Probleme de manette

Discus and support Probleme de manette in XBoX Rewards & Social to solve the problem; Hello, I have a problem with my xbox controller: when I press the button x it does not rise like the others it's not nice at all, if you want it's not... Discussion in 'XBoX Rewards & Social' started by Master Skitop, Jun 4, 2018.

1. Probleme de manette

:)

Master Skitop, Jun 4, 2018
  2. Strato19x
    Strato19x Guest
    Controller right stick turns to the right slowly

Moi je cherche toujours des réponses sur divers forums.Mes 2 manettes original de 360 son en parfait état (5 ans d'usure).Pour les manettes de la One ou on nous dit qu'ils ont une duré de vie de 8 ans et bien j'ai des doutes.Moi et 2 copains avons le stick
    gauche qui est bousillé en 1 ans,a intervalle de 2 et 3 semaine.Pour ma part 400hrs de jeu,hier un autre copain ma preté une de ses manettes pour dépanner et le meme stick quand on tourne plusieurs cercle complet ressent un craquement a chaque passage a 4h...Je
    me pose de sérieuse question sur la durabillité des sticks de la manette One...Si vous avez des experiences avec les nouvelles manettes et leurs durabillité merci de partager.

Strato19x, Jun 4, 2018
  3. Wishcatcher
    Wishcatcher Guest
    Manette Xbox one X qui ne fonctionne pas*

Bonjour,

Désolé pour les soucis mais il faut faire une demande de remplacement pour votre manette...

Soit vous appelez le support de votre pays ( Contact Us | Xbox Support ) qui vous expliquera comment renvoyer la manette ou bien créez vous même la demande de remplacement
    ( https://support.microsoft.com/en-us/deviceshttps://support.microsoft.com/devices enregistrer le n° de série de la Xbox one X et
    indiquer problème accessoires ensuite suivre les questions concernant les soucis manette ).

B v

Wishcatcher, Jun 4, 2018
  4. XBLRewards8
    XBLRewards8 Guest

Probleme de manette

Hello Master Skitop,

This forum is for Xbox Live Rewards issues only. We cannot assist with any hardware issues. You could try reaching out to Xbox support at (Contact Us | Xbox Support).

XBLRewards8, Jun 5, 2018
  5. XBLRewards8 Win User

Probleme de manette

Hello Master Skitop,

This forum is for Xbox Live Rewards issues only. We cannot assist with any hardware issues. You could try reaching out to Xbox support at (http://support.xbox.com/contact-us).
  6. Strato19x Win User

Controller right stick turns to the right slowly

Moi je cherche toujours des réponses sur divers forums.Mes 2 manettes original de 360 son en parfait état (5 ans d'usure).Pour les manettes de la One ou on nous dit qu'ils ont une duré de vie de 8 ans et bien j'ai des doutes.Moi et 2 copains avons le stick
    gauche qui est bousillé en 1 ans,a intervalle de 2 et 3 semaine.Pour ma part 400hrs de jeu,hier un autre copain ma preté une de ses manettes pour dépanner et le meme stick quand on tourne plusieurs cercle complet ressent un craquement a chaque passage a 4h...Je
    me pose de sérieuse question sur la durabillité des sticks de la manette One...Si vous avez des experiences avec les nouvelles manettes et leurs durabillité merci de partager.
  7. iSaaKuuZ Win User

No Mic's Will Work With My Xbox One S

Bonjour Rebekah ,

merci d'avoir contacté le support xbox pour ce problème.Je serais ravis de vous aidez, tout d'abord avais vous essayez de changer de manette ? Pour voir si le problème venait pas de la .

Pour moi je ne crois pas que ça viendrait de la console mais plutôt de votre brise jack de la manette .

Merci d'essayer avec une nouvelle manette et de me tenir au courant de la progression de votre problème.

Cordialement
  8. XBF - Dom Win User

Manette Xbox Élite Série 1

Bonjour Pierre-Alex Plourde,

Merci de nous avoir contactés au sujet de votre problème!

Avez-vous essayé de mettre jour le micrologiciel de votre manette via la console ou l’application Accessoires Xbox sur PC? Vous trouverez ci-dessous des liens vers trois articles distincts liés votre problème :

1. Dépannez votre manette sans fil Xbox - Cela vous aidera résoudre les problèmes que vous rencontrez avec votre manette.

