PROBLEMA NO CONTROLE

Discus and support PROBLEMA NO CONTROLE in XBoX on Consoles to solve the problem; BOM DIA. MEU CONSOLE DERREPENTEMENTE NÃO RECONHECE MAIS MEU CONTROLE SEM O CABO USB. COMPREI DOIS CONTROLES NOVOS DOIS CARREGADORES ORIGINAIS NOVOS E... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BIZONHO31, Jun 22, 2017.

1. BIZONHO31
    BIZONHO31 Guest

PROBLEMA NO CONTROLE

BOM DIA. MEU CONSOLE DERREPENTEMENTE NÃO RECONHECE MAIS MEU CONTROLE SEM O CABO USB. COMPREI DOIS CONTROLES NOVOS DOIS CARREGADORES ORIGINAIS NOVOS E NÃO RESOLVE. ATUALIZEI CONSOLE E CONTROLE E NADA. E MEU CONSOLE NÃO ESTA MAIS NA GARANTIA. GOSTARIA DE UM
    RETORNO SOBRE OQUE SERÁ FEITA JÁ QUE NÃO FOI MAL USO E SIM PROBLEMA DA MICROSOFT.

[translation]

GOOD MORNING. MY CONSOLE DOES NOT RECOGNIZE MORE MY CONTROL WITHOUT THE USB CABLE. I BOUGHT TWO NEW CONTROLS TWO NEW ORIGINAL CHARGERS AND DO NOT RESOLVE. UPDATED CONSOLE AND CONTROL AND NOTHING. AND MY CONSOLE IS NO LONGER GUARANTEED. I WOULD LIKE A RETURN
    ABOUT WHICH WILL BE MADE SINCE IT WAS NOT MISUSE AND YES MICROSOFT PROBLEM.

:)

BIZONHO31, Jun 22, 2017
  2. removing parental contro;

buenas. tengo un problema con mi xbox 360 .

CONTROL PARENTAL. a amis padres se les olvido la contraseña para poder quitar el control parental y no me deja jugar al xbox live. me podrían ayudar con ese problema por favor

SERIAL NUMBER: 082800313509

DisarmedKnave26, Jun 22, 2017
  3. GomesHsb
    GomesHsb Guest
    Problema com o Controle [Problem with the control]

Não resolveram o meu problema, fico descontente pois usava o playstation que em 3 anos de uso nunca deu um problema e meu xbox com 1 semestre de uso já deu problema no controle...

[Translation - Did not solve my problem, I am unhappy because I wore the PlayStation that in 3 years of use never gave a problem and my Xbox with 1 semester of use has already given trouble in control... ]

GomesHsb, Jun 22, 2017
  4. Mister Maka
    Mister Maka Guest

PROBLEMA NO CONTROLE

Hey there BIZONHO31.

Really sorry to hear about your controller issues. We have a full troubleshooting page for not being able to connect controllers to an Xbox One, give

this troubleshooter
    a try when you get a chance.

Unfortunately if the steps there don't help, a repair/replacement is going to be your best option. If you're out of warranty you'll need to pay the servicing fee for that, I'm afraid. Please let us know how it goes PROBLEMA NO CONTROLE :)

Mister Maka, Jun 23, 2017
  5. Mister Maka Win User

PROBLEMA NO CONTROLE

Hey there BIZONHO31.

Really sorry to hear about your controller issues. We have a full troubleshooting page for not being able to connect controllers to an Xbox One, give

this troubleshooter
    a try when you get a chance.

Unfortunately if the steps there don't help, a repair/replacement is going to be your best option. If you're out of warranty you'll need to pay the servicing fee for that, I'm afraid. Please let us know how it goes :)
  6. enockLI Win User

PC won't recognize Xbox One Controller anymore

https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/controllers/wireless-controller-solution esto resolverá tu problema
  7. 364ed451-bf83-4177-b Win User

Controle do Xbox ONE s.[Translation-control on Xbox one s]

Após atualizar o controle o problema piorou, mas após reiniciar o sistema e reconectar o controle o problema foi resolvido. Obrigado Microsoft. 😊

-[Translation - After updating the control the problem got worse, but after restarting the system and reconnecting the control the problem was solved.
    Thank you Microsoft.]
  8. Gerardo C. Win User

Problema con mando DualShock4

Hola nuevamente Gian, siento mucho leer que el problema persista.

