Problema pacchetto Porsche FH3

Discus and support Problema pacchetto Porsche FH3 in XBoX Games and Apps to solve the problem; ciao ho un problema riguardo al pacchetto Porsche. Possiedo la ultimate edition di FH3 con Vip pass e pass auto incluso. Ho acquistato anche il... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Gudjieff360, Apr 22, 2017.

1. Gudjieff360
    Gudjieff360 Guest

ciao ho un problema riguardo al pacchetto Porsche. Possiedo la ultimate edition di FH3 con Vip pass e pass auto incluso. Ho acquistato anche il pacchetto espansioni, ma non mi fa scaricare il pacchetto Porsche, mi richiede un ulteriore pagamento nonostante
    è indicato che è compreso nel pass auto.

:)

Gudjieff360, Apr 22, 2017
  2. LegoNinja187
    LegoNinja187 Guest
    Favorite Car In Forza

In Forza Horizon 4, the Pagani, in FH3 the Halo warthog. I also like the 2014 Porsche 919 Spyder.

LegoNinja187, Apr 22, 2017
  3. Problemi con acquisto abbonamento gold

Ciao a tutti, ho un problema con l'xbox live. Quando cerco di comprare la promozione di 6 mesi a 23 euro oppure anche comprare il solito pacchetto di 3 mesi a 20 euro, sia dalla dashboard che dal sito, mi dice che ci sono problemi con il mio account oppure
    devo cambiare metodo di pagamento. Ho provato sia con la carta di credito, sia con paypal che con una carta prepagata, ma mi d sempre questo errore. Fino ad oggi non ho mai comprato un abbonamento gold, in questo account che uso ho solo usufruito, alcuni
    mesi fa, del mese gratuito. Secondo voi quale può essere il problema al mio account?

ThirtiethQuill5, Apr 22, 2017
  4. Paul Bab
    Paul Bab Guest

Hi,

For us to better assist you with your case about Forza Horizon 3, we need you to post your query in English. This way, we can provide an appropriate solution.

Paul Bab, Apr 25, 2017
  5. Paul Bab Win User

Hi,

For us to better assist you with your case about Forza Horizon 3, we need you to post your query in English. This way, we can provide an appropriate solution.
  6. LegoNinja187 Win User

Favorite Car In Forza

In Forza Horizon 4, the Pagani, in FH3 the Halo warthog. I also like the 2014 Porsche 919 Spyder.
  7. BrandonClarkxx Win User

FH3 Car Pass and Treasure Map not working?

Man I got you bro. You gotta check your FH3 game add-ons. You press the three lines button on your Xbox controller as you have the FH3 game highlighted and it should say games and add-ons or something like that. Then press the game pic and install them from there. They don't even try to help you on here. However I didn't get Porsche hoonigan or mountain dew packs along with the treasure map and horn accelerator. But hey it came with everything else including fh4 dlc
  8. RPM Bibblefish Win User

Where's the 928?!!!

[quote user="Trippul G"]

Is there a list somewhere that shows exactly which cars are included in this pack? I can't see how they'd expect someone to drop $20 on something without knowing exactly what they're getting. Then again, I guess the Season Pass was founded on that very
    principle, and plenty of people bought that... o_O

[/quote]

too many 911's and duped race cars if you ask me

• 1955 Porsche 550 Spyder
    • 1970 Porsche 914/6
    • 1973 Porsche 911 Carrera RS
    • 1982 Porsche 911 Turbo 3.3
    • 1987 Porsche 959
    • 1987 Porsche #17 Racing Porsche AG 962c
    • 1989 Porsche 944 Turbo
    • 1995 Porsche 911 GT2
    • 1998 Porsche #26 Porsche AG 911 GT1-98
    • 2003 Porsche Carrera GT
    • 2004 Porsche 911 GT3 (996)
    • 2005 ALMS GT #31 Petersen-White Lightning 911 GT3-RSR (996)
    • 2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup (996)
    • 2007 Porsche 911 GT3 (997)
    • 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)
    • 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
    • 2007 Porsche 911 Turbo (997)
    • 2008 Porsche #2 Gruppe Orange Racing 911 GT3 Cup
    • 2008 Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo LMP2
    • 2008 Porsche #7 Penske Racing RS Spyder Evo
    • 2010 Porsche Panamera Turbo
    • 2010 Porsche Boxster S
    • 2010 Porsche 911 Sport Classic
    • 2011 Porsche #54 Black Swan Racing 911 GT3 Cup
    • 2011 Porsche #45 Flying Lizard 911 GT3-RSR
    • 2011 Porsche #17 Team Falken 911 GT3-RSR
    • 2011 Porsche 911 #23 Alex Job Racing 911 GT3 Cup
    • 2012 Porsche 911 GT2 RS
    • 2012 Porsche Cayenne Turbo
    • 2012 Porsche Cayman R
  9. OG Pooh Win User

What went wrong/right with Forza 4?

As for Porsche, EA owns the exclusive rights. If EA says you can't have Porsche... You can't have Porsche. That's why everyone who wants Porsche, uses RUF models.Similarly, Turn-10 owns the exclusive rights to Ferrari.
Thema:

Loading...
  1. Problema pacchetto Porsche FH3 - Similar Threads - Problema pacchetto Porsche

2. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  3. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  4. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  5. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  6. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  7. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  8. Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?

in XboX Insiders
    Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?: [IMG] tengo este error que no va ni viene, ya instalé de nuevo y nada, sigue apareciendo, no sé si alguien tuvo el problema y lo pudo solucionar? sé que está en otras plataformas pero me...
  9. PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE

in XboX Insiders
    PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE: Estou com problemas no sistema do meu Xbox por conta que ele foi apagado do HD enquanto eu ainda estava no programa insider e agr sempre eu tento instalar o sistema utilizando a unidade flash USB,...
  10. Xbox game pass (for console) problema

in XboX Insiders
    Xbox game pass (for console) problema: Olá, gostaria de saber oque se passa com minha inscrição no game pass(for console) com o custo de 10,99€/mês. Eu tinha os 3 meses de oferta na compra do console e agora renovei para o game pass...