Queda de resolução no xbox one[Drop in resolution on xbox one]

Discus and support Queda de resolução no xbox one[Drop in resolution on xbox one] in XBoX on Consoles to solve the problem; a resulução dos jogos esta com grafico serrilhado, uso midia digital do game pass no meu xbox one fat. Sinto q ha uma piora nas texturas dos jogos,... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Joaquimneto3, May 15, 2020.

1. Joaquimneto3
    Joaquimneto3 Guest

a resulução dos jogos esta com grafico serrilhado, uso midia digital do game pass no meu xbox one fat. Sinto q ha uma piora nas texturas dos jogos, essa piora ocorreu essa semana os graficos eram melhores e pioraram um pouco. Minha tv é 1080p ja fiz as devidas
    configurações no console e na tv, ja resetei o console, e ja testei em outra tv, nada deu certo. o que eu faço?

[Translation - the resolution of the games is with serrated graphics, I use digital media from the game pass on my xbox one fat. I feel that there is a worsening in the textures of the games, this worsening occurred this week the graphics were better
    and got a little worse. My TV is 1080p I've already done the necessary settings on the console and on the TV, I've reset the console, and I've tested it on another TV, nothing worked. what do I do?]

:)

Joaquimneto3, May 15, 2020
  2. FabioHVSilva Win User

Não se preocupe, tenho uma xbox one s e desde março estou com problemas em todos os jogos. E já fiz reset a consola, e eles no suporte dissem que nao tem nada de errado. Está vindo uma nova geração, convem que as antigas comecem a dar problemas. Se é que
    me entende.

[Translation - Don't worry, I have an Xbox One s and since March I have had problems with all games. And I already reset the console, and they in the support say that nothing is wrong. A new generation is coming, the old ones should start to give
    problems. If you understand me.]
  3. Joaquimneto3 Win User

cara, semana passada tava ok, e de repente ta tudo serilhado a vegetação nos jogos ta estranha kkkk

[Translation - man, last week it was ok, and suddenly everything is serrated, the vegetation in the games is strange kkkk]
  4. YadZya Win User

: Tv para xbox one s[Transltion-TV for Xbox one S]

Boa tarde qual a TV adequada para a xbox one s já a que tenho em casa funciona só na resolução de 640. Valores baratos

[Translation-Good afternoon which tv suitable for xbox one s already the one I have at home works only at the resolution of 640. Cheap values]
  5. HebertonJulio Win User

D-Sub Fora de escala 67.4kHz / 60Hz [Translation-D-Sub Out of range 67.4kHz / 60Hz] (R E S O L V I D O)

Ola, desculpe pela demora, eu resolvi este problema conectando um cabo HDMI na minha TV e No Xbox 360 e mudando a configuração de resolução, para ''Configuração de alta resolução'' ai depois de ter feito está alteração, conectei o cabo vga no monitor e no
    xbox 360 e foi!

-[Translation - Hello, sorry for the delay, I solved this problem by connecting an HDMI cable on my TV and on Xbox 360 and changing the resolution setting, for ' ' High resolution configuration ' ' ai after you have done is change, I connected the
    VGA cable on the monitor and on the Xbox 360 and it was!]
  6. SatanicoDrCadillac Win User

Atualização do controle [Translation-Control update]

Thema:

Loading...
  1. Queda de resolução no xbox one[Drop in resolution on xbox one] - Similar Threads - Queda resolução Drop

2. PS4 pro No lee el disco de Minecraft, se queda clavado en Mojang y de ahí no pasa. Los...

in XBoX Games and Apps
    PS4 pro No lee el disco de Minecraft, se queda clavado en Mojang y de ahí no pasa. Los...: [Title translation-PS4 pro It does not read the Minecraft disc, it stays stuck in Mojang and from there it does not happen. The other games without problem.] PSPS4 pro No lee el disco de...
  3. Hola, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde...

in XBoX Games and Apps
    Hola, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde...: Hola, buen día, una pregunta, mi xbox no inicia, al prenderlo se queda en la pantalla verde pero nunca carga, que debería hacer? -[Translation - Hello, good morning, a question, my xbox does not...
  4. XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la...

in XBoX on Consoles
    XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la...: XBOX ONE, inicia normal pero después no carga se queda en negro la pantalla solo da la bienvenida al perfil. Ya probe las soliciones q dan para pantalla negra. Hace una semana tenianotro error no...
  5. mi xbox one s enciende pero no meda pantalla queda en negro

in XBoX on Consoles
    mi xbox one s enciende pero no meda pantalla queda en negro: mi xbox one s meda pantalla en negro 41908a3f-8da1-475f-9d99-0d9b42c00fd3
  6. Xbox one queda de fps[Translation - Xbox one queda de fps]

in XBoX on Consoles
    Xbox one queda de fps[Translation - Xbox one queda de fps]: Meu xbox one fat apresenta quedas de fps nos jogos como exemplo dark souls 3 e red dead redemption 2 tem como resolver ou é normal? [Translation - My xbox one fat shows fps drops in games like...
  7. Si intentas comprar un juego de Xbox 360 de Games With Gold desde la web, se queda cargando...

in XBoX Games and Apps
    Si intentas comprar un juego de Xbox 360 de Games With Gold desde la web, se queda cargando...: [Title Translation-If you try to buy a Games With Gold Xbox 360 game from the web, it stays running infinitely] Tal y como dice el título: darle a comprar desde la web, con un método de pago...
  8. AYUDA!!!! Mi C.O.D. Warzone se queda instalando hasta 18,5 y no avanza más

in XBoX on Consoles
    AYUDA!!!! Mi C.O.D. Warzone se queda instalando hasta 18,5 y no avanza más: Hola chicos. Alguien que me ayude por que tengo un problema,estoy instalando C.O.D. Warzone pero mi descarga se queda en 18,5, a alguien mas le pasa??? Ya reinicie mi xbox,cancele la descarga y...
  9. No puedo comprar, se queda atascado. [I can't buy, it gets stuck.]

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar, se queda atascado. [I can't buy, it gets stuck.]: Buenos días, Tengo el problema de que quiero comprar el RE: Code Veronica para 360, y en el momento del pago se queda pillado o atascado en la imagen de giro del aro verde y abajo esta...
  10. No puedo comprar, se queda atascado.

in XBoX Sales and Promo
    No puedo comprar, se queda atascado.: Buenos días, Tengo el problema de que quiero comprar el RE: Code Veronica para 360, y en el momento del pago se queda pillado o atascado en la imagen de giro del aro verde y abajo esta...