Problema de entrar no Manecraft[Translation-Problem of entering no Manecraft]

Discus and support Problema de entrar no Manecraft[Translation-Problem of entering no Manecraft] in XBoX on Consoles to solve the problem; Quando vou jogar manecraft não conciguo pois fica na que lá tela de carregamento,carregando infinitamente fazendo com que eu não concigua jogar o jogo... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Thal1ssonGamer, Feb 2, 2020.

1. Problema de entrar no Manecraft[Translation-Problem of entering no Manecraft]

Quando vou jogar manecraft não conciguo pois fica na que lá tela de carregamento,carregando infinitamente fazendo com que eu não concigua jogar o jogo alguem sabe como resolver isso?

[Translation-When I'm going to play manecraft i don't notice because it's on that loading screen there, loading endlessly causing me not to match playing the game someone knows how to solve this?]

:)

Thal1ssonGamer, Feb 2, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi Gamer,

Thanks for coming to the forums. Which platform are you playing on? Only ask due to Minecraft is on many platforms. Does the game stop loading and you get any errors? Have you tried uninstalling and reinstalling the game?

Thanks,

Brad
  3. xxBLASTERXX420 Win User

Internet

Hola gracias tengo otro problema al entrar en la dirección de el hotel osea la página me dice algo de un problema al de segurida

[Translation - Hi thanks I have another problem when entering the address of the hotel bone page tells me something of a problem to the security]
  4. condesilva41 Win User

esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate] Forgot the Parental control password how can i reset the comsole?? Mi Help

nao consigo entrar no chatpara resolver meu problema mi ajuda semlre ouvi falar qie o serviço de suporte da Microsoft era bom mas não conseguem resolver meu problema

[Translation]

I can not enter the chat to solve my problem mi help always heard that Microsoft support service was good but fail to solve my problem
  5. ALINE LIVE Win User

Minecraft - official info

My manecraft crashes soon after to choose the place of storage ( hard drive ) where already bought the same new game for the Xbox store thinking that my game had scratched but this also caught in the same place. help me please

l´m brazilian . so so English
  6. TheGamerDroid Win User

Me desconecta de xbox live cuando inicio un juego

DearSalmon, mira, tienes que ir a sistema, almacenamiento, perfiles, entras y eliminar no mas

Aparte, tengo otro problema y es que cada vez que intento entrar al Matchmaking de Halo: Reach se desconecta de Xbox Live! Ayuda!

[Translation: DearSalmon, look, go to system, storage, profiles, enter and delete no more

Apart, I have another problem is that whenever I try to enter the Matchmaking in Halo: Reach isdisconnected from Xbox Live! Help!]
Thema:

Loading...
  1. Problema de entrar no Manecraft[Translation-Problem of entering no Manecraft] - Similar Threads - Problema entrar Manecraft

2. Problema en la velocidad de carga xbox series s

in XboX Insiders
    Problema en la velocidad de carga xbox series s: Buena tarde tengo 200 megas simétricas y en la consola solo me arroja que tengo 2 megas de carga ya hablé con el proveedor de internet y no es problema de la red es en la xbox no sé cómo...
  3. problemas con la luz por mi xbox

in XboX Insiders
    problemas con la luz por mi xbox: Hola, tengo una discusión con mi familia gracias a que la luz está llegando alrededor de 35 mil pesos más caro q lo que pagaban, tengo una xbox one s y me están echando la culpa de esta cuota, por...
  4. tengo problemas para iniciar sesion

in XBoX Games and Apps
    tengo problemas para iniciar sesion: Please retry with a different device, use a VPN, or other authentication method to sign in. For more details, please see https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2317517 este es el mensaje que me...
  5. Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...

in XBoX Games and Apps
    Age of Empires II DE in surface pro 11 - Problemas con Age of empires II definitive Edition...: [img] "Last year, I bought the new Surface Pro 11. During the pandemic, I had purchased Age of Empires II DE but never installed it on my old PC, so I installed it on the Surface Pro 11. The...
  6. Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...

in XboX Insiders
    Problema con Red Xbox , Saca un cartel q anuncia q mi conexión es estable pero q la red...: Buenos días, soy usuario de Xbox Series s , desde hace 2 días tengo dificultades para conectarme a la red xbox, mi conexión a Internet es estable y un ancho de banda bueno , a la hora de querer...
  7. Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox

in XboX Insiders
    Estou tendo problemas em iniciar vários jogos pela plataforma da xbox: Jogos que abrem corretamente em outras plataformas, porém, prefiro usar a xbox por conta do login e compras ja feitas em alguns desse jogos, que antes funcionavam sem problemas. O jogo é...
  8. Hola, mi problema que tengo es que no puedo entrar a youtube ya que me marca alerta de...

in XBoX Games and Apps
    Hola, mi problema que tengo es que no puedo entrar a youtube ya que me marca alerta de...: [Title Translation - Hello, my problem is that I can't enter YouTube and it marks me as a service alert, what can I do to solve my problem?] quiero entrar a youtube pero me marca problema de...
  9. Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering

in XBoX Games and Apps
    Jogo com problema ao entrar [Edit - Translation] - Game with problem when entering: O meu rainbow six siege é em midia física e eu nao consigo entrar, esta dizendo que eu nao sou o dono do jogo [Edit - Translation] - My rainbow six siege is in physical media and I can't get in,...
  10. problema pra entrar na minha conta no xbox 360 (problem signing in to my Xbox 360 account)

in XBoX Accessibility
    problema pra entrar na minha conta no xbox 360 (problem signing in to my Xbox 360 account): Estou com problema ao entrar na minha conta no xbox 360 Translation: I'm having trouble signing in to my Xbox 360 account 0810a81a-45f5-4bc1-8d33-1ca865fc3dc0