Redeem Codigo

Discus and support Redeem Codigo in XBoX Games and Apps to solve the problem; Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global. Muchas Gracias. I have a digital code for the... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by DaríoVera, Oct 11, 2020.

1. DaríoVera
    DaríoVera Guest

Redeem Codigo

Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global.

Muchas Gracias.

I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region Global code.

Thank you very much.

:)

DaríoVera, Oct 11, 2020
  2. DaríoVera Win User

Redeem Codigo

Tengo un codigo digital para la region de Estados Unidos, cambio por un codigo Digital Region Global.

Muchas Gracias.

I have a digital code for the U.S. region, changed to a Digital Region Global code.

Thank you very much.
    Game GTA V

Juego GTAV
  3. XBF Ezra G Win User

Redeem Codigo

Hello DaríoVera,

Thank you for your post. I understand you are experiencing an issue with redeeming an Xbox Code. To troubleshoot this, please visit the following page:

Troubleshoot Xbox Gift Card/Codes
    .

I hope this helps.
  4. AlexBarrientos1 Win User

CODIGO YA HA SIDO CANJEADO [CODE HAS ALREADY BEEN REDEEMED]

Alarece q mi codigo ya a sido canjeado

[Translation=It's dawn that my code has already been redeemed]
  5. buga1313 Win User

FIFA 16 EAaccess promo code

olá gostaria de resgatar meu codigo promocional do eaaccess

[Translation-

Hi I would like to redeem
    my promotional code
    eaaccess]
  6. cuno tatehuaqi Win User

No.puedo canjear un código [Translate] I can't redeem a code

No puedo cangear mi codigo de x box live

[Edit - Translation] - I can't redeem my xbox live code
Thema:

Redeem Codigo

Loading...
  1. Redeem Codigo - Similar Threads - Redeem Codigo

2. NO PUEDO CANJEAR UN CODIGO DE 14 DIAS DE GOLD -[Translation - I CANNOT REDEEM A 14 DAY GOLD...

in XBoX on Consoles
    NO PUEDO CANJEAR UN CODIGO DE 14 DIAS DE GOLD -[Translation - I CANNOT REDEEM A 14 DAY GOLD...: AL MOMENTO DE INTRODUCIR EL CODIGO DE PROMOCION ME ARROJA QUE EL CODIGO NO HA SIDO ENCONTRADO. YA INTENTE CANJEARLO DESDE EL XBOX, DESDE LA PC Y DESDE LA APLICACION Y EN NINGUNO FUNCIONA. SU...
  3. no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]

in XBoX Sales and Promo
    no puedo canjear un codigo. [I can't redeem a code.]: necesito una solucion. tengo un codigo de 5 euros el cual me regalo xbox, el problema es que no se de que region proviene y por tanto no lo puedo canjear. alguna solucion? [Translation-I need a...
  4. Nao consigo resgatar um codigo[I can't redeem a code]

in XBoX on Consoles
    Nao consigo resgatar um codigo[I can't redeem a code]: [img] Nao estou conseguindo resgatar codigo da live gold de 12 meses aparece esse erro ja tentei pelo app pelo xbox pelo navegador e aparece sempre mesmo erro alguem me ajuda ja entrei no site...
  5. resgatar codigo[redeem code]

in XBoX on Consoles
    resgatar codigo[redeem code]: Comprei um xbox one s com a promoção do Geras 5 coloquei os códigos pelo celular porem não obtive eles no meu perfil nem no meu xbox, quando tento digitar na consola recebo o mensagem que o código...
  6. como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...

in XBoX on Consoles
    como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...: Comprei um xbox 360, usado. Porem tem uma senha para bloqueio de criancas etc. Do antigo dono. Logo nao consigo acessar jogos e mesmo a minha assinatura gold. como faço para desbloquear.?...
  7. CANJEAR CODIGO[REDEEM CODE]

in XBoX on Consoles
    CANJEAR CODIGO[REDEEM CODE]: Tengo una tarjeta de regalo y al querer canjearla me dice que no es valida para esta región que puedo hacer al respecto. [Translation - I have a gift card and when I want to redeem it, it tells...
  8. Resgatar codigo[Translation-Redeem code]

in XBoX Games and Apps
    Resgatar codigo[Translation-Redeem code]: Boa noite. Desejaria muito a ajuda dos amigos. Acontece que estou tentando localizar dois jogos que tenhomuito interesse. Acabo o procurando através daminha conta microsoft, e assinatura do XBOX...
  9. mi codigo me deja canjear [Translation - my code let me redeem]

in XBoX on Consoles
    mi codigo me deja canjear [Translation - my code let me redeem]: hola hoy en la tarde fui a compra un gold de 12 meses queria cangearlo no me dejaba y veia que me sale esto Este código aún no está activo. Para activarlo nesecito ayuda de soporte tenico...
  10. Problema ao Resgatar Codigo do Jogo Alan Wake xbox360 [Problem Redeem Game Code Alan Wake Xbox ...

in XBoX Sales and Promo
    Problema ao Resgatar Codigo do Jogo Alan Wake xbox360 [Problem Redeem Game Code Alan Wake Xbox ...: Codigo do jogo alan wake nao esta sendo resgatado , estou recebendo a menssagem codigo invalido no console xbox360 , no sites em cad anavegador diferente q uso da um erro diferente , XBOS 4000 ,...