PROBLEMAS PARA CONECTAR XBOX -[Translation - PROBLEMS TO CONNECT XBOX]

Discus and support PROBLEMAS PARA CONECTAR XBOX -[Translation - PROBLEMS TO CONNECT XBOX] in XBoX on Consoles to solve the problem; HOLA , NO CONSIGO CONECTAR LA XBOX A LA RED INALAMBRICA, LA HE REINICIADO, EL ROUTER TAMBIEN Y AUN Y TODO LO SE CONECTA. LA CONEXION FUNCIONA BIEN... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MINERVA_255, Aug 25, 2020.

1. MINERVA_255
    MINERVA_255 Guest

HOLA , NO CONSIGO CONECTAR LA XBOX A LA RED INALAMBRICA, LA HE REINICIADO, EL ROUTER TAMBIEN Y AUN Y TODO LO SE CONECTA. LA CONEXION FUNCIONA BIEN

-[Translation - HELLO, I CANNOT CONNECT THE XBOX TO THE WIRELESS NETWORK, I HAVE REBOOTED IT, THE ROUTER ALSO AND EVERYTHING IS CONNECTED.
    THE CONNECTION WORKS WELL]

:)

MINERVA_255, Aug 25, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello MINERVA_255,

Thanks for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure we provide the correct solution. What is the error message or error code that appears when your console fails to connect to your network? Are you using an Xbox One
    or Xbox 360? Is your console able to detect your network and other neighboring networks? We have a support article that provides

troubleshooting for general network issues on Xbox One
    . Be sure to let us know the results
    MINERVA_255!
  3. SuprX BR Win User

Xbox não conecta na internet [Translate] Xbox does not connect on the Internet

testou com outros roteadores?outro modem, tente conectar o aparelho em outro lugar para saber se o problema n é sua rede.

[Translate]

Tested with other routers? Another modem, try to connect the device elsewhere to know if the problem n is your network.
  4. Matheuszsz Win User

problema ao tentar conectar ao xbox live

boa noite, estou com um problema nao consigo conectar ao xbox live quando faço o teste de conexão a internet da erro me ajudaa

[Translation: good evening, I have a problem I can not connect to xbox live when I do the connection test the error internet help me]
  5. EdwardMyers2020 Win User

Conflicto dos mandos xbox para pc [Translation - Conflict two xbox controls for pc]

Sí. En vista de que tu problema no fue resuelto puedes hacer eso, pero antes Asegurarte de que tienes el firmware más reciente para tu mando y tus auriculares. Además puedes intentar conectar los mandos Xbox en otro computador y si funcionan correctamente
    ya es problema del sistema de tu computador, deberás actualizarlo para que sea compatible.

Por otra parte como sugerencia, lo recomendable para estas conexiones son los dispositivos inalámbricos, ya que las conexiones Xbox inalámbricas permiten conectar ocho Mandos inalámbricos Xbox a la vez o cuatro mandos con Auriculares de Xbox. Si los mandos
    tienen Auriculares estéreo Xbox, solo se pueden conectar dos a la vez.

Yes. Since your problem was not solved, you can do that, but first make sure you have the latest firmware for your command and your headphones.
    You can also try to connect the Xbox controls on another computer and if they work correctly it is a problem with your computer system, you must update it to be compatible.

On the other hand as a suggestion, the recommended for these connections are wireless devices, since wireless Xbox connections allow you to connect eight Xbox Wireless Commands at the same time or four commands with
    Xbox Headset. If the controls have Xbox Stereo Headset, only two can be connected at the same time.
  6. KarenRibeiro Win User

ERRO PARA ATUALIZAÇÃO 0x8B10000B 0x00000000 0x00000204 [Translation - UPDATE ERROR 0x8B10000B 0x00000000 0x00000204]

Eu estava tendo o mesmo problema de atualização, Mas descobri que o meu problema era de rede. A minha rede não conseguia se conectar com o servidor da Microsoft, e eu consegui descobrir isso porque levei meu Xbox para instalar em uma rede diferente, e finalmente
    funcionou. Verifiquem se o problema não é com IP ou Porta de rede, pode ser isso também!

Translation:

I was having the same upgrade issue, but found that my problem was networking.
    My network could not connect to the Microsoft server, and I figured it out because I took my Xbox to install on a different network, and it finally worked.
    Check if the problem is not with IP or Network Port, that could be it too!
Thema:

Loading...
  1. PROBLEMAS PARA CONECTAR XBOX -[Translation - PROBLEMS TO CONNECT XBOX] - Similar Threads - PROBLEMAS PARA CONECTAR

2. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  3. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  4. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  5. Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.

in XBoX Rewards & Social
    Problema para outras pessoas incluirem áudio em minha transmissão ao vivo para Twitch.: Estou tendo um problema com transmissão, onde outras pessoas não conseguem incluir o áudio em minha transmissão (pois não aparece a opção "incluir áudio" no grupo (festa) do Xbox. Mas eu consigo...
  6. Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass

in XBoX Games and Apps
    Problema para iniciar o instalar cualquier juego de Gamepass: Gente, por mas que investigo e intento no doy a la solución, lo que pasa es que aun teniendo el gamepass activo no puedo iniciar o instalar cualquier juego, intente de todo y nada, según lo que...
  7. Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento

in XBoX on Windows
    Problema en aplicación para PC de Xbox - No reconoce los distintos discos de almacenamiento: [img] Buenos días, en dicha aplicación no me figura ningún disco disponible. Necesito si me pueden ayudar. Muchas gracias! 96c0c5af-a231-49f7-abca-fa7fbd1f1959
  8. Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]

in XBoX Games and Apps
    Preciso de ajuda para resolver este problema.[Translation-I need help to solve this problem.]: Recentemente acabei baixando no game pass o jogo Rainbows six deluxe edition e não esta funcionando o complemento não desbloqueia os itens no jogo se alguém pode resolver esse problema para mim...
  9. Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]

in XBoX on Consoles
    Problema para gravar clipes de jogos [Problem recording game clips]: Gente eu quero gravar a tela do meu xbox one, eu aperto em iniciar gravação e depois em parar gravação, Mas o xbox não faz o upload do clipe, fica aparecendo "na fila para upload" e nunca faz o...
  10. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...