Problema nei download[Translation-Problem in download]

Discus and support Problema nei download[Translation-Problem in download] in XBoX on Consoles to solve the problem; Buonasera, ho un problema relativo ai download nella mia xbox one da quando è uscito l ultimo aggiornamento, la mia console riceve tutti i 20 mega... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Aronadaal93, Mar 11, 2020.

1. Aronadaal93
    Aronadaal93 Guest

Buonasera, ho un problema relativo ai download nella mia xbox one da quando è uscito l ultimo aggiornamento, la mia console riceve tutti i 20 mega della mia connessione(via cavo) controllando sulle impostazioni di rete, ma nei download va a meno della met ,
    con ovviamente tutti i giochi e app chiusi. inoltre se spengo completamente la console o faccio l hard reset gli aggiornamenti in corso spariscono e per farli ripartire devo aprire il gioco, mi esce l avviso che l aggiornamento deve essere ultimato e quindi
    il download compare nella lista coda. ho provato tutte le opzioni suggerite sul sito microsoft inoltre ho controllato che cavo/router fossero senza problemi. come posso risolvere? grazie in anticipo.

[Translation-Good evening, I have a problem with downloads in my xbox one since the last update came out, my console receives all 20 mega of my connection (cable) checking on the network settings, but in downloads it goes to less than half, with
    of course all games and apps closed. also if I turn off the console completely or do the hard reset the updates in progress disappear and to restart them I have to open the game, I exit the notice that the update must be completed and then the download appears
    in the queue list. I tried all the suggested options on the microsoft site also I checked that cable/router were without problems. how can I solve? thank you in advance.]

:)

Aronadaal93, Mar 11, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Aronadaa,

Thanks for reaching out to the forums. We recommend trying the
    slow download for game or app
    . Make sure to try all troubleshooting steps. Also, may want to reach out to your ISP to make sure no issues in your area.

Thanks,

Brad
  3. Júlio Marcel Win User

Região no Xbox 360[Region on Xbox 360]

Ah entendi. Contudo se o download funcionar não tem nenhum problema então baixar?

[Translation - Ah understood. However if the download works it has no problem so download?]
  4. Miguel Angel Flores Win User

DiRT Rally 2.0 not working - Xbox PC App

Tengo el mismo problema y paso de descargar 94GB

-[Translation - I have the same problem and step of downloading 94GB]
  5. IagoDe Castro Win User

state of decay 2 Nao baixa [Translation - State of Decay 2 Not Low]

O problema é no jogo state of decay 2

Ele não esta baixando nada.

Esse problema só deu nele

Translate-The problem is in the game state of Decay 2 He is not downloading anything.

That problem only gave him
  6. UpgradeNose887 Win User

Installation stopped 0x87df2ee2

Estou com o mesmo problema para baixar o max brotherhood alguem me ajuda?

[Translation-

I have the same problem to download max brotherhood someone help
    me?]
Thema:

Loading...
  1. Problema nei download[Translation-Problem in download] - Similar Threads - Problema nei download

2. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  3. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  4. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  5. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  6. Problema ao atualizar o xbox off-line

in XboX Insiders
    Problema ao atualizar o xbox off-line: Eu troquei no HD externo por um SSD, quando foi atualizado o videogame off-line percebi que a versão da OSU1 disponível para baixar no site da Microsoft era na versão anterior do videogame e não...
  7. Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.

in XboX Insiders
    Hola chicos,vengo en su ayuda para solucionar cierto problema con mi consola xbox one.: No puedo conectarme a la red xbox en algunos juegos como por ejemplo: FIFA 23,monster hunter rise,outriders,fornite y Warframe Apesar de que la consola está conectada a internet submitted by...
  8. Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?

in XboX Insiders
    Alguien más tiene este problema con CoD MW3 que hace poco agregaron al Game Pass?: [IMG] tengo este error que no va ni viene, ya instalé de nuevo y nada, sigue apareciendo, no sé si alguien tuvo el problema y lo pudo solucionar? sé que está en otras plataformas pero me...
  9. PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE

in XboX Insiders
    PROBLEMAS COM ATUALIZAÇÕES DE SISTEMA OFFLINE: Estou com problemas no sistema do meu Xbox por conta que ele foi apagado do HD enquanto eu ainda estava no programa insider e agr sempre eu tento instalar o sistema utilizando a unidade flash USB,...
  10. Xbox game pass (for console) problema

in XboX Insiders
    Xbox game pass (for console) problema: Olá, gostaria de saber oque se passa com minha inscrição no game pass(for console) com o custo de 10,99€/mês. Eu tinha os 3 meses de oferta na compra do console e agora renovei para o game pass...