Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]

Discus and support Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10] in XBoX on Windows to solve the problem; El problema es que cada vez que volteo el coche deja de acelerar por poquito que sea el giro, ya probe cambiando algunas configuraciones pero nada y se... Discussion in 'XBoX on Windows' started by reinier dubanyvargas, Feb 29, 2020.

  1. Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]


    El problema es que cada vez que volteo el coche deja de acelerar por poquito que sea el giro, ya probe cambiando algunas configuraciones pero nada y se vuelve muy tedioso jugar y no puedo acelerar bien.

    [Translation-The problem is that every time I flip the car i stop accelerating no matter how little the turn, I already try changing some settings but nothing and it becomes very tedious to play and I can't accelerate well.]

    :)
     
    reinier dubanyvargas, Feb 29, 2020
    #1
  2. reinier dubanyvargas Win User

    Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]

    https://youtu.be/vCfdZoWt9Q4

    Aqui esta es video subido por mi del problema

    [Translation-https://ssl.microsofttranslator.com/bv.aspx?ref=TAns&from=&to=en&a=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FvCfdZoWt9Q4

    Here this is video uploaded by me of the problem]
  3. schnurren Win User

    Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]

    Buenos días reiner dubanyvargas,

    ¿Podrías grabar algún video del problema que describes? No me he encontrado con eso mientras juego. ¿Es con algún coche en específico o en alguna estación/terreno en concreto?

    [Translation-Good morning reiner dubanyvargas,

    Could you record a video of the problem you're describing? I haven't come across that while I'm playing. Is it with a specific car or at a specific station/land?]
  4. XBF Brad A Win User

    Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]

    Hi Reiner,

    Thanks for the reply. As this is an in game issue, you will need to reach out on the
    Forza forums. Xbox only helps with the launch of the game after that the game server takes over. As this is a developer issue i will be locking this thread.



    Thanks,

    Brad
  5. XBF Crystal P Win User

    Forza horizon 4

  6. Tenjoseslash Win User

    impossible de telecharger forza horizon 4 comme tout vos apllications -[Translation - impossible to download forza horizon 4 like all your apllications]

    beaucoup de gens ont eu des problèmes avec forza horizon 4, je pense que vous devriez attendre une mise jour pc

    -[Translation - a lot of people have had problems with forza horizon 4, i think you should wait for a pc update]
Thema:

Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10]

Loading...
  1. Problema en forza Horizon 4 pc win 10[Translation-Problem in forza Horizon 4 pc win 10] - Similar Threads - Problema forza Horizon

  2. Problema de inicio de Forza Horizon 4[Translation-Forza Horizon 4 Startup Problem]

    in XBoX Games and Apps
    Problema de inicio de Forza Horizon 4[Translation-Forza Horizon 4 Startup Problem]: Buenas, cuando inicio el Forza Horizon 4 , después de cargar , se me cierra el juego solo. He probado a desinstalarlo e instalarlo de nuevo pero sigue igual, también he quitado algunas apps que...
  3. Problema de sincronizacao de conta Forza Horizon 4

    in XBoX on Windows
    Problema de sincronizacao de conta Forza Horizon 4: Quando inicio o Forza Horizon 4 aparece que vai sincronizar dados com o save da nuvem porem fica eternamente travado em 0%, jogo desde o pre-lancamento tenho todos os carros e itens do jogo, como...
  4. Problema al iniciar Forza Horizon 4 [Edit - Transaltion] - Problem starting Forza Horizon 4

    in XBoX Games and Apps
    Problema al iniciar Forza Horizon 4 [Edit - Transaltion] - Problem starting Forza Horizon 4: Hola comunidad de Microsoft. Mi situación es la siguiente: Hace poco más de un mes instalé el juego Forza Horizon 4: Edición estándar, todo iba muy bien hasta que ayer, al iniciar el juego me...
  5. Problema com o leilao do forza horizon 4 [Edit - Translation] - Problem with auction forza...

    in XBoX on Windows
    Problema com o leilao do forza horizon 4 [Edit - Translation] - Problem with auction forza...: Assinei o gamepass do pc versao padrao e bom, eu nao estou conseguindo liberar o leilao de veiculos, o botao pra clicar fica escuro sem nenhum tipo de mensagem, ja fiz muito progresso no jogo e...
  6. Problema con forza horizon 4[Translation-Problem with forza horizon 4]

    in XBoX on Windows
    Problema con forza horizon 4[Translation-Problem with forza horizon 4]: Salve. Dopo aver "involontariamente" aumentato al massimo le impostazioni grafiche ed averle salvate, il gioco è crashato e ai seguenti riavvii continua a crashare (senza caricare la partita). È...
  7. Forza Horizon 2 está com problema no servidor de jogos

    in XBoX Games and Apps
    Forza Horizon 2 está com problema no servidor de jogos: A mais de uma semana não conseguimos correr online no Forza Horizon 2. Da mensagem que não se consegue achar servidor de jogos. Aparentemente o problema é mundial. Apesar de antigo tem dezenas de...
  8. Problema ao jogar Forza Horizon 4 no teclado (pc)

    in XBoX Games and Apps
    Problema ao jogar Forza Horizon 4 no teclado (pc): Estou com um problema com o forza horizon 4, que quando eu dou um simples toque em alguma tecla pro carro virar, ele simplesmente gira o volante todo instantaneamente, fazendo eu perder toda minha...
  9. Problema ao jogar com teclado no Forza Horizon 4 [Translate] Problem playing with keyboard...

    in XBoX on Windows
    Problema ao jogar com teclado no Forza Horizon 4 [Translate] Problem playing with keyboard...: O PROBLEMA É NO JOGO NAO NO WINDOWS NAO HORA QUE VOU VIRAR O CARRO ELE AUTOMATICAMENTE PARA DE ACELERAR ME AJUDEM O QUE EU TENHO QUE FAZER NO GAME PRA ARRUMAR ISSO Saudações, Estou com um...
  10. Problema con Forza Horizon 4 per pc

    in XBoX on Windows
    Problema con Forza Horizon 4 per pc: Buongiorno, ho acquistato il gioco forza horizon 4 in data 29/05/2019. ho iniziato a giocarci e mi sono accorto che con qualsiasi macchina e con qualsiasi impostazione tasti ( usa mouse e...