Problemas no pacote de expansão do forza 4 | Problems in the forza 4 expansion pack

Discus and support Problemas no pacote de expansão do forza 4 | Problems in the forza 4 expansion pack in XBoX Games and Apps to solve the problem; alguém sabe oque posso fazer para voltar a ter o pacote de expansão no forza 4 , não consigo visualizar os carros e os pacotes pra comprar carros novos... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by biruta13, Mar 13, 2017.

1. biruta13
    biruta13 Guest

Problemas no pacote de expansão do forza 4 | Problems in the forza 4 expansion pack

alguém sabe oque posso fazer para voltar a ter o pacote de expansão no forza 4 , não consigo visualizar os carros e os pacotes pra comprar carros novos

Mod Translation

Does anyone know what I can do to get the forza 4 expansion pack again, I can not see the cars and packages to buy new cars

:)

biruta13, Mar 13, 2017
  2. FORZA HORIZON 3 BUG UPDATE

Ola, boa noite

Eu tenho o pacote FORZA HORIZON ULTIMATE no XONE e por causa das atualizações do jogo e dos pacotes de carros (DLC) deu um mega problema , FERROU o meu jogo inteiro e não conseguia fazer mais nada, então desinstalei tudo e comecei a instalar novamente.

Mexeu com a minha GARAGEM, PROGRESSO DO JOGO, ÁREAS DE DRIFT e PLACAS DE PERIGO que fiz 100% foram desfeitas, eu estava com 99%,depois dessa ultima atualização de janeiro, meu progresso apareceu 97,8%.

Começou a ficar pior a partir da "DLC Carros Logitech G" QUE TEVE A ATUALIZAÇÃO e o CARRO DE CELEIRO (1967 Sunbeam Tiger), deu pau nos NOVOS CARROS DE CELEIRO da EXPANSÃO DA NEVE e também com a DLC de janeiro).

No console, fui em JOGOS / APLICATIVOS / GERENCIAR ->Pronto para Instalar e apareceu o seguinte:

- Jogo Forza Horizon 3

- Halo Wartlog

- Mercedes da Pre-venda

- Passe Vip

- Pacote de Carro Elite

- Passe de carros

- Passe de carros Logitech (DLC)

- Passe de carros Rockstar Energy Drink

- Passe de Expansão

- Montanha Nevasca

Para mim não apareceu os seguintes pacotes:

- DLC de carros ALPINESTARS de outubro/16

- DLC de carros SMOKING TIRE de ovembro/16

Fui na LOJA do Console e também no site da live para acha-los e instalar, mas aparece somemte para eu COMPRAR.

O que faço? Onde vou para instalar normalmente ?

Betinho Gavazzi -Dias, Mar 13, 2017
  3. MathoLoko
    MathoLoko Guest
    Bought the Expansion Pass for FH3 but can't buy DLC cars

I've bought the expansion pass for Forza Horizon 3 yesterday, the transaction has been confirmed, and I still can't buy any DLC Cars in game, anyone can help me?

Comprei ontem o passe de expansão do Forza Horizon 3 e não posso usufruir de minhas regalias, alguém pode me ajudar?

MathoLoko, Mar 13, 2017
  4. Problemas no pacote de expansão do forza 4 | Problems in the forza 4 expansion pack

Hey there biruta13,

The DLC for Forza Horizon 4 is no longer available for purchase as of September 2015. The DLC can still be downloaded if you've already purchased it though. Did you already purchase DLC for the game? if so you can re-download it using the following steps.

How to re-download DLC you purchased prior to September 2015

Forza Motorsport 4 content can be re-downloaded to your Xbox 360, provided you have originally downloaded the content before September 2015. To re-download this content, you need to find the content in your Download History. To access your download history:

1. Sign In on your Xbox 360 dashboard with the profile that purchased the DLC.

2. Go to Settings.

3. Go to Account.

4. Go to Download History.

5. Highlight and select each DLC to re-download.

For more info and detailed steps you can use the following links.

Redownload Xbox Content | Xbox 360

View Xbox Live Download History | Xbox 360

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.

Mister Mascot, Mar 14, 2017
  5. Mister Mascot Win User

Hey there biruta13,

The DLC for Forza Horizon 4 is no longer available for purchase as of September 2015. The DLC can still be downloaded if you've already purchased it though. Did you already purchase DLC for the game? if so you can re-download it using the following steps.

How to re-download DLC you purchased prior to September 2015

Forza Motorsport 4 content can be re-downloaded to your Xbox 360, provided you have originally downloaded the content before September 2015. To re-download this content, you need to find the content in your Download History. To access your download history:

1. Sign In on your Xbox 360 dashboard with the profile that purchased the DLC.

2. Go to Settings.

3. Go to Account.

4. Go to Download History.

5. Highlight and select each DLC to re-download.

For more info and detailed steps you can use the following links.

https://support.xbox.com/en-US/xbox-360/store/redownload-content

https://support.xbox.com/en-US/xbox-360/store/view-download-history

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  6. romeoteknik Win User

Can't access Forza Horizon 4 LEGO® Speed Champions and Fortune Island in Xbox

If you have verified under "Manage" games that the DLC packs are indeed installed. A screenshot of the Forza Horizon 4 install and DLCs would help as well. Then you need to reach Level 20 according to the Forza official support page:

https://support.forzamotorsport.net...nd-the-LEGO-Speed-Champions-Expansion-in-game

"Please make sure you have completed the initial experience and have completed at least one race in Autumn to unlock the Expansions.

Forza Horizon 4 LEGO® Speed Champions is included with the Forza Horizon 4 Expansion Bundle and Ultimate Edition. It is also available as a separate expansion purchase. Forza Horizon 4 is required to play."

Also on this same page, you will notice "Submit a Ticket". This is the place to go for Forza support. They can look into any Forza specific problems.
  7. RedCarGamer Win User

dlc lego en forza horizon 4

8. mrpjs Win User

Lego Forza Horizon 4 Expansion game

It's Lego expansion on Forza 4
  9. HICKMAN77 Win User

Forza horizan 4 pre order cars

It goes

forza

bond car pack

expansion 1

expasion 2

drift car pack

FORZA HORIZON 4RETAIL PREDORDER ITHEM 4

fh vip

the car was gifted anf it never said anything about being a preorder car and if it is were 1-3
Thema:

Loading...
  1. Problemas no pacote de expansão do forza 4 | Problems in the forza 4 expansion pack - Similar Threads - Problemas pacote expansão

2. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  3. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  4. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  5. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  6. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  7. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  8. Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?

in XboX Insiders
    Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?: [IMG] tengo este error que no va ni viene, ya instalé de nuevo y nada, sigue apareciendo, no sé si alguien tuvo el problema y lo pudo solucionar? sé que está en otras plataformas pero me...
  9. PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE

in XboX Insiders
    PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE: Estou com problemas no sistema do meu Xbox por conta que ele foi apagado do HD enquanto eu ainda estava no programa insider e agr sempre eu tento instalar o sistema utilizando a unidade flash USB,...
  10. Xbox game pass (for console) problema

in XboX Insiders
    Xbox game pass (for console) problema: Olá, gostaria de saber oque se passa com minha inscrição no game pass(for console) com o custo de 10,99€/mês. Eu tinha os 3 meses de oferta na compra do console e agora renovei para o game pass...