Problème de ré. Ede sur Microsoft Rewards[Re problem. Ede on Microsoft Rewards]

Discus and support Problème de ré. Ede sur Microsoft Rewards[Re problem. Ede on Microsoft Rewards] in XBoX Accessibility to solve the problem; Bonjour,concernant l’application Microsoft Rewards j’aimerais qu’on m´explique comment et pourquoi l’application n’est pas pas prise en charge alors... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by AzkPH4N70M, Feb 4, 2020.

1. AzkPH4N70M
    AzkPH4N70M Guest

Bonjour,concernant l’application Microsoft Rewards j’aimerais qu’on m´explique comment et pourquoi l’application n’est pas pas prise en charge alors que ma region est bonne ? Ma région est :France. Merci de repondre ma question.

[Translation - Hello, regarding the Microsoft Rewards application I would like someone to explain to me how and why the application is not supported when my region is good? My region is: France. Thank you for answering my question.]

:)

AzkPH4N70M, Feb 4, 2020
  2. blueamcat Win User

Programs like Microsoft Rewards isn't available in all regions due to certain laws.
  3. AzkPH4N70M Win User

Donc les points que j’ai cumuler ne me servent rien alors ?

[Translation - So the points that I have accumulated are useless then?]
  4. XBLRewards8 Win User

disappearance of 3 months of gamepass in the offers microsoft rewards

Hello,

This forum is for Xbox Live Rewards issues. The Microsoft Rewards program is a separate program, so we are not fully informed on their issues. You should try contacting their support team via the Microsoft Rewards website.

Bonjour,

Ce forum est pour les problèmes Xbox Live Rewards. Le programme Microsoft Rewards est un programme distinct, nous ne sommes donc pas pleinement informés de leurs problèmes. Vous devriez essayer de contacter leur équipe de support via le site Web Microsoft
    Rewards.
  5. XBLRewards8 Win User

i am a problem

Hello MarcoM X8,

This forum is for Xbox Live Rewards issues only. We cannot assist with game issues. You should try reaching out on the games' forums or Xbox support at (http://support.xbox.com/contact-us).

Bonjour MarcoM X8,

Ce forum concerne uniquement les problèmes Xbox Live Rewards. Nous ne pouvons pas aider avec les problèmes de jeu. Vous devriez essayer de tendre la main sur les forums des jeux ou le support Xbox sur (http://support.xbox.com/contact-us).
  6. Njal the Blue Win User

Quêtes du gamepass introuvables [Mod Translation - Gamepass quests not found]

Vous devez télécharger l'application de récompenses Microsoft sur votre console. Vous pourrez alors y accéder.

[Translation-You need to download the Microsoft rewards app to your console. You will then be able to access it. ]
Thema:

Loading...
  1. Problème de ré. Ede sur Microsoft Rewards[Re problem. Ede on Microsoft Rewards] - Similar Threads - Problème ré Ede

2. Problème xbox one X : s'allume mais aucun Signal hdmi

in XBoX on Consoles
    Problème xbox one X : s'allume mais aucun Signal hdmi: Bonjour Depuis 2 jours ma console s'allume mais une fois allumé pas d'image , J'ai essayé aussi en cloud gaming partir de l'application xbox sur mon téléphone, impossible de se connecter la...
  3. I have a Big problèmes my Xbox banned for no reason

in XBoX on Windows
    I have a Big problèmes my Xbox banned for no reason: My Xbox banned for no reason ff8a15c2-8e2e-4665-94f6-bffee650ff4c
  4. Ré initialisation de mes parties

in XBoX Games and Apps
    Ré initialisation de mes parties: Bonjour, J'étais en train de finir le niveau 780 de minesweeper avec 2 vies restantes quand en voulant sortir pour le niveau suivant, l'application s'est figée pendant quelques minutes pour...
  5. Main Xbox switch problèm. Changement de Xbox principale impossible HELP

in XBoX on Consoles
    Main Xbox switch problèm. Changement de Xbox principale impossible HELP: Hello everyone. I've got problem. Past year, I changed my Main Xbox 3 times when I visited my friends to let us be able to play my games ( I didn't kown that there is a limit ). Then, after the...