¿Porque siempre me sale alerta en el servicio de xbox live? [Translate] Why do I always get...

Discus and support ¿Porque siempre me sale alerta en el servicio de xbox live? [Translate] Why do I always get... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Siempre que hago la pierna de conexión me sale alerta en el servicio de xbox live y a casa rato cuando busco partida en halo 4 o en cod waw me... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Santiago617KZ, Mar 25, 2019.

  1. ¿Porque siempre me sale alerta en el servicio de xbox live? [Translate] Why do I always get...


    Siempre que hago la pierna de conexión me sale alerta en el servicio de xbox live y a casa rato cuando busco partida en halo 4 o en cod waw me desconecta de la live estoy cansado de que pase eso no puedo jugar tranquilo,¿qué hago?!!!

    [Translate by Mod]

    Whenever I do the connection leg I get alert in the service of Xbox Live and home when I look for a game in Halo 4 or Doc Waw disconnects me from the live I'm tired of that happens I can not play quiet, what do I do?!!!

    :)
     
    Santiago617KZ, Mar 25, 2019
    #1
    Error:Failed to connect to localhost port 9200: Connection refused
Thema:

¿Porque siempre me sale alerta en el servicio de xbox live? [Translate] Why do I always get...