que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get...

Discus and support que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get... in XBoX on Consoles to solve the problem; quiero saber si me banearan por usarlo para conseguir 1000 puntos Translation: I want to know if I get banned for using it to get 1000 points... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by dasha cats, Apr 21, 2019.

  1. dasha cats
    dasha cats Guest

    que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get...


    quiero saber si me banearan por usarlo para conseguir 1000 puntos

    Translation:

    I want to know if I get banned for using it to get 1000 points

    :)
     
    dasha cats, Apr 21, 2019
    #1
  2. Antonio España Gonz Win User

    What happens if I complete my Microsoft rewards using a VPN?

  3. XBF Brad A Win User

    que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get Microsoft rewards)

    Hello all,





    As this is an old thread, I will be locking this one. Updates, games and everything changes often so would be best to create a new thread. Once a new thread is created we will be happy to assist you in any issues or questions you might have.





    Thanks,

    Brad
  4. theknight249664 Win User

    que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get Microsoft rewards)

    Si eso no es verdad por qué ahi bloqueador de vpn al canjear lo premios
  5. XBF Javier R Win User

    que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get Microsoft rewards)

    Hello Dasha,

    We understand that you have an inquiry in regards to using a VPN while collecting rewards through the Microsoft Rewards program.

    Considering a VPN is a personal use/preference, there should not be a reason for you to be limited in using it to collect your rewards from the program.

    We hope that this information helps, and we wish you the best.
  6. M3tal Daz3 Win User

    que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get Microsoft rewards)

    That will qualify as a violation of the Code of Conduct and the service agreement, so I strongly urge you not to make use of illegal software.

    For further info: Microsoft Services Agreement
Thema:

que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get...

Loading...
  1. que pasa si uso vpn para obtener microsoft rewards (what happens if I use VPN to get... - Similar Threads - que pasa uso

  2. a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...

    in XBoX Games and Apps
    a alguien mas le pasa que no puede buscar partida en black ops 3 de multijugador, me busca...: hola tengo un problema en pc con el juego call of duty black ops 3, concretamente en el apartado multijugador, ya que a la hora de buscar partida me dice partidas encontradas 0 de 50 y se repite...
  3. No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?

    in XBoX Games and Apps
    No se puede procesar tu pago ¿es la primera vez que me pasa esto alguien sabe que hacer?: [Mod Title Translation - Can't process your payment, is this the first time this has happened to me, does anyone know what to do?] necesito ayuda por favor [Mod Translation - I need help please]...
  4. Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré...

    in XBoX on Consoles
    Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré...: Que pasa con mis juegos del plan Xbox Game al dejar de pagar la subscribcion pass podré seguir jugando titulos como mortal Kombat fortine halo ?? [Translation - What happens to my Xbox Game plan...
  5. Es normal esto que le pasa a mi mando de la xbox one? [Is this normal what happens to my...

    in XBoX on Consoles
    Es normal esto que le pasa a mi mando de la xbox one? [Is this normal what happens to my...: Compre mando personalizado en xbox lab y el boton lb hace como un sonido de muelle a que se debe esto? Descambie uno que me trajo mediamark por este problema y ahora este le pasa lo mismo, sabéis...
  6. No se que le pasa a Mi Xbox One

    in XBoX on Consoles
    No se que le pasa a Mi Xbox One: Mi xbox one hace tiempo que no funciona bien, Todo empezo por que un dia derrepente se me apago bruscamente de ahi nada ha sido igual, no me deja iniciar ni jugar a los juegos de manera correcta,...
  7. ¿Que pasa si compro el mismo juego pero en diferente versión? [What if I buy the same game...

    in XBoX Games and Apps
    ¿Que pasa si compro el mismo juego pero en diferente versión? [What if I buy the same game...: Tengo el DBFigther Z, solo el juego, pero la versión Ultimate está en oferta con el pase del juego (más barato que en venta por separado), por eso mi pregunta es que pasa si compro la versión...
  8. Por que cuando le doy descargar perfil se queda cargando y no pasa de ahi...

    in XBoX on Consoles
    Por que cuando le doy descargar perfil se queda cargando y no pasa de ahi...: Por que cuando le doy descargar perfil se queda cargando y no pasa de ahi [Translation- Because when I give it to download profile it stays loaded and it does not happen there]...
  9. Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? -[Translator - ...

    in XBoX on Consoles
    Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? -[Translator - ...: Que pasa si no borre mi información de la consola y lo envié a reparación? xD -[Translation - What happens if I don't delete my console information and send it to repair? xD]...
  10. por que pasa esto

    in XBoX Games and Apps
    por que pasa esto: 1. I have a problem with my Xbox 360 profile when I start the game of gears of wars 2 and I want to know how I can fix that flaw since that is all the consoles do not let me play that game and I...