Problemas na live do xbox one [Problems on xbox live one]

Discus and support Problemas na live do xbox one [Problems on xbox live one] in XBoX on Consoles to solve the problem; Nos últimos dias a xbox live do xbox one tem enfrentado muitos problemas de instabilidade, atualmente está sendo um sacrifício fazer downloads pois... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GamerTiago, Sep 17, 2015.

1. GamerTiago
    GamerTiago Guest

Nos últimos dias a xbox live do xbox one tem enfrentado muitos problemas de instabilidade, atualmente está sendo um sacrifício fazer downloads pois estão muito lentos.

[Translation]

In recent days the xbox live from the xbox one has faced many problems of
    instability, currently being a sacrifice dodownloads because they are too slow.

:)

GamerTiago, Sep 17, 2015
  2. Ecbonilha
    Ecbonilha Guest
    Ecbonilha, Sep 17, 2015
  3. GomesHsb
    GomesHsb Guest
    Problema com o Controle [Problem with the control]

Boa Noite, estou com um problema no analógico do meu controle do xbox one s, qual não tem nem 1 ano de uso e já apresenta problemas como o analógico estar funcionando sozinho, indo para o lado me impedindo de entrar na minha conta xbox live, e também problemas
    como não reconhecer as pilhas que estão 100% carregadas, por favor gostaria que tivesse alguma ajuda sobre esse problema sou uma usuária nova do xbox, gostei muito do console, mas esses problemas com pouco tempo de uso, que me desagradam, muito obrigada.

[Translation - Good evening, I have a problem in the analog of my Xbox One S control, which has not even 1 year of use and already presents problems as the analog be working alone, going to the side preventing me from entering my Xbox Live account
    , and also problems like not recognizing the batteries that are 100% charged, please I would like to have some help on this problem I am a new user of the xbox, I really liked the console, but these problems with little time of use, which I dislike, very Thanks.]

GomesHsb, Sep 17, 2015
  4. Anonymus gamer Win User

mi xbox 360 no me deja abrir mi perfil (my xbox 360 won't let me open my profile)

Você já consegue entrar na xbox live pelo seu perfil ? ou qualquer outro ?

se não conseguir, tenta baixar o seu Perfil e vê se consegue entra na live

se isso não der certo me avise to com o mesmo problema, mas não tentei baixar o Perfil de novo.

a Microsoft está dizendo que a live do One ta com Problema, mas pelo visto a do 360 também.

[Translation]

Can you sign in to Xbox Live for your profile? or any other?

If you can't, try downloading your profile and see if you can get into live

If this does not work let me know with the same problem but did not try to download the profile again.

Microsoft is saying that the live One ta with problem, but by the visa of the 360 also.
  5. Ecbonilha Win User

Xbox LIVE

6. Vinny #1 Win User

Download interrompido

Samuel, há um alerta na xbox live que está causando o problema. Visite o link postado acima e seleciona a opção para ser notificado quando o problema for resolvido.

=======

Samuel, there is an alert on the xbox live that is causing the problem. Visit the link posted above and select the option to be notified when the problem is resolved.
  7. JoelAlves1987 Win User

Not receiving achievements

Tive um problema desse com um amigo a conquista na apareceu tivemos que refazer mas normalmente isso quando acontece e problema na live

[Mod Translation - I had a problem like that with a friend, the achievement it appeared we had to redo it but usually when it happens and problem in live]
  8. Miss Bijoux Win User

Problema na Xbox Live X One

Hey there!

Sorry to hear about the issues. This sounds like an issue with your Xbox Live account and/or billing related. As we are public facing, we can't directly help with those. I recommend reaching out to our
    chat or phone teams for further assistance. They can take a closer look at your account and see what's going on with your Gold if you purchased it through Xbox.

Feel free to keep us posted! :)
Thema:

Loading...
  1. Problemas na live do xbox one [Problems on xbox live one] - Similar Threads - Problemas live Problems

2. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  3. Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]

in XBoX on Consoles
    Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]: Há algum tempo começou a aparecer um problema na minha conta da Xbox Live, e foi logo pouco tempo depois que assinei a conta do Xbox Live Gold. O erro é o seguinte: quando entro em "Gerenciamento...
  4. problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...

in XBoX Sales and Promo
    problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...: Buenas tardes, en junio 4 de este año compre una tarjeta de regalo de xbox live gold con valor de $999 en la sucursal de texcoco edo. de mex. como había comprado apenas la consola de xbox traia...
  5. Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]

in XBoX on Consoles
    Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]: Canjee mi targeta y no sirvio de nada, no me deja jugar con otros usuarios [Translation-Redeem my targeta and it's no good, it won't let me play with other users]...
  6. problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...

in XBoX on Consoles
    problema com a atualização do sistema no xbox live [Mod Translation - problem with system...: não sei o que fazer para atualizar, se alguém souber me ajuda rs, obrigado: "Não foi possivel processar a atualização. Código de status: 416B - 4497 - 1381 - 0300 - C800 - 0036" Já assistir...
  7. Problema na Live como resolver [Problem at Live how to solve]

in XBoX on Consoles
    Problema na Live como resolver [Problem at Live how to solve]: meu xbox one aparece q está conectado na internet mas não carrega e nem da pra joga como faço pra resolver isso. [Translation-my xbox one appears q is connected on the internet but does not...
  8. Problema al intentar suscribirme a Xbox live gold[Problem trying to subscribe to Xbox live...

in XBoX Sales and Promo
    Problema al intentar suscribirme a Xbox live gold[Problem trying to subscribe to Xbox live...: Hace poco me aparecio una oferta en la que puedo comprar un mes de xbox live gold por 10 pesos pero al intentar conprar la oferta me aparece un error [Translation - Recently an offer appeared in...
  9. Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...

in XBoX on Consoles
    Tengo un problema con un codigo de 14 dias live gold [Translate] I have a problem with a...: Aller compre un codigo de 14 dias de live gold xbox360 y la solpresa que cuando fui a introducir el codigo para canjearlo me pone que ya a sido canjeado y se lo comente por mensaje a un tecnico de...
  10. Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...

in XBoX Sales and Promo
    Tengo un problema con xbox live gold de 1 mes [Translation - I have a problem with xbox...: Les queria preguntar por un problema de xbox live gold. Lo que paso fue que un dia despues de comprar y canjear el gold mi xbox one dejo de funcionar y ahora un mes despues que ya esta arreglado...