Problema minecraft windows 10 edition [Translation - Problem minecraft windows 10 edition]

Discus and support Problema minecraft windows 10 edition [Translation - Problem minecraft windows 10 edition] in XBoX on Windows to solve the problem; Hace algunos momentos compre minecraft windows 10 edition y en mi cuenta sale que lo tengo comprado pero al momento de entrar al juego me da una... Discussion in 'XBoX on Windows' started by Tomas390, Aug 4, 2019.

1. Tomas390
    Tomas390 Guest

Problema minecraft windows 10 edition [Translation - Problem minecraft windows 10 edition]

Hace algunos momentos compre minecraft windows 10 edition y en mi cuenta sale que lo tengo comprado pero al momento de entrar al juego me da una version de prueba y me pide comprarlo nuevamente, como lo soluciono?

------

[Mod Translation - A few moments ago I bought minecraft windows 10 edition and on my account it comes out that I have purchased it but when I enter the game gives me a trial version and asks me to buy it again, how do I fix it?]

:)

Tomas390, Aug 4, 2019
  2. Dieselstar86 Win User

Minecraft Windows 10 Edition Marketplace Deutsch

Komischerweise Es liegt nur an Minecraft Windows 10 Edition an anderen Spielen von Windows Store nicht.

[Mod Translation-Strangely enough, it is only due to Minecraft Windows 10 Edition on other games from Windows Store.]
  3. Onyx Is Here Win User

Sorry to hear it. If your game is listed as a trial version please try deleting the game and then redownload it. If you still have issues make sure that the proper account is signed in to Windows in order to play the full version of the game.
  4. ArminatorX Win User

xbox play anywhere on minecraft

I own minecraft "windows 10 edition" on xbox one but isn't availabile on windows 10....
    There is no "Windows 10 Edition" on the Xbox One.

On the Xbox One, there was a "Minecraft Xbox One Edition" but that has been replaced with just "Minecraft".

As the others already said, "Minecraft" is not a Play Anywhere title, so owning "Minecraft" on the Xbox One, doesn't give you "Minecraft Windows 10 Edition" on the PC.

However, if you own Minecraft Java Edition on PC, you can log into your Mojang Account on PC, and can get a code for the Windows 10 Version.
  5. SalernoSilva Win User

Minecraft JavaEdition

I bought the Windows 10 version of Minecraft by mistake, but the one I wanted was the java edition.

I saw that anyone who buys minecraft java edition is entitled to minecraft Windows 10. Is the reverse also true? Who buys minecraft windows 10 is entitled to minecraft java edition?

If so, how do I access the java edition version at no additional cost?
  6. Misses Quinzel Win User

Minecraft Windows 10

Hey there, SnappyBark0! Minecraft: Windows 10 Edition Beta is only available free for users that had the original Minecraft: PC (or Mac) Edition. If you only have the Minecraft: 360 Edition, you will not be able to get the Windows 10 Beta version for free.

For more information, check out our
    Minecraft: Windows 10 Edition Beta FAQ
    ! Please let us know if you have any further questions. :)
Thema:

Loading...
  1. Problema minecraft windows 10 edition [Translation - Problem minecraft windows 10 edition] - Similar Threads - Problema minecraft windows

2. Problema ao acessar minecraft: java edition no novo launcher. [Problem accessing Minecraft:...

in XBoX Games and Apps
    Problema ao acessar minecraft: java edition no novo launcher. [Problem accessing Minecraft:...: Entrei hoje no minecraft e me falaram para baixar um novo launcher. Quando baixei este launcher e fiz log-in com a mesma conta microsoft que estava usando, não pude jogar pois o launcher fala que...
  3. Problema con el minecraft [Purchased Minecraft over a month ago, game says it needs to be...

in XBoX Games and Apps
    Problema con el minecraft [Purchased Minecraft over a month ago, game says it needs to be...: Tengo desde hace mes y medio comprado el minecraft en ps4, lo compré desde la play store y todo perfecto. El problema es que hoy me ponía que me iba a echar del juego por un error, y al volver a...
  4. Como soluciono este problema con la beta de Minecraft xbox?

in XBoX Games and Apps
    Como soluciono este problema con la beta de Minecraft xbox?: Hola, me gustaría saber cómo quitar la beta de Minecraft xbox, tengo un error el cual es que cuando me meto a xbox INSIDEr me aparece que no estoy en ninguna beta, ya revisé en los dos perfiles y...
  5. “Hubo un problema al cargar el mundo” Minecraft Xbox One["There was a problem loading the...

in XBoX Games and Apps
    “Hubo un problema al cargar el mundo” Minecraft Xbox One["There was a problem loading the...: Hola, me gustaria saber si alguien tiene la respuesta a lo siguiente: Estaba a punto de jugar Minecraft en mi Xbox y me salio un anuncio de “Que version deseas cargar?” Y me salio la mas antigua,...
  6. Tengo un problema en el juego de Minecraft[I have a problem in the Minecraft game]

in XBoX Accessibility
    Tengo un problema en el juego de Minecraft[I have a problem in the Minecraft game]: Hola , cada vez que hago un mundo para jugar con mis amigos , ACTIVÓ la opción de multijugador , el problema es cuando termino de crear el mundo , me sale que la opción de multijugador esta...
  7. Problema inicio de sesión de Microsoft en Minecraft PS4[Translation-Microsoft login problem...

in XBoX Games and Apps
    Problema inicio de sesión de Microsoft en Minecraft PS4[Translation-Microsoft login problem...: Buenos días, Estoy intentando conectarme a la sesión microsoft con el juego minecraft de ps4 pero siempre me sale que intentan conectarse pero "algo ocurrió mal". No se que puedo hacer para...
  8. Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...

in XBoX on Windows
    Problema en la compra y creación de un realm de minecraft[Problem with buying and creating...: Soy usuario de minecraft windows 10 edition y de minecraft realms, llevo ya dos meses pagando el servicio de un realm para 10 jugadores, el problema es que este mes no pudimos pagar el realm antes...
  9. Problema inicio Minecraft[Translation-Minecraft startup problem]

in XBoX Games and Apps
    Problema inicio Minecraft[Translation-Minecraft startup problem]: Hola a todos, Desde ayer 30 de junio de 2020, el juego Minecraft no se inicia en mi xbox one s all digital. No muestra ningún código de error, simplemente se queda la pantalla en blanco y no...
  10. Problema al iniciar sesión en Minecraft Pe

in XBoX Games and Apps
    Problema al iniciar sesión en Minecraft Pe: Hola tengo un problema con Minecraft PE, al darle a iniciar sesión me sale la pantalla verde y la ruleta girando pero no pasa nada incluso esperando 15 min. o más.He desinstalado y vuelto a...