Problème de connexion Sea Of Thieve [Sea Of Thieve connection problem]

Discus and support Problème de connexion Sea Of Thieve [Sea Of Thieve connection problem] in XBoX on Windows to solve the problem; Bonjour, Mon fils a récemment acheté le jeu Sea Of Thieve sur le microsoft store et un au lancement de celui-ci, un message apparaît : La... Discussion in 'XBoX on Windows' started by VestedBat369272, Jan 5, 2020.

  1. Problème de connexion Sea Of Thieve [Sea Of Thieve connection problem]


    Bonjour,

    Mon fils a récemment acheté le jeu Sea Of Thieve sur le microsoft store et un au lancement de celui-ci, un message apparaît : La configurations de votre

    compte ne vous permet pas de jouer des jeux en ligne. Est-ce que quelqu'un pourrait m'aider je suis aller dans les paramètres de confidentialité mais je n'ais pas trouvé l'option " permissions des jeux en ligne".

    Merci d'avance pour vos réponses !

    [Translation-Hello

    My son recently bought the Game Sea Of Thieve on the microsoft store and one at the launch of it, a message appears: The configurations of your

    account does not allow you to play online games. Could someone help me I'm going into privacy settings but I haven't found the option "permissions of online games".


    Thank you in advance for your answers! ]

    :)
     
    VestedBat369272, Jan 5, 2020
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Problème de connexion Sea Of Thieve [Sea Of Thieve connection problem]