Problem att starta Xbox fitness

Discus and support Problem att starta Xbox fitness in XBoX on Consoles to solve the problem; Jag har laddat ner Xbox Fitness, men det startar inte. Jag har testat att avinstallera och installera på nytt. Jag har stängt av själva Xbox One i 10... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by RestingErmine7, Sep 20, 2014.

1. Problem att starta Xbox fitness

Jag har laddat ner Xbox Fitness, men det startar inte. Jag har testat att avinstallera och installera på nytt. Jag har stängt av själva Xbox One i 10 sekunder och därefter statat upp maskinen igen, utan att lyckats få igång Xbox fitness. Jag får upp en svensk
    varningssida med text om att inte träna för hårt etc, därefter återgår till den gröna startidan igen. Vad kan göra för att få spelet att fungera?

:)

RestingErmine7, Sep 20, 2014
  2. Smwutches
    Smwutches Guest
    Smwutches, Sep 20, 2014
  3. taidara
    taidara Guest
    I can't connect too xbox live please help me!?

Tjena Danne!

Använder du trådad (Ethernet kabel) eller trådlös anslutning?

Har du prövat att starta om din nätverksutrustning (modem och router)? Koppla ur strömsladden ur modemet och routern, vänta 5 minuter. Börja med att koppla in modemet och vänta 1 minut. Koppla därefter in routern och vänta 1 minut.

Berätta hur det går.

taidara, Sep 20, 2014
  4. Problem att starta Xbox fitness

Fitness är inte släppt i Sverige, prova ställa om till USA och se om det hjälper.

Funkar det inte, prova UK.

Tabbe-803ACB27-78EA-4A40-B189-0E1EE25BF965, Sep 28, 2014
  5. Jag hade samma problem och fick följande råd och därefter fungerade det. "To perform a hard restart, hold the power button for 10 seconds while the system is on. The system will turn off. When you hit the button again, it will start and display the green
    start-up screen. All your data is preserved, but cache is cleared and some settings are reverted and log-in or game start issues are resolved"

Peterathome01, Oct 31, 2018
  6. Peterathome01 Win User

Jag hade samma problem och fick följande råd och därefter fungerade det. "To perform a hard restart, hold the power button for 10 seconds while the system is on. The system will turn off. When you hit the button again, it will start and display the green
    start-up screen. All your data is preserved, but cache is cleared and some settings are reverted and log-in or game start issues are resolved"
  7. Tabbe-803ACB27-78EA- Win User

Fitness är inte släppt i Sverige, prova ställa om till USA och se om det hjälper.

Funkar det inte, prova UK.
  8. Smwutches Win User

Returnering

Du kan försöka gå till http://commerce.microsoft.com för att se om du kan starta en återbetalning där. Om inte, skulle du behöva kontakta support och prata med fakturering. http://support.xbox.com/contact-us
  9. taidara Win User

I can't connect too xbox live please help me!?

Tjena Danne!

Använder du trådad (Ethernet kabel) eller trådlös anslutning?

Har du prövat att starta om din nätverksutrustning (modem och router)? Koppla ur strömsladden ur modemet och routern, vänta 5 minuter. Börja med att koppla in modemet och vänta 1 minut. Koppla därefter in routern och vänta 1 minut.

Berätta hur det går.
  10. gds1972 Win User

Backward compatible

Hi

Can you please try starting the game and then connect a second controller to your console this controller is connected try pressing the View and Menu buttons together and this should bring up the Xbox 360 mini guide and from here can you try getting your
    freind to sign in with there profile to see if the split sreen option is then available.

Hej

Kan du prova att starta spelet och sedan ansluta en andra hand kontroll till konsolen denna Controller är ansluten prova att trycka på Visa och meny knappar tillsammans och detta bör ta upp Xbox 360 mini guide och härifrån kan du prova att få din vän att
    logga in Wi den profil för att se om det delade sreen alternativet är sedan tillgänglig.
Thema:

Loading...
  1. Problem att starta Xbox fitness - Similar Threads - Problem att starta

2. hi my frinde when i sign to my microsoft account in xbox pc app they sade there a problem...

in XBoX Accessibility
    hi my frinde when i sign to my microsoft account in xbox pc app they sade there a problem...: my account to replay *** Die E-Mail-Adresse wurde aus Datenschutzgründen entfernt. *** [Moderator edit: Moved from Microsoft 365 Insider / Access / Windows] 6c2bac08-13c8-45bd-b793-f62b92facb7a
  3. Login problem !

in XBoX Accessibility
    Login problem !: I can't access an email address I used to have. I have game information in my email address and I'm trying to access them. Can you please help me get my account back? I think my account may have...
  4. A problem to enter in my Xbox account (too many requests)

in XBoX Accessibility
    A problem to enter in my Xbox account (too many requests): Hello! Since yesterday, I am having a problem to login in the Xbox account for the game Sea of Thieves. It was not even working in the site (microsoft.com), but when i changed the password, i...
  5. problem with hori software

in XBoX Games and Apps
    problem with hori software: i just bhought the racing wheel overdrive hori but i want to install the software to the wheel but in microsoft store i cant download it beacuse it says the product requires the folllowing ;...
  6. Problem Black desert update

in XBoX Games and Apps
    Problem Black desert update: Hello I purchased the Black desert prestige edition compatible with Xbox one and Xbox serious s respectively x and I tried to play it but after I logged into the game it popped up to update to...
  7. xbox status problem not showing correctly

in XboX Insiders
    xbox status problem not showing correctly: Is anyone having status issues with their xbox? Mine keeps switching between home and xbox app, I did the troubleshooting, now it says I was on the xbox app 4 hours ago… submitted by...
  8. I have a problem with Forza. I deleted it by mistake on PlayStation 5, and I forgot my...

in XBoX Accessibility
    I have a problem with Forza. I deleted it by mistake on PlayStation 5, and I forgot my...: I have a problem with Forza. I deleted it by mistake on PlayStation 5, and I forgot my email, password, and phone number. When I create a new account in Forza, it tells me, “Linking error,” and I...
  9. Problem att kontrollen tappar kontakten med konsolen [Translation-Problem that the control...

in XBoX on Consoles
    Problem att kontrollen tappar kontakten med konsolen [Translation-Problem that the control...: Skaffade en Xbox One X och det är ständiga problem att kontrollen tappar kontakten när jag spelar. Har kollat batterierna och sökt efter uppdateringar för kontrollen. Har även hänt en gång när jag...
  10. jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...

in XBoX Games and Apps
    jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de ...: jag köpte ett spell till datorn och jag hadde några problem med att spara så jag refunda de men jag vill ju ändå kolla om de går och fixa. jag skafa de spelet när de va i erly acses och något ksk...