checked the code and found that the code was used in 2015, but as it was used
    in 2015, and I bought the console in 2016 ? I would like a solution.

    I have great respect and admiration Microsoft.]
     
    Marcilio007, Jan 4, 2017
    #6
  7. Mister Cizl
    Mister Cizl Guest
    Hey Marcilio007! I would suggest contacting the seller you purchased the bundle from. It sounds like you may have purchased a previously owned or used console. Thanks!
     
    Mister Cizl, Jan 5, 2017
    #7
  8. Marcilio007
    Marcilio007 Guest

    Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes]

    Console foi comprado LACRADO de fabrica. Sobre entrar em contato (VENDEDOR) eu já fiz! Fui aconselhado a procurar a fabricante do produto.

    [Translation]

    Console was purchased LACRADO from factory. About contacting (SELLER) I already did! I was advised to look for the manufacturer of the product.
     
    Marcilio007, Jan 5, 2017
    #8
  9. Marcilio007
    Marcilio007 Guest
    Busco uma solução para meu PROBLEMA, gostaria de solicitar revisão para os códigos que eu recebi, minha gamertag: , email: [Mod Removed - Please do not post personal information] e o código do GEARS OF WAR: [Mod Removed]

    [Translation]

    I am looking for a solution to my PROBLEM, I would like to request a review for the codes I received, my gamertag: , email: [Mod Removed - Please do not post personal information] and the GEARS OF WAR code: [Mod Removed]
     
    Marcilio007, Jan 5, 2017
    #9
  10. Miss Bijoux
    Miss Bijoux Guest
    Hey there -

    Thanks for the extra information. Unfortunately, as Mister Cizl noted above, this is something you will need to speak to the retailer about. We were able to confirm that the code you provided had in fact already been redeemed on a different account and is
    no longer valid. Due to this, we are unable to assist further. We are only able to re-send codes that are sent to you initially, we cannot replace used codes.

    Apologies for any frustrations this may cause.
     
    Miss Bijoux, Nov 3, 2018
    #10
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Relação ao resgate de códigos. [Relation to the retrieval of codes]