Reembolso de compra[Translation-Purchase refund]

Discus and support Reembolso de compra[Translation-Purchase refund] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Olá, efetuei um reembolso de Dark Souls 2 pos comprei a versão errada do jogo, meu reembolso foi aprovado, me foi enviado um email dizendo q iria em... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Privatee, Aug 20, 2020.

1. Privatee
    Privatee Guest

Olá, efetuei um reembolso de Dark Souls 2 pos comprei a versão errada do jogo, meu reembolso foi aprovado, me foi enviado um email dizendo q iria em breve receber a devolução em créditos na minha conta, porém passaram horas e nada, em minhas compras consta
    o Dark souls como R$ 0,00, o valor pago realmente será em creditos na conta ou foi realizado extorno?

[Transaltion-Hello, I made a refund for Dark Souls 2 pos I bought the wrong version of the game, my refund was approved, I was sent an email saying that I would soon receive the refund in credits in my account, but hours and nothing, in my purchases
    does Dark souls appear as R $ 0.00, will the amount actually be paid in credits to the account or was a refund made?]

:)

Privatee, Aug 20, 2020
  2. Italo Aguiar Win User

cancelamento de compra[purchase cancellation]

Olá bornTOrock87,

Para receber um reembolso de uma compra é necessário estar qualificado de acordo com a política adotada pela Microsoft. Para descobrir se sua compra é qualificada ao reembolso e resgatá-lo se disponível, acesse: https://xbox.com/refund.

Espero que isto ajude.

[Translation - Hello bornTOrock87,To receive a refund of a purchase you must be qualified in accordance with the policy adopted by Microsoft. To find out if your purchase qualifies for a refund and redeem it if available, visit: https://xbox.com/refund.I
    hope this helps.]
  3. onyxishere Win User

Reembolso da assinatura Xbox game pass [Translation - Xbox game membership subscription refund]

Desculpe ouvir isso. Se você quiser solicitar um reembolso em uma compra digital, precisará preencher o formulário de solicitação de reembolso neste link

xbox.com/refund

Translation:

Sorry to hear it. If you would like to request a refund on a digital purchase you'll need to fill out the refund request form at this link

xbox.com/refund
  4. BenjaminAlbin Win User

xbox game pass cobro no reconocido[xbox game pass unrecognized charge]

veo el pago, y aparece como pendiente pero no pude encontrar como pedir un reembolso de la compra

[Translation - I see the payment, and it appears as pending but I could not find how to request a refund of the purchase]
  5. XBF Brad A Win User

Hi Privatee,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have question on a refund. When you receive a refund, the funds go back to the payment option you used. If you used account currency, then goes there. If you used a credit/debit card it will go to that.

Hope this helps.

Brad
  6. Italo Aguiar Win User

cancelamento [Edit - Translation] - Cancellation

Ola babyAa7,

Para efetuar um cancelamento de compra e receber o reembolso você deve estar qualificada segundo a política adotada pela Microsoft. Para descobrir se você está qualificada e receber seu reembolso, acesse: https://support.xbox.com/pt-BR/billing/payment-and-purchases/request-refund.

Espero ter ajudado.

[Edit - Translation] - Hello babyAa7,

In order to make a purchase cancellation and receive the refund you must be qualified according to the policy adopted by Microsoft.
    To find out if you're eligible and get your refund, please visit: https://support.xbox.com/billing/payment-and-purchases/request-refund.

Hope this helps.
Thema:

Loading...
  1. Reembolso de compra[Translation-Purchase refund] - Similar Threads - Reembolso compra Translation

2. Problema con la devolución del dinero de un reembolso

in XBoX Sales and Promo
    Problema con la devolución del dinero de un reembolso: Hola buenas, ayer compré Far Cry 3 ya que estaba en oferta pero me salió defectuoso por así decirlo, la resolución y la calidad del sonido lo hacía injugable, después de reinstalarlo un par de...
  3. Problema con la devolución del dinero de un reembolso

in XBoX Sales and Promo
    Problema con la devolución del dinero de un reembolso: Hola buenas, ayer compré Far Cry 3 ya que estaba en oferta pero me salió defectuoso por así decirlo, la resolución y la calidad del sonido lo hacía injugable, después de reinstalarlo un par de...
  4. Reembolso Xbox game pass ultimate

in XBoX Games and Apps
    Reembolso Xbox game pass ultimate: Hoy martes 16/03/2021 a las 4:45 am se me cobraron $11.990 clp por una suscripción de "Xbox game pass ultimate" que yo había cancelado. Seguí todos los pasos que la Ayuda de Microsoft indica para...
  5. reembolso que nunca llego

in XBoX on Consoles
    reembolso que nunca llego: buenas tardes.una consulta por favor.pedi un reembola de un juego.le retiraron de mi cuenta pero nunca lego el dinero ni mail ni nada [Mod Translation - Good afternoon, a consultation please, I...
  6. Reembolso Aprobado[Translation-Refund Approved]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso Aprobado[Translation-Refund Approved]: Desde que solicité el reembolso no me llegaron correos al respecto, hoy en la mañana volví a revisar el estado del reembolso y me aparece aprobado, pero de nuevo, no tengo correos informando el...
  7. Erro na Microsoft Store e reembolso[Translation-Microsoft Store error and refund]

in XBoX Sales and Promo
    Erro na Microsoft Store e reembolso[Translation-Microsoft Store error and refund]: Às 11:49 do dia 7/10/2020 eu comprei um jogo na microsoft store no valor de 180 reais, porem assim que cliquei para efetuar minha compra a loja apresentou um erro (não consegui tirar print) e a...
  8. ¿Reembolso de EA Play?

in XBoX Games and Apps
    ¿Reembolso de EA Play?: Buenas! Queria saber si se puede reembolsar la suscripcion a EA Play, ya que me equivoque y pense que era para PC, lo compre y resulta que es para Xbox el que compre, entoces no puedo usarlo. Un...
  9. Reembolso [Mod Translation - Refund]

in XBoX Games and Apps
    Reembolso [Mod Translation - Refund]: Então, eu comprei umas Células de aureas(Que são moedas de um jogo) e depois pedi reembolso e as moedas continua dentro do jogo, não sei oque fazer [Mod Translation - So I bought some Cells of...
  10. Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...

in XBoX Sales and Promo
    Reembolso de compra de presente de assinatura do Xbox Game Pass -[Translation - Xbox Game...: Olá, Comprei agora há pouco a assinatura de 3 meses do Xbox Game Pass como presente para meu irmão, porém apenas o fiz pois vi que estava na promoção de R$1,00 por 3 meses. O problema é que não...