Solamente para que podamos descartar algunas cosas y para que identifiquemos si el problema es específico de la PC o del propio control agradecería mucho que si tienes la posibilidad intentes conectar un control de PS4 diferente a la misma PC, puede ser algun otro mando que sea de tu propiedad e incluso alguno que pidas prestado a un conocido, incluso también sería de utilidad si verificas si el problema persiste con un mando de Xbox si no consigues otro de PS4.

De esa manera si el problema persiste con otro control podemos determinar que el problema es de la PC y si el problema no sucede en ese caso entonces sería un problema del control original que mencionas en la publicación, ya que veo muy extraño que el control se apague automáticamente, posiblemente sea un problema de hardware ya que si no fuera así se desvincularía nada más.

Saludos!
  9. RedCarGamer Win User

Xbox One não reconhece fones de ouvido [Mod Translation - Xbox One does not recognize headphones]

Pode ser um problema no controle. Tentou outros fones no controle?

[Translation] Could be a issue in the controller? Did you tried another headphones or headsets?
Thema:

PROBLEMA NO CONTROLE

Loading...
  1. PROBLEMA NO CONTROLE - Similar Threads - PROBLEMA CONTROLE

2. Problema com RT do controle no xcloud

in XboX Insiders
    Problema com RT do controle no xcloud: Recentemente tendo um problema com o gatilho RT, onde eu aperto e não funciona (atirar, acelerar e etc) eu jogo xcloud na TV e pensei que o problema podesse ser nela mas, eu quando eu troquei de...
  3. Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...

in XBoX on Consoles
    Problema Controle XBox One com menos de Três meses de uso[Translation-XBox One Control...: Boa Tarde, comprei dois controles XBox One em 10 de Junho 2020, e o botão RB esta danto tilt, em momentos fuciona e em momentos não funciona, preciso de assitência, pois ainda esta na garantia....
  4. Controle Do Xbox One S Com Problema[Xbox One S Control Problem]

in XBoX on Consoles
    Controle Do Xbox One S Com Problema[Xbox One S Control Problem]: Olá, Meu controle do Xbox começou a apresentar o seguinte problema , o analógico esquerdo está se puxando para cima sozinho , e isso atrapalha muito principalmente para digitar no chat e jogar, eu...
  5. No me deja hacer la autenticación de Fortnite, supuestamente es un problema con el control...

in XBoX Games and Apps
    No me deja hacer la autenticación de Fortnite, supuestamente es un problema con el control...: [Mod Translation of Title- He won't let me do Fortnite authentication, supposedly it's a problem with parental control] Necesito ayuda para hacer la autenticación de Fortnite [Mod Translation -...
  6. Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]

in XBoX Accessibility
    Problema para modicifar el control parental[Translation-Problem to change parental control]: Hola, Buenos dias, tengo un problema con los juegos de (violencia) por que me pide modificar el control parental, el problema es que la consola me la regalaron y no tengo el codigo para poder...
  7. Problema de sincronización al encerder Xbox desde el control [Sync issue on Xbox on the...

in XBoX on Consoles
    Problema de sincronización al encerder Xbox desde el control [Sync issue on Xbox on the...: Hola Microsoft y comunidad del foro, tengo un error o problema bastante frustrante. Les cuento tengo u a Xbox one x, especificamente la edición Golden Rush. Resulta que tengo sincronizado a mi...
  8. Problema no controle[Translation-Control issue]

in XBoX on Consoles
    Problema no controle[Translation-Control issue]: Meu controle xbox one novo nunca foi usado não funciona, não consigo ligar [Translation-My new xbox one control has never been used doesn't work, I can't turn it on]...
  9. Problema analógico esquerdo - controle elite (Left analogue problem - elite control)

in XBoX on Consoles
    Problema analógico esquerdo - controle elite (Left analogue problem - elite control): Boa Tarde Estou tendo problema no analógico esquerdo do elite. O mesmo não sofreu qualquer tipo de queda ou mesmo é utilizado no modo "soviético" e sim esporadicamente, um ou duas vezes por...
  10. hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...

in XBoX on Consoles
    hola tengo un problema con mi control parental, no recuerdo cual es. [Translation - hello I...: como puedo restablecer mi xbox 360 para poder desactivar nuevamente mi control parental??? --------------- [Mod Translation - how can I reset my xbox 360 so I can disable my parental control...