Problemas con el carrito de compra de Xbox -[Translation - Xbox shopping cart issues]

Discus and support Problemas con el carrito de compra de Xbox -[Translation - Xbox shopping cart issues] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Mi problemas es que cuando tengo varios juegos en el carrito de compras para regalar a alguien mas, no me permite hacer el regalo. tampoco me permite... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by angelicaH.R, Apr 21, 2020.

1. angelicaH.R
    angelicaH.R Guest

Problemas con el carrito de compra de Xbox -[Translation - Xbox shopping cart issues]

Mi problemas es que cuando tengo varios juegos en el carrito de compras para regalar a alguien mas, no me permite hacer el regalo.

tampoco me permite regalarlo por separado, no se que hacer.

-[Translation - My problem is that when I have several games in the shopping cart to give to someone else, it doesn't allow me to make the gift.

it also doesn't allow me to give it away separately, I don't know what to do.]

:)

angelicaH.R, Apr 21, 2020
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: