Problema de sobre cargo de cuenta ya pagada [Translate] Overpaid account charge problem

Discus and support Problema de sobre cargo de cuenta ya pagada [Translate] Overpaid account charge problem in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Tengo un problema que es que ya le meti una tarjeta de credito de $200 y me la cobro sin decirme si queria hacer la compra de mi gold le doy para... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by BookedOrphan165, Apr 24, 2019.

1. Problema de sobre cargo de cuenta ya pagada [Translate] Overpaid account charge problem

Tengo un problema que es que ya le meti una tarjeta de credito de $200 y me la cobro sin decirme si queria hacer la compra de mi gold le doy para comprar me la compra y me tira error de corregir ahora pero ya le cobro la gold pero no tengo gold.

Nesecito una ayuda o que xbox me devuelva mi dinero y que solucione el problema

[Translate by Mod]

I have a problem that is that already put a credit card of $200 and I charge without telling me if I wanted to make the purchase of my gold I give to buy me the purchase and I throw error to correct now but I charge the gold but I have gold.

I need a help or Xbox give me back my money and solve the problem

:)

BookedOrphan165, Apr 24, 2019
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

Problema de sobre cargo de cuenta ya pagada [Translate] Overpaid account charge problem