Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O...

Discus and support Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O... in XBoX Games and Apps to solve the problem; [Title Translation-Why doesn't my Xbox 360 complete game downloads? It only comes in at 80% and restarts. What am I supposed to do? ] Boa tarde!... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by VictorSiqueiraSEP, Mar 29, 2020.

  1. Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O...


    [Title Translation-Why doesn't my Xbox 360 complete game downloads? It only comes in at 80% and restarts. What am I supposed to do? ]

    Boa tarde!

    Estou tendo problemas para instalar alguns jogos que eu tenho em minha da Microsoft. Toda vez que tento baixar o download vai até 80% e reinicia. Já tentei contato com um representante da Microsoft e me disseram para fazer os procedimentos genéricos e também
    aguardar 72h para ver se o sistema normaliza. Se alguém puder me ajudar de alguma forma eu agradeço desde já.

    [Translation-Good afternoon!

    I'm having trouble installing some games that I have on my from Microsoft. Every time I try to download the download goes up to 80% and restarts. I have tried to contact a Microsoft representative and i was told to do the generic procedures and also wait 72h
    to see if the system normalizes. If anyone can help me in any way I thank you right now.]


    :)
     
    VictorSiqueiraSEP, Mar 29, 2020
    #1
  2. VictorSiqueiraSEP Win User

    Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O que eu faço?

    Olá, boa noite!

    Obrigado por me ajudar a resolver esse problema.

    Os procedimentos genéricos que me indicaram foram: Ir página de Informações de Sistema e usar alguns comandos com o controle do Xbox 360 para formatá-lo como novo. Também fui orientado a limpar o cache do sistema e tentar reinstalá-lo mas nada resolve.
    Acho que a Microsoft abandonou um pouco o Xbox 360... Obrigado por tentar me ajudar! Fico muito feliz e espero que resolva!

    Obrigado.

    [Translation-Hello, good night!

    Thank you for helping me solve this problem.

    The generic procedures that indicated me were: Go to the System Information page and use some commands with the Xbox 360 controller to format it as new. I was also told to clear the system cache and try to reinstall it but nothing resolves. I think Microsoft
    abandoned the Xbox 360 a little... Thanks for trying to help me! I'm very happy and I hope it solves!

    Thank you.]
  3. XBF Steven R Win User

    Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O que eu faço?

    Hey there VictorSiqueiraSEP,

    Thanks for reaching out to the Forums for advice on how to attend to this problem installing your games. I can totally understand how this could grind some gears, but providing hopefully helpful information is what we're here for. In your post, you explain
    that you have only been told to try the generic procedures. Could you go into detail as to what you have done?

    I suggest attempting to download these games after restoring your console's
    network settings to factory defaults
    and reconnecting to your network.

    When you get the chance, give that a shot and let us know a little about what has already been done so that we can get a little closer to helping you resolve the issue if possible.

    Thanks for reading!
  4. ViniciusAlmeida7 Win User

    Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O que eu faço?

    Bom dia, vc resolveu como?

    Formatou para configuração inicial?

    [Edit - Translation] - Good morning, how did you decide?

    Formatted for initial setup?
  5. VictorSiqueiraSEP Win User

    Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O que eu faço?

    Cara, tenta fazer o que o Steven R disse neste tópico mesmo! Fiquei mais de uma semana com esse problema e finalmente consegui resolver! Espero que te ajude também!

    [Translation-Dude, try to do what Steven R said in this same topic! I spent more than a week with this problem and finally managed to solve! I hope it helps you too! ]
  6. VictorSiqueiraSEP Win User

    Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O que eu faço?

    Muito obrigado XBF Steven!!! Sua sugestão resolveu meu problema! Obrigado mesmo por ter me ajudado! Você não sabe como estou feliz! Espero que isso possa ajudar outras pessoas com esse mesmo problema, que pelo que me disseram, são muitas.

    [Translation-Thank you very much XBF Steven!!! Your suggestion solved my problem! Thank you so much for helping me! You don't know how happy I am! I hope this can help other people with this same problem, which from what I've been told, is many.]
Thema:

Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O...

Loading...
  1. Por quê meu Xbox 360 não conclui os downloads de jogos? Ele só chega em 80% e reinicia. O... - Similar Threads - Por quê meu

  2. ¿Por qué en algunos juegos la imagen se ve así?

    in XBoX on Windows
    ¿Por qué en algunos juegos la imagen se ve así?: Jugué R6 en un series S y después me pase al dead island pero la pantalla se ve súper mal y en R6 se ve bien ): c966cfe6-02e1-45cb-b278-26cc10aa43a1
  3. ¿Podría alguien ayudarme, por favor?/Could anyone help me, please?

    in XboX Insiders
    ¿Podría alguien ayudarme, por favor?/Could anyone help me, please?: Necesito su ayuda, jugando en mi Xbox One S a Gears 5, más especificamente el DLC Hivebusters, al terminar mi partida del día y retomarla al día siguiente, me regresa al inicio del capítulo y con...
  4. por que no cambia la imagen de fondo al seleccionar un juego??

    in XboX Insiders
    por que no cambia la imagen de fondo al seleccionar un juego??: pregunta al seleccionar un juego no me cambiaba la imagen de fondo por del juego. unicamente se cambia al colocar un fondo solido predertminado?? de ser asi aconsejaria que cambiara la imagen de...
  5. ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?

    in XBoX Games and Apps
    ¿Por qué no puedo jugar multijugador de Battlefield 5 con una cuenta compartida con game pasa?: Hello, I have a problem with the game Battlefield 5, the problem I have is that I installed it since they lent me an account with the game pass subscription, it appears that I have to have the...
  6. No puedo abrir minecraft por un error, ¿alguien me puede ayudar porfavor?

    in XBoX Games and Apps
    No puedo abrir minecraft por un error, ¿alguien me puede ayudar porfavor?: Hola, pues el caso es que desde hace 3 meses no juego minecraft, ayer pensé en jugarlo pero no tenía tiempo así que hoy intenté abrirlo, pero al momento de abrirse el launcher sale un mensaje...
  7. Por que o meu controle não da sinal?

    in XBoX on Windows
    Por que o meu controle não da sinal?: Meu irmão estava jogando e o controle desconectou do nada eu tentei sincronizar de novo, tentei desligar os bluetooth dos celulares pra ver se era isso mas não, o controle esta conectado com o...
  8. buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...

    in XBoX Games and Apps
    buenas el otro dia reclame un codigo de discord nitro de xbox game pass por 2 meses y...: [img] this is. 8842d76d-1183-4648-ae68-c62701cf8fdd
  9. Joystick Genius Maxfighter F-23u no es reconocido por Microsoft Flight Simulator 2022

    in XBoX Games and Apps
    Joystick Genius Maxfighter F-23u no es reconocido por Microsoft Flight Simulator 2022: Buenas. Queria saber si hay algun motivo por el cual el Joystick ya mencionado, no es reconocido por Microsoft Flight Simulator. Gracias de antemano 713d1ba0-89d5-480d-be04-1c7de6a075bc
  10. Mouse ergonomic confort Parando de funcionar por 10s recorrentemente

    in XBoX on Consoles
    Mouse ergonomic confort Parando de funcionar por 10s recorrentemente: Olá Pessoal, acabei de comprar um mouse microsoft ergonomic confort e ele fica parando de funcionar aproximadamente de 5 em 5 minutos por aproximadamente 10s e depois volta a funcionar. O que...

Users found this page by searching for:

  1. xbox 360 download reiniciando