Problemas de disco [Edit - Translation] - Disc Problems

Discus and support Problemas de disco [Edit - Translation] - Disc Problems in XBoX Games and Apps to solve the problem; Olá, ultimamente o meu disco do jogo Overwatch: Origins Edition não está funcionando devido ao defeitos de descascamento nas bordas do disco. [img]... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JucaSalvatore, Jul 25, 2019.

1. Problemas de disco [Edit - Translation] - Disc Problems

Olá, ultimamente o meu disco do jogo Overwatch: Origins Edition não está funcionando devido ao defeitos de descascamento nas bordas do disco.

Problemas de disco [Edit - Translation] - Disc Problems [​IMG]

Eu tenho esse jogo 2 anos e no começo de 2019, ele começou a não funcionar mais, devido aos problemas.

Eu tentei todas as maneiras de limpeza ao disco mas nenhuma deu certo. Eu já testei outros discos e eles funcionam normalmente, mas o Overwatch é o único que não funciona.

Eu já tentei muitas vezes fazer ele funcionar de novo mas não adiantou nada.

Tem alguma solução pra mim? Esse jogo é basicamente, tudo para mim.

Obrigado pela compreensão.

[Edit - Translation] - Hi lately my Overwatch: Origins Edition game disc is not working due to peeling defects at the edges of the disc.
    I have been playing this game for 2 years and in early 2019 it started not working anymore due to problems.

I tried all the ways to clean the disc but none worked.
    I've tested other disks and they work normally, but Overwatch is the only one that doesn't work.

I've tried many times to make it work again but it was no use.

Is there any solution for me? This game is basically everything to me.

Thank you for understanding.

:)

JucaSalvatore, Jul 25, 2019
  2. XBF Chris J Win User

Hello Juca,

Thank you for posting here on the Xbox forums. The only support we have for cleaning discs would be found here : Care for your console and game discs

Other options would include trying a gaming store, like Gamestop, to see if they offer disc cleaning as a service. This does not guarantee the disc will work, but I would give it a shot.

Of course, replacing the disc would be the last option.
    Overwatch is currently on sale
    if you would like to get the digital version. It's even cheaper with gold as well!

Hope this helps
  3. n00boa Win User

Mi xbox 360 slim no me reconoce el Halo 4 (My console don´t read my Halo 4 anymore)

Hola, tengo exactamente el mismo problema con la misma edicion de halo 4... encontratse la solucion? No me sale ningun error, simplemente no lee el disco. Por otro lado intente grabar el disco desde otra copia, una vez que lo grabe intente usar kis disco
    y no funciono. Que puedo hacer??

[TRANSLATION:

Hi, I have exactly the
    same problem with the same
    edition of halo 4... encontratse
    solution? I get no error,
    simply does not read the
    disk. On the other hand try to
    burn the disc from another
    copy, once you record it
    try to use kis disc and
    didn't work. Can I do]
  4. Darckseen Win User

Ark no se descarga [Translate] Ark doesn't download

Es el disco normal de la xbox no tengo otro disco más

[Translate]

It's the normal xbox disc I don't have another record
  5. HassanB Win User

no lee mi halo anniversary

Hello,

Please try the disc drive solution guide here. If your console can read other games, it's likely this specific disc is causing a problem. If
    this is a disc you purchased from a retail store, please return to the store for an exchange.

Translation:

Hola,

Por favor, intente la unidad de disco guía de solución aquí. Si su consola puede leer otros juegos, es probable que este disco específico que
    está causando un problema. Si se trata de un disco que ha adquirido en un establecimiento comercial, por favor devuelva a la tienda para un intercambio.
  6. Renelizardking Win User

Mi Xbox no reproduce mi Disco de Dance Central 3

Tengo un problema similar con el Dance Central 3 solo que a mi me dice "abrir la bandeja".Puedo leer cualquier otro juego. El disco esta en perfectas condiciones.

Translation: I have a very similar problem but the error: it says "open optical drive(not sure about the translation, but it refres to de dvd-rom)"I can read any other game.the surface of the disc is perfect(no scratches).
Thema:

Loading...
  1. Problemas de disco [Edit - Translation] - Disc Problems - Similar Threads - Problemas disco Edit

2. Green hell está com problemas para iniciar

in XboX Insiders
    Green hell está com problemas para iniciar: Eu e minha irmã que mora nos EUA , não conseguimos mais jogar o co-op eu a chama e da erro , todos os outros jogos que tenho funcionam perfeitamente porém Green hell e stardew valley são os únicos...
  3. Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações

in XboX Insiders
    Tive um problema no Controle Xbox que me deu preocupações: Estava jogando call of duty até que vi que as pilhas estavam fraca na mesma hora troquei as pilhas foi quando liguei o controle simplesmente não quis mais responder mesmo mostrando que estava...
  4. Problema con mi juego modern warfare en disco (formato fisico)[Problem with my game modern...

in XBoX Games and Apps
    Problema con mi juego modern warfare en disco (formato fisico)[Problem with my game modern...: Tengo problema Con mi juego Modern Warfare Lo acabo de compra. En formato físico, O en disco Y no me lo detecta como juegos completo [Translation - I have a problem with my Modern Warfare game I...
  5. Meu console não lê o disco , como faço pra resolver esse problema ?[My console does not...

in XBoX on Consoles
    Meu console não lê o disco , como faço pra resolver esse problema ?[My console does not...: Meu console não lê o disco, como faco pra resolver esse problema ? [Translation - My console does not read the disc, how do I solve this problem?] e10ef0b0-0b5a-4a1c-945a-fd01936ca582
  6. Problema de disco rígido no Xbox 360 [Non-Xbox 360 hard drive issue]

in XBoX Games and Apps
    Problema de disco rígido no Xbox 360 [Non-Xbox 360 hard drive issue]: Comprei um jogo, porém toda vez que tento jogar aparece um erro dizendo que eu preciso ter um disco rígido do Xbox 360 para joga-lo. Porém o disco é novo, a instalação foi feita com sucesso, mas...
  7. Problema de leitura no disco [Read problem on disk]

in XBoX Games and Apps
    Problema de leitura no disco [Read problem on disk]: Olha eu to muito preucopado com que esta ocorrendo quem quiser me ajudar por favor estou precisando muito de ajuda! Eu acabei de comprar um jogo caro, estava jogando ele normalmente! Depois de um...
  8. Problema con reproducción de vídeos desde disco externo [Translation-Problem with playing...

in XBoX on Consoles
    Problema con reproducción de vídeos desde disco externo [Translation-Problem with playing...: Tengo una Xbox One S, recientemente compre un disco duro Externo de 10 TB marca WD usb 3.0 de 3.5" lo tengo repleto de videos en MKV y AVI que quisiera reproducir en mi xbox ya que este lo conecto...
  9. Dead rising 4 problema disco duro externo

in XBoX Games and Apps
    Dead rising 4 problema disco duro externo: hola buenas Tengo un problema con juego se llama dead rising 4 no se deja Pasar del Disco Duro interno al externo El juego pesa 44,5 gigas Pero lo ponga un Pasar y va por 30.4 gigas Ahí sí Queda...
  10. Problema al leer el disco de Dance Central 3

in XBoX Games and Apps
    Problema al leer el disco de Dance Central 3: Hoy al introducir mi disco de Dance Central 3 me salió varias veces que el disco no se podía reconocer con el código de estado "03-57-00", así que traté con otros juegos que tengo y sí los lee de...