Reembolso (Mod Translation: Refund)

Discus and support Reembolso (Mod Translation: Refund) in XBoX on Consoles to solve the problem; Como posso reembolsar jogos do xbox (Mod Translation) How can I get a refund for an Xbox Game ad1adb42-1921-4388-a0e2-2571f5372d4c Discussion in 'XBoX on Consoles' started by fabiano s, Dec 23, 2018.

1. fabiano s
    fabiano s Guest

Como posso reembolsar jogos do xbox

(Mod Translation)

How can I get a refund for an Xbox Game

:)

fabiano s, Dec 23, 2018
  2. jonathan portoporto Win User

Disney infinity

Eu gostaria do reembolso por favor!!!

----------

[Mod Translation - I'd like the refund please!!!]
  3. FamintoBR Win User

Destiny 2 Purchased (Now its free?)

Acho que não vão receber reembolso.

[Mod Translation - I don't think they're getting a refund.]
  4. Angelo gabriel rodri Win User

Reembolso [Mod Translation - Refund]

Hey Angelo

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are inquiring about a refund you requested.

Did you receive any email notification after you requested a refund? The best info we can provide for you on this matter, would have to be to respond to that email, as this will get you in touch with the agent handling your case to receive further feedback.

I hope this helps.
    Sim, eu já recebi o reembolso mas a moeda dentro do jogo contínua, mesmo após o reembolso
  5. XBF George L Win User

6. XBF George L Win User

Thema:

Loading...
  1. Reembolso (Mod Translation: Refund) - Similar Threads - Reembolso Mod Translation

2. Reembolso [Mod Translation - Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso [Mod Translation - Refund]: Então, eu comprei umas Células de aureas(Que são moedas de um jogo) e depois pedi reembolso e as moedas continua dentro do jogo, não sei oque fazer [Mod Translation - So I bought some Cells of...
  3. Reembolso juego pc [Mod Translation - Refund game pc]

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso juego pc [Mod Translation - Refund game pc]: Hola buenas tardes, he tenido inconvenientes con el reembolso de un juego que habia solicitado, ya que desistí de el, el mismo dia de la compra, pero nada que me llega el dinero a la cuenta, he...
  4. Ganhei reembolso de um produto, e agora? [Mod Translation - I got a refund for a product,...

in XBoX on Windows
    Ganhei reembolso de um produto, e agora? [Mod Translation - I got a refund for a product,...: Solicitei reembolso de um produto digital, e fui reembolsado, mas o valor não foi debitado em conta, nem saldo na conta da microsoft. o que faço agora? achei que ficaria em saldo dentro da minha...
  5. Reembolso de Suscripcion a Xbox Game Pass Ultimate [Mod Translation - Xbox Game Pass...

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso de Suscripcion a Xbox Game Pass Ultimate [Mod Translation - Xbox Game Pass...: Buenas Tardes. Hola disculpe la molestia lo que pasa es que el 20 de Enero me suscribi a Xbox Game Pass Ultimate por $10 pesos,pero yo nunca puse el Pago Periodico y hasta hoy 28/03/20 me percate...
  6. REEMBOLSO ASSINATURA [Mod Translation - SUBSCRIPTION REFUND]

in XBoX on Consoles
    REEMBOLSO ASSINATURA [Mod Translation - SUBSCRIPTION REFUND]: Como de costume, hoje cobra minha assinatura recorrente do xbox game pass ultimate. Problema é que cobrou, descontou na minha conta, mas não liberou no meu xbox! Apenas diz que tenho que comprar!...
  7. Compree un realm que no funciono. Solicito reembolso [Mod Translation - Buy a realm that...

in XBoX Games and Apps
    Compree un realm que no funciono. Solicito reembolso [Mod Translation - Buy a realm that...: Bueno, acabo de comprar un realm de minecraft esperando poder jugar con add-ons junto con mis amigos, ya que ya teniamos uno pero todo se volvio aburrido y quisimos instalarle los add-ons, luego...
  8. Meu reembolso foi aprovado mas não recebi o valor gasto [Mod Translation-My refund was...

in XBoX on Windows
    Meu reembolso foi aprovado mas não recebi o valor gasto [Mod Translation-My refund was...: Comprei um jogo por engano na Microsoft Store e pedi o reembolso. Passaram-se 4 dias e recebi um e-mail que meu item foi reembolsado, porém, eu não recebi valor algum no meu cartão ou na minha...
  9. Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]

in XBoX Accessibility
    Necesito un reembolso [Mod Translation - I need a refund]: Hola, hace como 3 semanas cancele mi suscripción de Xbox Game Pass Ultimate y mi Xbox Game Pass se terminó el 21 de agosto y hoy me cobraron y ya lo había cancelado, hasta si voy a suscripciones...
  10. no me deja realizar un reembolso [Mod Translation: Won't let me make a refund]

in XBoX Sales and Promo
    no me deja realizar un reembolso [Mod Translation: Won't let me make a refund]: Hola buenas tardes, bueno otra vez aquí. Apartándome de eso mi problema es que el día 25 se me renovó dos suscriciones de xbox: una de gold y la otra de game pass, bueno el caso es que quiero...