posso comprar xbox glift para comprar jogos no 360? -[Translation - can I buy xbox glift to ...

Discus and support posso comprar xbox glift para comprar jogos no 360? -[Translation - can I buy xbox glift to ... in XBoX Sales and Promo to solve the problem; eu tenho saldo em uma loja, e gostaria de saber se eu posso comprar esses glift cads ( só o código ) para comprar jogos no meu 360, quero evitar pagar... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Vinicius Bezerra, Nov 13, 2018.

1. posso comprar xbox glift para comprar jogos no 360? -[Translation - can I buy xbox glift to ...

eu tenho saldo em uma loja, e gostaria de saber se eu posso comprar esses glift cads ( só o código ) para comprar jogos no meu 360, quero evitar pagar o frete por isso optei por esse processo, é de uma loja seria, nada de produto falso

-[Translation - I have balance in a store, and would like to know if I can buy these glads cads (only the code) to buy games on my 360, I want to avoid paying the freight so I opted for this process, it's from a serious shop, nothing false product]

:)

Vinicius Bezerra, Nov 13, 2018
  2. kriipz10
    kriipz10 Guest
    Comprar jogos. [Translation: Buy games.]

Eu queria comprar o forza que está em promoção, mas acontece que não me deixa comprar porque diz que a conta está para remover as informações de segurança em 3/8, como posso fazer para comprar. Aguardado resposta obrigado

[Translation: I wanted to buy
    the forza which is
    on sale, but
    won't let me buy because it says
    that the account is to remove
    the security information in
    3/8, how can I do to
    buy. The long-awaited
    reply thanks]

kriipz10, Nov 13, 2018
  3. LanSena
    LanSena Guest
    Não consigo comprar nada

Toda vez eu tento comprar um jogo eu não consigo, aparece para entrar em contato cm a Microsoft

[Translation: Every time I try to buy a game I can not, appears to get in touch with Microsoft]

LanSena, Nov 13, 2018
  4. XBF Leonzo G
    XBF Leonzo G Guest

posso comprar xbox glift para comprar jogos no 360? -[Translation - can I buy xbox glift to ...

Hello Vinicius,

Thank you for bringing this issue to our attention. We need a few more details to make sure we provide the correct solution. Are you interested in buying an

Xbox gift card
    with Microsoft currency? What is it that you are wanting to avoid? The Microsoft currency on an account is not able to be used to purchase a gift card. Also, any transaction for an Xbox 360 game with Microsoft currency must be made on an
    Xbox 360. Be sure to keep us updated!

XBF Leonzo G, Nov 13, 2018
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema: