problème de conexion compte depuis un jeu[Translation-connection problem account since a game]
Discus and support problème de conexion compte depuis un jeu[Translation-connection problem account since a game] in XBoX on Windows to solve the problem; Bonjour, J'ai acheté le jeu age of empire 2 definitive sur Steam. Le jeu fonctionne en solo mais je ne peux me connecter au mode multijoueur.... Discussion in 'XBoX on Windows' started by mickaelback, Apr 9, 2020.
Thema:
problème de conexion compte depuis un jeu[Translation-connection problem account since a game]
Loading...
-
problème de conexion compte depuis un jeu[Translation-connection problem account since a game] - Similar Threads - problème conexion compte
-
Bug wifi -ethernet conexion lost 100% packets
in XBoX Games and AppsBug wifi -ethernet conexion lost 100% packets: Bug wifi -ethernet conexion lost 100% packets, when i see velocity xbox series X red. Its a error done this week, when xbox live was down.Mi conexion with other consoles and TV is perfect, and... -
Problème xbox one X : s'allume mais aucun Signal hdmi
in XBoX on ConsolesProblème xbox one X : s'allume mais aucun Signal hdmi: Bonjour Depuis 2 jours ma console s'allume mais une fois allumé pas d'image , J'ai essayé aussi en cloud gaming partir de l'application xbox sur mon téléphone, impossible de se connecter la... -
I have a Big problèmes my Xbox banned for no reason
in XBoX on WindowsI have a Big problèmes my Xbox banned for no reason: My Xbox banned for no reason ff8a15c2-8e2e-4665-94f6-bffee650ff4c -
Problema de conexion de red[Network connection problem]
in XBoX on ConsolesProblema de conexion de red[Network connection problem]: Intento jugar pero la conexión me dura unos minutos luego me saca de l juego [Translation - I try to play but the connection lasts a few minutes then it takes me out of the game]... -
Conexion a xbox live
in XBoX on ConsolesConexion a xbox live: Tengo problema para conectarme a xbox live, aun y cuando mi xbox detecta correctamente mi wifi pero al tratar de entrar a xbox live me indica que no tengo conexion a internet , ayuda por favor... -
Pregunta sobre conexion a internet
in XboX InsidersPregunta sobre conexion a internet: Buenos dias a todos , mi pregunta viene a que tengo una conexión de 1gb simétrico , pero las descargas de microsoft nunca llegan a los 300mb/s esto es una limitacion de servidores o limitaciones... -
conexion interrumpida” se ha interrumpido tu conexion con la sesion de...
in XBoX on Windowsconexion interrumpida” se ha interrumpido tu conexion con la sesion de...: Buen día lo que sucede es que hace unos días compre halo combat evolved anniversary, y todo normal , pero cuando quiero jugar en multijugador, puedo entrar a jugar unos minutos y luego me... -
conexion -[Translation - connection]
in XBoX Accessibilityconexion -[Translation - connection]: como configuro la xboa x a la pc -[Translation - how to configure the xbox to pc] 24e961b2-06dc-4cb3-b7d7-0c04a5b43222 -
Main Xbox switch problèm. Changement de Xbox principale impossible HELP
in XBoX on ConsolesMain Xbox switch problèm. Changement de Xbox principale impossible HELP: Hello everyone. I've got problem. Past year, I changed my Main Xbox 3 times when I visited my friends to let us be able to play my games ( I didn't kown that there is a limit ). Then, after the...