Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and...

Discus and support Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Olá! Boa noite a todos. Meu nome é Marcelo, preciso de ajuda! Estou tentando jogar multiplayer na mesma consola com o meu irmão, mas estou tendo... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by MarceloDD, Apr 17, 2019.

1. MarceloDD
    MarceloDD Guest

Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and...

Olá! Boa noite a todos.

Meu nome é Marcelo, preciso de ajuda!

Estou tentando jogar multiplayer na mesma consola com o meu irmão, mas estou tendo problemas. Pode ser que esteja fazendo errado, me ajudem, por favor.

Por exemplo: Liguei a consola com meu controle principal e automaticamente estou logado em minha principal conta, depois ligo o outro controle e vou em adicionar convidado e assim por diante entro no jogo, no caso FIFA 19. Após alguns minutos
    o controle mesmo ligado parece desconectar da conta e o jogo volta para o menu "escolha o seu lado" do FIFA.

[Translate by Mod]

My name is Marcelo, I need help!

I'm trying to play multiplayer on the same console with my brother, but I'm having problems. Maybe you're doing it wrong, help me, please.

For Example: I Connected the console with my main control and I am automatically logged into my main account, then turn on the other control and I will add guest and so on I enter the game in the case FIFA 19. After a few pregnant even connected
    control seems to disconnect from the account and the game back to the menu "Choose your Side " from FIFA.

:)

MarceloDD, Apr 17, 2019
  2. DominumStige Win User

Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and Offline Multiplayer Mode

Hi!

It would appear to be a problem with corrupted cached data. Try holding down the power button for 10 secs (the console will reboot) and try again.
  3. WPAK Win User

Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and Offline Multiplayer Mode

Hi there,

please try the manual power cycle steps like mentioned on the following link, be sure to wait at least 60 seconds, then disconnect from power for at least 2 minutes, after that reconnect power and power on again:

http://support.xbox.com/xbox-one/console/power-cycle-console

To be sure it's not a cache related cause

Let us know the results
  4. Whitey Black Win User

5. HigorNascimento1 Win User

Minecraft Multijogador -[Translation - Minecraft Multiplayer]

Olá, gostaria de ajuda para solucionar o seguinte problema que acontece quando tento jogar online no Minecraft e aparece a seguinte mensagem:

"Você não pode jogar o modo multiplayer online devido forma como sua conta da microsoft está configurada. revise e altere as configurações de privacidade em aka.ms/accountsettings."

Já alterei minhas configurações de privacidade e está tudo permitido, e também não há controle de pais em minha conta.

Gostaria muito que me ajudassem a resolver este problema.

Grato!

-[Translation - Hello, I would like help to solve the following problem that happens when I try to play online in Minecraft and the following message appears:

"You cannot play multiplayer online due to the way your microsoft account is set up. Review and change your privacy settings at aka.ms/accountsettings."

I have already changed my privacy settings and everything is allowed, and there is also no parental control in my account.

I would very much like you to help me solve this problem.

Thankful!]
    Acontece a mesma coisa comigo

-[Translation - The same thing happens to me]
  6. XxmalinusxX Win User

Is it safe to play a game offline if you're on single player mode?

Você joga offline, seu save fica no console e quando você logar online ele sobre pra nuvem.

[Mod Translation - You play offline, your save stays on the console and when you log online it over to the cloud. ]
Thema:

Loading...
  1. Problemas Modo Multiplayer Online e Offline ][Translate by Mod] Problems Online and... - Similar Threads - Problemas Modo Multiplayer

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  5. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  6. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  7. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  8. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  9. Problema ao logar conta no modo desenvolvedor

in XboX Insiders
    Problema ao logar conta no modo desenvolvedor: Estou tentando entrar com a conta no modo desenvolvedor e não consigo. Apesar de ser a mesma conta que comprei a licença, recebo a mensagem de que eu preciso entrar com uma conta que tenha acesso...
  10. Problema en descargar juegos en modo de reposo[Problem downloading games in sleep mode]

in XBoX Games and Apps
    Problema en descargar juegos en modo de reposo[Problem downloading games in sleep mode]: Me lleva pasando varias veces que pongo que descargar un juego o alguna actualizacion y la apago en modo encendido instantaneo y lo reviso en cuestion de horas aparece que no se descargo nada...