problemas no xbox live [problems not xbox live]

Discus and support problemas no xbox live [problems not xbox live] in XBoX on Consoles to solve the problem; hoje quase não consegui jogar nenhum jogo online por causa que a xbox live caio 2 vezes e não foi por causa do meu plano de internet pois eu olhei no... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by G4M3R F0D4, Oct 26, 2015.

1. G4M3R F0D4
    G4M3R F0D4 Guest

hoje quase não consegui jogar nenhum jogo online por causa que a xbox live caio 2 vezes e não foi por causa do meu plano de internet pois eu olhei no meu celular no momento que ouve a queda do servidor e ainda estava conectado via wi-fi queria saber se existe
    alguma solução para este problema não venha a acorrer denovo

[Translation]

Today I almost didn't play any games online because the xbox live fall 2 times and
    it wasn't because of my internet plan as I looked on my phone at the moment you
    hear the server crash and was still connected via wi-fi wanted
    to know if there is any solution to this problem will not come again

:)

G4M3R F0D4, Oct 26, 2015
  2. pedales2371
    pedales2371 Guest
    problemas con xbox live rewards

problemas con xbox live rewards

pedales2371, Oct 26, 2015
  3. Solucion de xbox Live

Hola Tengo Problemas Para Conectarme en xbox live. Porfavor Solucionarlo Lo mas Pronto Posible.

Codigo de Error. 80072EF3

[TRANSLATION: Hello I have problems
    to connect on xbox live.
    Please fix it as more
    as possible soon. Error code.
    80072EF3]

Asc xXOswaldoxX, Oct 26, 2015
  4. Pedro RafaelFlores V Win User

my xbox live

El problema es que no puedo activar en mi xbox 360 xbox live

[Translation-The problem is that I can't activate on my xbox 360 xbox live]
  5. Vinny #1 Win User

Download interrompido

Samuel, há um alerta na xbox live que está causando o problema. Visite o link postado acima e seleciona a opção para ser notificado quando o problema for resolvido.

=======

Samuel, there is an alert on the xbox live that is causing the problem. Visit the link posted above and select the option to be notified when the problem is resolved.
  6. AssassinsUriel2 Win User

Esta conectado a internet pero a xbox live error

Dudo que el problema sea debido a mi región, ya que me conectado a xbox live anteriormente sin ningún problema e incluso he jugado online... Sin embargo no encuentro ninguna solución a mi problema, ni el por que

[Translation: I doubt that
    the problem is
    due to my region,
    since I connected
    to xbox live
    without any problems
    and I've even
    played online... However
    not find any
    solution to my
    problem, or
    that]
  7. RedCarGamer Win User

Fifa 19 com problemas para iniciar. [Translation - Fifa 19 with problems to start.]

Atualmente o FIFA 19 se encontra com problemas, estando a equipe da microsoft trabalhando com a EA para corrigir o problema, pode-se manter atualizado acedendo ao

Estado do Xbox Live
    , deverá esperar que o problema seja corrigido e assim tentar correr o jogo após a correção dos problemas.

[Translated with Bing Translator]

Currently FIFA 19 is having issues, while the Microsoft team working with EA to fix the problem, you can stay updated by going to the

Xbox Live Status
    , you should wait for the problem to be fixed and try to run the game after correction of those issues.
  8. Ecbonilha Win User

Xbox LIVE

Thema:

Loading...
  1. problemas no xbox live [problems not xbox live] - Similar Threads - problemas live problems

2. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  3. Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]

in XBoX on Consoles
    Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]: Há algum tempo começou a aparecer um problema na minha conta da Xbox Live, e foi logo pouco tempo depois que assinei a conta do Xbox Live Gold. O erro é o seguinte: quando entro em "Gerenciamento...
  4. problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...

in XBoX Sales and Promo
    problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...: Buenas tardes, en junio 4 de este año compre una tarjeta de regalo de xbox live gold con valor de $999 en la sucursal de texcoco edo. de mex. como había comprado apenas la consola de xbox traia...
  5. Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]

in XBoX on Consoles
    Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]: Canjee mi targeta y no sirvio de nada, no me deja jugar con otros usuarios [Translation-Redeem my targeta and it's no good, it won't let me play with other users]...
  6. problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...

in XBoX on Consoles
    problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...: não sei o que fazer para atualizar, se alguém souber me ajuda rs, obrigado: "Não foi possivel processar a atualização. Código de status: 416B - 4497 - 1381 - 0300 - C800 - 0036" Já assistir...
  7. Problema na Live como resolver [Problem at Live how to solve]

in XBoX on Consoles
    Problema na Live como resolver [Problem at Live how to solve]: meu xbox one aparece q está conectado na internet mas não carrega e nem da pra joga como faço pra resolver isso. [Translation-my xbox one appears q is connected on the internet but does not...
  8. Problema al intentar suscribirme a Xbox live gold[Problem trying to subscribe to Xbox live...

in XBoX Sales and Promo
    Problema al intentar suscribirme a Xbox live gold[Problem trying to subscribe to Xbox live...: Hace poco me aparecio una oferta en la que puedo comprar un mes de xbox live gold por 10 pesos pero al intentar conprar la oferta me aparece un error [Translation - Recently an offer appeared in...
  9. Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...

in XBoX on Consoles
    Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...: Aller compre un codigo de 14 dias de live gold xbox360 y la solpresa que cuando fui a introducir el codigo para canjearlo me pone que ya a sido canjeado y se lo comente por mensaje a un tecnico de...
  10. Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...

in XBoX Sales and Promo
    Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...: Les queria preguntar por un problema de xbox live gold. Lo que paso fue que un dia despues de comprar y canjear el gold mi xbox one dejo de funcionar y ahora un mes despues que ya esta arreglado...