Problema Xbox live

Discus and support Problema Xbox live in XBoX Accessibility to solve the problem; Ho appena fatto un account Microsoft per connettermi live con una Xbox 360 nuova, ma mi dice che l'account è usato da un altro utente???... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by MirkoCornali, Mar 13, 2020.

1. MirkoCornali
    MirkoCornali Guest

Problema Xbox live

Ho appena fatto un account Microsoft per connettermi live con una Xbox 360 nuova, ma mi dice che l'account è usato da un altro utente???

:)

MirkoCornali, Mar 13, 2020
  2. LPG Steeliest Win User

i cnat coonect to my account it say that i have a glith in the system

Es en xbox live el problema
  3. AlineFaccina Zeller Win User

System update error

Acho q é xbox live esta com problema
  4. Ecbonilha Win User

Xbox LIVE

5. kenburtonchris Win User

resident evil 4 problem

oye suerte con ese problema , xbox live te va a solucionar ok , suerteeeeee
  6. StompingTie797 Win User

Resident Evil 2 Remake not giving certain achievements

Fiz isso antes dos problemas com o Xbox Live começarem
Thema:

Problema Xbox live

Loading...
  1. Problema Xbox live - Similar Threads - Problema live

2. Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live)

in XBoX Accessibility
    Problema para conectar a xbox live(problem to connect to xbox live): Hi,i cannot login to xbox live because it says i dont have internet connectión,but im connected and logged to my micrososft account the xbox app is connected and shows me the games,app store is...
  3. Problema con conectar a xbox live

in XBoX on Consoles
    Problema con conectar a xbox live: Buenas tardes, tengo un problema con respecto a conectarme a xbox live, que consiste en cuando quiero unirme a xbox live me pide que me conecte a Internet y al conectarlo me dice que hay un...
  4. Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]

in XBoX on Consoles
    Problema na minha conta Xbox Live [Translation - Problem with my Xbox Live account]: Há algum tempo começou a aparecer um problema na minha conta da Xbox Live, e foi logo pouco tempo depois que assinei a conta do Xbox Live Gold. O erro é o seguinte: quando entro em "Gerenciamento...
  5. problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...

in XBoX Sales and Promo
    problema con codigo de tarjeta de regalo xbox live gold[problem with xbox live gold gift...: Buenas tardes, en junio 4 de este año compre una tarjeta de regalo de xbox live gold con valor de $999 en la sucursal de texcoco edo. de mex. como había comprado apenas la consola de xbox traia...
  6. Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...

in XBoX Games and Apps
    Problema de Download com o Jogo para Xbox One - Curling Live Edition [Download Issue with...: Gente, boa tarde. Comprei o jogo "Curling Live Edition" esses dias. No entanto, desde que comprei não consigo baixá-lo. O Microsoft Store informa que o conteúdo não foi encontrado. Estou tentando...
  7. Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]

in XBoX on Consoles
    Problema al cangear live gold[Translation-live gold problem]: Canjee mi targeta y no sirvio de nada, no me deja jugar con otros usuarios [Translation-Redeem my targeta and it's no good, it won't let me play with other users]...
  8. Problema con live

in XBoX on Consoles
    Problema con live: Good afternoon I want to know what I can do with my xbox 360 that since I bought my xbox live gold membership I can not use YouTube also I always get an alert in the xbox live check is not removed...
  9. Problema ao tentar adquirir um jogo grátis de Xbox 360 através da Xbox live gold,

in XBoX Games and Apps
    Problema ao tentar adquirir um jogo grátis de Xbox 360 através da Xbox live gold,: Olá a todos Estou tendo um problema ao tentar baixar o Game Sonic Generations que está disponível esse mês de graça no Games With Gold. Até o momento quando vou tentar baixar ele está pedindo uma...
  10. Problema Xbox Live Gold con giochi Retrocompatibili[Translation-Xbox Live Gold issue with...

in XBoX Accessibility
    Problema Xbox Live Gold con giochi Retrocompatibili[Translation-Xbox Live Gold issue with...: Salve a Tutti. Avrei bisogno di una mano, ho appena rinnovato il gold sulla One X, e mentre provo ad giocare in Retrocompatibilita' ad esempio su Dark Souls, mi appare la scritta che i miei...