Recuperar conta Microsoft (Recover Microsoft Account)

Discus and support Recuperar conta Microsoft (Recover Microsoft Account) in XBoX Accessibility to solve the problem; Preciso recuperar minha conta da Microsoft, estão solicitando um código de 7 dígitos que eles mesmo não me enviaram por e-mail. Só chega um código de 4... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by xCard B, Dec 10, 2018.

1. xCard B
    xCard B Guest

Preciso recuperar minha conta da Microsoft, estão solicitando um código de 7 dígitos que eles mesmo não me enviaram por e-mail. Só chega um código de 4 dígitos e agora está dando que a minha conta está bloqueada. Nela tem todos os jogos e recursos que eu
    paguei para obter e agora não consigo acessa-la. O que preciso fazer para que me enviem esse código por e-mail. Porque estou a uma semana tentando recuperar e nada. Fiz todos os procedimentos de recuperação e ainda não tive êxito. Se alguém puder me ajudar
    serei muito grato.

[Translation]

I need to recover my Microsoft account, are requesting a 7 digit code that they have not sent me by e-mail. Only a 4-digit code arrives and now it's giving my account is blocked. It has all the games and resources I paid to get and now I can't access it.
    What I need to do to send this code by e-mail. Because I'm a week trying to recover and nothing. I've done all the recovery procedures, and I haven't succeeded yet. If anyone can help me, I'll be very grateful.

:)

xCard B, Dec 10, 2018
  2. XBF Crystal P Win User

Hi there xCard B,

Thanks for reaching out here in forums. I'm sorry to hear about the issue with trying to recover a Microsoft account. I recommend to try using a different device or internet connection. Unfortunately, here in forums we do not have tools to help assist with
    Microsoft Account recovery.

These are the only resources available for the issue:

In reference to the
    Microsoft Services Agreement
    , Under
    Using the Services and Support Section, Paragraph i. Creating an Account and ii.
    Account Use.

• "To protect your account, keep your account details and password confidential. You are responsible for all activity that occurs under your Microsoft account."
    • "If you are having trouble accessing your Microsoft account, please visit this website:

https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=238656
      ."

Hope this helps.
  3. xCard B Win User

Já fiz tudo isso, só preciso que me enviem o código de 7 dígitos, porque por enquanto só me enviaram um de 4 dígitos que é pra saber se sou eu mesmo que estou tentando recuperar. Já afirmei que sou eu, já tentei recuperar por outro meio que é o de vários
    dados e sempre negam meu formulário, forneci os dados do cartão usado na conta, meu nome e tudo mais. Isso é falta de compromisso com os usuários. Pois gastei no mínimo 1K e não estou satisfeito com o trabalho de vocês. Acho que cabe a mim procurar outros
    meios para ter o que é meu por direito. Porque estou tentando de todos os modos e ninguém até agora me ajudou com isso.

[Translation - I've done all that, I just need you to send me the 7 digit code, because so far only sent me april 1 digits that is to know if I'm trying to recover. I have already stated that I am, I tried recover otherwise of various data and
    always deny my form, I've provided the data of the credit card used on the account, my name and everything. Is that a lack of engagement with users. Because I spent at least 1 k and I'm not satisfied with your work. I think it's up to me to find other means
    to get what is rightfully mine. Because I'm trying in every way and nobody so far has helped me with this.]
  4. XBF Erick C Win User

Hey there x,

Sorry to hear you are running into these problems. If you have forgotten the password to your account, go ahead and take a look at the support article "Recover
    and reset your lost Microsoft account password
    ." If you are unable to reset it through the Xbox One console go ahead and give it a try through the web on your phone or a PC. Give it a try and let us know if this has worked.
  5. Mistress Sara Win User

Conta xbox live + pagamento

6. Leo Ascendent Win User

SOCORRO , CONTA PERDIDA COM COBRANÇA NO CARTÃO [Translation - HELP, LOST ACCOUNT WITH CHARGE ON CARD]

Olá, você pode tentar recuperar sua conta usando a página de recuperação?

