Problemas para conectarme a xbox live[Problems connecting to xbox live]

Discus and support Problemas para conectarme a xbox live[Problems connecting to xbox live] in XBoX Accessibility to solve the problem; intento conectarme a xbox live y me dice que no tengo conexión a internet, pero si tengo conexión, no logro tener acceso [Translation - I try to... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PolloKentuky, Jun 3, 2020.

1. PolloKentuky
    PolloKentuky Guest

intento conectarme a xbox live y me dice que no tengo conexión a internet, pero si tengo conexión, no logro tener acceso

[Translation - I try to connect to xbox live and it tells me that I do not have an internet connection, but if I have a connection, I cannot access it]

:)

PolloKentuky, Jun 3, 2020
  2. PolloKentuky Win User

tenemos un xbox one, mi internet es 10 mbps conectado por wifi

[Translation - we have an xbox one, my internet is 10 mbps connected by wifi]
  3. Diego HeymarPerez Win User

We need a little bit more information, which console are you using firstly and how are you connecting to the internet?
    Estoy conectado a mi internet pero al intentar iniciar sesion o comprobar la velocidad del internet, me dice que necesito una conexión a internet y si estoy conectado

Tengo una xbox one original

Y estoy conectado vía WiFi

[Translation - I am connected to my internet but when trying to login or check the internet speed, it tells me that I need an internet connection and if I am connected

I have an original xbox one

And I'm connected via WiFi]
  4. Njal the Blue Win User

We need a little bit more information, which console are you using firstly and how are you connecting to the internet?
  5. XBF Ezra G Win User

Hello Diego,

Thank you for the update. To troubleshoot this issue, please try performing a power-cycle on your Xbox One and restarting your internet modem/router. Once your router has restarted and established a connection to the internet, startup your Xbox One and try
    to connect again.

Please let us know how this goes.
  6. Mister Ohnaka Win User

Problemas para conectarme a xbox live

Thema:

Loading...
  1. Problemas para conectarme a xbox live[Problems connecting to xbox live] - Similar Threads - Problemas para conectarme

2. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  3. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  4. Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.

in XBoX Rewards & Social
    Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.: Estou tendo um problema com transmissão, onde outras pessoas não conseguem incluir o áudio em minha transmissão (pois não aparece a opção "incluir áudio" no grupo (festa) do Xbox. Mas eu consigo...
  5. Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass

in XBoX Games and Apps
    Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass: Gente, por mas que investigo e intento no doy a la solución, lo que pasa es que aun teniendo el gamepass activo no puedo iniciar o instalar cualquier juego, intente de todo y nada, según lo que...
  6. Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento

in XBoX on Windows
    Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento: [img] Buenos días, en dicha aplicación no me figura ningún disco disponible. Necesito si me pueden ayudar. Muchas gracias! 96c0c5af-a231-49f7-abca-fa7fbd1f1959
  7. Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]

in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]: Recentemente acabei baixando no game pass o jogo Rainbows six deluxe edition e não esta funcionando o complemento não desbloqueia os itens no jogo se alguém pode resolver esse problema para mim...
  8. Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]

in XBoX on Consoles
    Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]: Gente eu quero gravar a tela do meu xbox one, eu aperto em iniciar gravação e depois em parar gravação, Mas o xbox não faz o upload do clipe, fica aparecendo "na fila para upload" e nunca faz o...
  9. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  10. Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]

in XBoX Accessibility
    Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]: Hola, Buenos dias, tengo un problema con los juegos de (violencia) por que me pide modificar el control parental, el problema es que la consola me la regalaron y no tengo el codigo para poder...