Lien - Résoudre les problèmes liés votre manette sans fil Xbox | Xbox Support

2. Mettre jour votre manette sans fil Xbox - Cet article vous aidera mettre jour votre manette Xbox si vous ne savez pas comment.

Lien - Mettre jour votre manette Xbox sans fil | Xbox Support

3. Ma manette Xbox a des problèmes de connexion après la dernière mise jour - Cet article vous aidera rétablir le microprogramme de votre manette si vous rencontrez des problèmes après une mise jour.

Lien - Ma manette Xbox rencontre des problèmes de connexion après la dernière mise jour | Xbox Support

Faites-nous savoir si cela vous aide!

9. Wishcatcher Win User

Manette Xbox one X qui ne fonctionne pas*

Bonjour,

Désolé pour les soucis mais il faut faire une demande de remplacement pour votre manette...

Soit vous appelez le support de votre pays ( https://support.xbox.com/contact-us ) qui vous expliquera comment renvoyer la manette ou bien créez vous même la demande de remplacement
    ( https://support.microsoft.com/en-us/deviceshttps://support.microsoft.com/devices enregistrer le n° de série de la Xbox one X et
    indiquer problème accessoires ensuite suivre les questions concernant les soucis manette ).

B v
Thema:

Probleme de manette

Loading...
  1. Probleme de manette - Similar Threads - Probleme manette

2. When will levels 21-30 and 30+ of game Gravity blocks be unblocked? Is there a problem with...

in XBoX Games and Apps
    When will levels 21-30 and 30+ of game Gravity blocks be unblocked? Is there a problem with...: The game tells me that I' ve reached level 34 but somewhere else it tells me that I've only completed level 17 and keeps me playing the same game over and over which is frustrating. Why are the...
  3. PROBLEM IN FIFA 15 WITH ULTIMATE LICENSE AND FIFA 18, 19, 20, AND 21 DO NOT APPEAR IN THE STORE

in XBoX Games and Apps
    PROBLEM IN FIFA 15 WITH ULTIMATE LICENSE AND FIFA 18, 19, 20, AND 21 DO NOT APPEAR IN THE STORE: Hello, The other day, I decided to start up my old FIFA games on my Xbox Series X and encountered the following issues: I have purchased the FIFA 15 ULTIMATE TEAM EDITION, and oddly enough, it's...
  4. Robux on xbox app - windows problem

in XBoX Games and Apps
    Robux on xbox app - windows problem: I bought a robux gift card for xbox on (removed) and redeemed the code in xbox app on windows, i got message that it worked but now i cant find where and how i can get the robux. i mean i redemeed...
  5. ARK:Ascended ARK:Astraeos Problem

in XBoX Games and Apps
    ARK:Ascended ARK:Astraeos Problem: Hi there, i have problem with ARK Ascended, i bought a DLC for it calld ARK:Astraeos in game and downloaded it and try to play and it says this: PUR-UserAlreadyOwnsContent. I tryd to redownload...
  6. Minecraft login problems

in XBoX Accessibility
    Minecraft login problems: When logging in to Minecraft the account was used/logged in on an old device. So we created a new Microsoft account to use on new device but it says that account is used on another device. It is a...
  7. gamebar problem

in XBoX on Windows
    gamebar problem: Hello, currenty i tried to use GameBar and record with it. It says that my pc does not meet minimum system requirements, but my friend's pc that is a little bit older can record. It says that i...
  8. Voicechat problems on Microsoft Store Roblox

in XBoX Games and Apps
    Voicechat problems on Microsoft Store Roblox: I have installed both browser and Microsoft Store Roblox, and only browser lets me use the microphone and camera, but in the browser version I can't play on tablet mode, so I don't prefer it. The...
  9. Minecraft:EE - Problem with login via intel-based, arm-based is working fine

in XBoX Accessibility
    Minecraft:EE - Problem with login via intel-based, arm-based is working fine: At our school we are working with Minecraft Education Edition. However when trying to sign-in on intel-based (x86-64) devices (tested with: Windows 10/11, Intel Macbook, Android x86), we are...
  10. Report a problem not working for me with trace

in XboX Insiders
    Report a problem not working for me with trace: Is anyone else unable to submit a problem report if they use a trace? I go through the whole process get to the submission part of I choose a QR code it says something is wrong, but if I select to...