[Translation - Hello, can you try to recover your account using the recovery page?]

https://support.xbox.com/my-account/microsoft-account/forgot-microsoft-account-solution
Thema:

Loading...
  1. Recuperar conta Microsoft (Recover Microsoft Account) - Similar Threads - Recuperar conta Microsoft

2. Hola me ayudarían a recuperar una contraseña

in XboX Insiders
    Hola me ayudarían a recuperar una contraseña: Llevo tiempo tratando de decifrarla es de una cuenta que yo hise a los 9 lamentablemente se me olvido su contraseña y queria ver si alguien me pudiera ayudar tampoco es q los este obligando si me...
  3. Recuperar as fotos do Kinect Sports //0Recover photos from Kinect Sport

in XBoX Games and Apps
    Recuperar as fotos do Kinect Sports //0Recover photos from Kinect Sport: Eu preciso recuperar as fotos antigas do Kinect Sports, mas não consigo pois o serviço foi descontinuado. Lá tem fotos de pessoas falecidas e queria guardar essas fotos pra recordação. Ja...
  4. Recuperar audio con microfono silenciado [Recover audio with microphone muted]

in XBoX on Windows
    Recuperar audio con microfono silenciado [Recover audio with microphone muted]: Hola, Quise usar xbox bar para grabar una charla que dieron por skype. Como no quería que se escuche sonido externo de mi casa, silencié el micrófono pensando que sólo se grabaría el sonido de...
  5. ARK Xbox One, Não foi possível recuperar o endereço.

in XBoX Games and Apps
    ARK Xbox One, Não foi possível recuperar o endereço.: I am trying to connect to the ARK servers, but it is giving an error with the following msg ,. it was not possible to recover the address, this error only started to appear to me after I made the...
  6. ¿Cómo recuperar mi cuenta de Microsoft eliminada?[How do I get my deleted Microsoft account...

in XBoX Accessibility
    ¿Cómo recuperar mi cuenta de Microsoft eliminada?[How do I get my deleted Microsoft account...: El dia 30 de julio elimine elimine por accidente mi cuenta de Microsoft que no te nia que borrar y quisiera ver si me puedan ayudar [Translation - On July 30th delete accidentally delete my...
  7. Recuperar login e senha do xbox on s[Recover xbox on s login and password]

in XBoX on Consoles
    Recuperar login e senha do xbox on s[Recover xbox on s login and password]: Boa Noite! Meu filho sem querer formatou o xbox on s dele e perdeu seu login e senha, e perdeu também sua assinatura que ele tinha com a live gold de 1 ano, só q eu fiz novamente a assinatura da...
  8. Recuperar partida guardada en la nube[Recover save game in the cloud]

in XBoX on Windows
    Recuperar partida guardada en la nube[Recover save game in the cloud]: Hace un año más o menos compré el Game Pass de un mes. Durante ese mes jugué sobretodo a Metro Exodus, y unos días antes de que el Game Pass caducase, el PC se me estropeó. Hace poco me dio por...
  9. Recuperar minha conta

in XBoX on Consoles
    Recuperar minha conta: Eu perdi o acesso a uma conta Microsoft minha, no caso essa foi minha primeira conta feita na plataforma, gostaria de poder recupera- lá mais toda vez que tento nao consigo conseguindo...
  10. 2 jogos sumiu da minha conta,como vou recuperar ? (2 games disappeared from my account,...

in XBoX Games and Apps
    2 jogos sumiu da minha conta,como vou recuperar ? (2 games disappeared from my account,...: Troquei de console e 2 jogos sumiram! Grande chef 5 e ned for speed most wanted,a quem pedir ajuda? [Translation] I switched consoles and 2 games are gone! Great Chef 5 and Ned for Speed Most...