Problemas no console [Edit - Translation] - Console issues

Discus and support Problemas no console [Edit - Translation] - Console issues in XBoX on Consoles to solve the problem; Meu xbox aparece a luz vermelha e não liga mais! Não sei porque aconteceu isso do nada e não volta mais, não quero perder o console! O que eu tenho que... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by JeffersonLeal.18, May 15, 2020.

1. Problemas no console [Edit - Translation] - Console issues

Meu xbox aparece a luz vermelha e não liga mais! Não sei porque aconteceu isso do nada e não volta mais, não quero perder o console! O que eu tenho que fazer?

[Edit - Translation] - My xbox appears red and won't turn on anymore! I don't know why it happened out of nowhere and it doesn't come back, I don't want to miss the console! What I have to do?

:)

JeffersonLeal.18, May 15, 2020
  2. XBF Chris J Win User

Hello Jefferson,

Thank you for posting here on the Xbox forums. What console are you using? Can you be more specific with this issue, and what you mean by appears red.

If this is an Xbox 360, and you are getting he red flashing lights around the ring, please let us know how many lights are red. 1,2 or 3?
  3. jvmaster963 Win User

Meu Xbox One não liga após atualização[Translation-My Xbox One won't turn on after upgrade]

Eu consegui resolver o problema após desconectar o Kinect do console.

[Translation-I managed to resolve the issue after disconnecting Kinect from the console.]
  4. GeerxgBR Win User

Multiplayer forza 7 xbox one s não funciona mais!!! [Edit - Translation] - Multiplayer forza 7 xbox one s does not work anymore !!!

Hi! Give the power cycle/hard reset a try and see if that fixes the issue: https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/power-cycle-console
    Não funcionou!!!

Cara, to com o mesmo problema, ja tentei de tudo... nada funciona! Se conseguiu resolver?

[Edit - Translation] - Man, I have the same problem, I've tried everything ... nothing works! Can you solve it?
  5. Anee Nick Win User

Luz do botão de ligar demorando a acender. [Mod Translation - Power button light taking a long time to light.]

Eu comprei meu console recentemente, tem algum problema em formatá-lo?

[Mod Translation - I bought my console recently, have a problem formatting it?]
  6. Miss Bijoux Win User

Problema Console [Problem Console]

Hey there -

Sorry to hear about the issue. It sounds like you're working with the appropriate teams to work on a repair/replacement already. Is there additional support issues that you are in need of assistance with? :)
Thema:

Loading...
  1. Problemas no console [Edit - Translation] - Console issues - Similar Threads - Problemas console Edit

2. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  3. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  4. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  5. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  6. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  7. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  8. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  9. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  10. Xbox game pass (for console) problema

in XboX Insiders
    Xbox game pass (for console) problema: Olá, gostaria de saber oque se passa com minha inscrição no game pass(for console) com o custo de 10,99€/mês. Eu tinha os 3 meses de oferta na compra do console e agora renovei para o game pass...