problema em comprar vbucks no fornite (Problem in buying vbucks in supplied)

Discus and support problema em comprar vbucks no fornite (Problem in buying vbucks in supplied) in XBoX on Consoles to solve the problem; eu estou tentando entrar em contato com alguem para me ajudar, porque to desde sabado tentando compra e nada, nada de chat e ligacao, so fica... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by BrayanDa Rosa, Feb 9, 2019.

1. problema em comprar vbucks no fornite (Problem in buying vbucks in supplied)

eu estou tentando entrar em contato com alguem para me ajudar, porque to desde sabado tentando compra e nada, nada de chat e ligacao, so fica carregando, posso falar com alguem, nao consigo comprar vbucks nem nada no xbox e entrei em contato com voces desde
    ontem me mandaram email e tudo e nada ainda, ate quando isso? preciso de uma resposta.

Translate-I'm trying to get in touch with someone to help me, because since Saturday trying to buy and nothing, no chat and connection, so it keeps loading, I can talk to someone, I can not buy vbucks or anything on Xbox and I contacted you since
    yesterday me Sent e-mails and everything and nothing yet, even when this? I need an answer.

:)

BrayanDa Rosa, Feb 9, 2019
  2. XBF Nestor S Win User

Hey Brayan thanks for keeping in touch.

We strongly suggest looking at the

Original Post
    and we would like to remind to follow our Xbox Forum Guidelines.
    (Please do not spam)

Failure to follow these guidelines could mean some bad things and in some cases, an offense is extremely severe or high in number that it warrants further action outside the scope of a simple forum
    suspension.

By participating in the Forums you agree to the Usage Guidelines (outlined below), the Xbox LIVE Terms of Use and Code of Conduct, and the Xbox.com Terms of Use and Notices; all of which can be found via the following links:

Xbox LIVE Terms of Use: http://www.xbox.com/Legal/LiveTOU

Xbox LIVE Code of Conduct: http://www.xbox.com/Legal/CodeOfConduct

Xbox.com Terms of Use: http://www.xbox.com/legal/xboxComTOU

https://www.xbox.com/en-US/Legal/CodeOfConduct CODE OF CONDUCT

TERMS OF USE
    https://www.microsoft.com/en-us/servicesagreement/
  3. {Parity} Win User

There was a problem with purchase and content for a while.
    For any refunds you will need to contact support directly for assistance.
    https://support.xbox.com/en-US/billing/xbox-subscriptions/digital-goods-subscriptions-refund
  4. El Mago tv Win User

No me an llegado mis vbucks [Mod Translation: I did not come my vbucks]

Hola

Ya veo que tienes problema con los vbucks de fornite trate de llamara epic gaming servicio al cliente ellos les asistiran con el problema

[Mod Translation: Hello I see you have problem with the vbucks of Fornite try to call epic gaming customer service they will assist you with the problem]
  5. joshua horr Win User

Vbucks not showing up in Fortnite from gift card?

i entered a 2800 vbucks card and its saying its redeemed but its not on my fornite account please i want my vbucks
  6. KristieCowan Win User

Fortnite battle pass/bundle

So we went to game and spent sons birthday voucher to get the vbucks he picked up yhe £50 vbucks card which said £7500 vbucks on it so we cane home and put the code into the store which came up a £50 microsoft gift card but on the reciept from the shop
    it says fornite 7500 vbucks
Thema:

Loading...
  1. problema em comprar vbucks no fornite (Problem in buying vbucks in supplied) - Similar Threads - problema comprar vbucks

2. Problema al comprar cosas en microsoft store

in XBoX Games and Apps
    Problema al comprar cosas en microsoft store: hola, tengo un error al comprar todo tipo de cosas como juegos, suscripciones en microsoft store (en Uruguay) pero me dice: Cambiar la región de tu Store La región en la que se emitió tu opción de...
  3. Problema para comprar juego de Xbox Original [Mod Translation - Problem to buy Xbox...

in XBoX Games and Apps
    Problema para comprar juego de Xbox Original [Mod Translation - Problem to buy Xbox...: Veran, necesito ayuda urgente. Hoy me he comprado una tarjeta de 10€ para la Microsoft Store, con el objetivo de comprarme un nuego de la Xbox Original, el battlefront 2. Este jjego esta en la...
  4. Problem buying , Problema ao comprar

in XBoX Games and Apps
    Problem buying , Problema ao comprar: English:I went to try to buy Gta 5 but it appeared on the screen: unable to process your buy . Portuguese:Eu fui tentar comprar o Gta 5 mas apareceu na tela : não foi possivel processar a sua...
  5. problema al comprar en la microsoft store de xbox one [Translate] problem when shopping in...

in XBoX Sales and Promo
    problema al comprar en la microsoft store de xbox one [Translate] problem when shopping in...: Lo que pasa es que quiero comprar un juego y todo va bien hasta que presiono comprar despues de haber seleccionado el metodo de pago y simplemente dice: Ponerse en contacto con la asistencia de...
  6. Problema al comprar xbox live gold[Problema al comprar xbox live gold]

in XBoX Sales and Promo
    Problema al comprar xbox live gold[Problema al comprar xbox live gold]: Tengo un problema a la hora de intentar comprar el xbox live gold de 1 mes, le doy en la opción y me aparece: "Intenta de nuevo": y me sale el siguente código de error: 0x80131500 [Translation -...
  7. Problema con xbox live y pregunta para comprar un juego [Translation-Problem with Xbox Live...

in XBoX Games and Apps
    Problema con xbox live y pregunta para comprar un juego [Translation-Problem with Xbox Live...: 1.- el día 13 a las 19:00 horas de chile compre una oferta de 12 meses de xbox live con tarjeta de crédito visa, al intentar obtener el producto seguía sin conección con xbox live y fui al Mail...
  8. Problema al comprar juegos con descuento de GOLD

in XBoX Sales and Promo
    Problema al comprar juegos con descuento de GOLD: Tengo problemas al intentar comprar juegos en versión digital como Gears of War 2 y 3 ademas de GTA IV. El precio me aparece con el descuento de GOLD, pero al dar en Comprar me redirige a la...
  9. Problema para comprar Conker Live

in XBoX Games and Apps
    Problema para comprar Conker Live: 1.buen dia comunidad, tengo un problema, desde que salió en la store el juego de Conker Live & Reloaded no lo he podido adquirir, siempre que quiero hacer la compra me dice que lo intente más...
  10. Problema con el live al descargar y comprar

in XBoX on Consoles
    Problema con el live al descargar y comprar: if you can not make purchases or downloads of live or extend offers expire on the same date ? si no se pueden hacer compras ni descargas de live las ofertas se extenderán o vencen la misma fecha...