Récompenses

Discus and support Récompenses in XBoX Rewards & Social to solve the problem; Hello, I contact you because I joined the Xbox Live Rewards service, I can not transfer my 6000 credits in cash and that is why I would like to know... Discussion in 'XBoX Rewards & Social' started by xToDel53, Apr 11, 2017.

1. xToDel53
    xToDel53 Guest

Récompenses

Hello,

I contact you because I joined the Xbox Live Rewards service, I can not transfer my 6000 credits in cash and that is why I would like to know how to do it.

Waiting for your reply,

:)

xToDel53, Apr 11, 2017
  2. Spyroze EU
    Spyroze EU Guest
    achivement

Je ne reçois pas mes récompenses ( sucées) du jeu

Spyroze EU, Apr 11, 2017
  3. XBLRewards8
    XBLRewards8 Guest
    Xbox rewards

Hello Terchal13,

From the FAQ:

Quand recevrai-je mes crédits de récompense ?

Après avoir rempli une des missions de la liste, tes crédits de récompense apparaîtront comme « en attente » sous 96 heures.

Since you just recently completed this activity, the Credits were not awarded as pending until today for your more recent avatar and achievement completions. Your game purchase has had pending Credits since the sixth. You can see a record of your pending
    Credits from the MyStatement on the MyRewards page.

XBLRewards8, Apr 11, 2017
  4. XBLRewards8 Win User

Xbox rewards

Hello Terchal13,

From the FAQ:

Quand recevrai-je mes crédits de récompense ?

Après avoir rempli une des missions de la liste, tes crédits de récompense apparaîtront comme « en attente » sous 96 heures.

Since you just recently completed this activity, the Credits were not awarded as pending until today for your more recent avatar and achievement completions. Your game purchase has had pending Credits since the sixth. You can see a record of your pending
    Credits from the MyStatement on the MyRewards page.
  5. Njal the Blue Win User

Quêtes du gamepass introuvables [Mod Translation - Gamepass quests not found]

Vous devez télécharger l'application de récompenses Microsoft sur votre console. Vous pourrez alors y accéder.

[Translation-You need to download the Microsoft rewards app to your console. You will then be able to access it. ]
  6. XBLRewards0 Win User

Récompense xbox live rewards

Hello Dwayne Toretto,

I reviewed your account and there should be no problems depositing credits. We will be running that process next week and you should see your credits transfer on June 14 or June 15.
  7. Dwayne Toretto Win User

Le bouton de dépôt de demande n'est disponible que si vous avez au moins 1 000 crédits en attente, mais moins de 5 000. C'est juste pour que vous puissiez déposer des crédits avant d'avoir besoin de 5 000 en attente en premier. Puisque vous avez déj plus
    de 5000+ en attente, ils sont déj programmés pour le dépôt, il n'est donc pas nécessaire d'en demander un.
    Merci beaucoup pour tout ces éclaircissements ! Excellente soirée vous !
  8. Smwutches Win User

Les crédits sont automatiquement déposés au plus **** le 15 ou le 30 du mois suivant, au moins 5 000 en attente. Donc si vous arrivez 5 000 entre le 1er et le 15, ils sont déposés la fin du mois. Si vous arrivez 5 000 entre le 15 et le 30, ils sont
    déposés le 15 du mois suivant.
Thema:

Récompenses