Problemas no HDMI XBOX ONE X[Problemas no HDMI XBOX ONE X]

Discus and support Problemas no HDMI XBOX ONE X[Problemas no HDMI XBOX ONE X] in XBoX on Consoles to solve the problem; Meu xbox one x está apresentando problemas no hdmi, já fiz a troca do cabo e da televisão porém sem sucesso. O aparelho apresenta o problema... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Romlhp18, Jan 14, 2020.

1. Romlhp18
    Romlhp18 Guest

Meu xbox one x está apresentando problemas no hdmi, já fiz a troca do cabo e da televisão porém sem sucesso.

O aparelho apresenta o problema frequentemente, mesmo depois de eu redefinir o aparelho.

Alguém consegue me ajudar, ou também está com esse problema?

[Translation - My xbox one x is having problems in hdmi, I have already changed the cable and television but without success.

The device often has the problem, even after I reset the device.

Can anyone help me, or is this problem too?]

:)

Romlhp18, Jan 14, 2020
  2. Romlhp18 Win User

Então, eu já troquei o cabo HDMI e até mesmo o televisor, porém o problema persiste.

Quando eu redefini o console, o problema parou por uns 3 dias, mas do nada começou a dar o mesmo problema.

[Translation - So, I already changed the HDMI cable and even the TV, but the problem persists.

When I reset the console, the problem stopped for about 3 days, but out of nowhere started to give the same problem.]
  3. Wolf Pack XL 23 Win User

Aqui estão duas soluções: Primeiro, tente fazer um ciclo de energia no seu Xbox, mantendo o botão liga / desliga pressionado por 10 a 15 segundos. Além disso, você pode precisar de um novo cabo HDMI. Se você tiver alguma dúvida, responda a mim abaixo ou visite estes dois links abaixo:
    https://support.xbox.com/
    https://support.xbox.com/pt-BR/my-account/warranty-and-service/getting-your-product-serviced
    [Translation - Here are two solutions: First, try powering your Xbox by keeping the power button pressed for 10 to 15 seconds. Also, you may need a new HDMI cable. If you have any questions, please answer me below or visit these two links below:]
  4. ROBIN H 25 Win User

Variable Refresh Rate greyed out with a AMD compatible Monitor (HP 27xq AMD FreeSync monitor)

The Xbox One X is the only console that has HDMI 2.1. Xbox One S has HDMI 2.0.
    The Xbox One S and One X both use HDMI 2.0,

The Xbox One uses HDMI 1.4

The Series X will have HDMI 2.1.
  5. liuszuping Win User

Xbox One X will not work with supposedly compatible monitor

Xbox one X need last firmware

use Xbox one X bundle hdmi cable

HDMI Ultra Deep Color need "ON" , if monitor had and monitor setting "Customer"

Monitor "ON" then Xbox one X "ON", SETUP resolution for 4K...

I bought a LG 27UD69-W , I must HDMI Ultra Deep Color "ON" for 4K resolution...

anyway... try it?
  6. THX1138 Win User

Variable Refresh Rate greyed out with a AMD compatible Monitor (HP 27xq AMD FreeSync monitor)

Hello,

VRR is supported via HDMI 2.1. The Xbox One X is the only console that has HDMI 2.1. Xbox One S has HDMI 2.0. This Fall 2020 the new Xbox Series X will also support HDMI 2.1 features like VRR, Auto Low Latency Mode (ALLM) and up to 120fps support.
Thema:

Loading...
  1. Problemas no HDMI XBOX ONE X[Problemas no HDMI XBOX ONE X] - Similar Threads - Problemas HDMI Problemas

2. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  3. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  4. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  5. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  6. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  7. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  8. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  9. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  10. Xbox one S Problema video HDMI

in XBoX on Consoles
    Xbox one S Problema video HDMI: Ho appena comprato un Xbox one S, nuova. collego i vari cavi e dopo aver avviato tutto mi si presenta la consueta schermata verde con il logo. Dopodiché tutto nero, senza più nessun segnale. Ho...